بازدید 2827

افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در هوای تهران

کد خبر: ۸۱۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ 21 July 2018

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به کاهش دمای هوا در تهران از افزایش موقتی غلظت ذرات معلق طی امروز (۳۰ تیر) خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین شهبازی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی طی امروز (۳۰ تیر) است، اظهار کرد: در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۹ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب‌شرقی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وزش باد در برخی ساعات امروز (۳۰ تیر) سبب خیزش گرد و خاک و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق خواهد شد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه با تداوم این شرایط جوی طی فردا (۳۱ تیر) در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید (جریان یافته از سمت نواحی جنوب شرقی) خواهد بود، تصریح کرد: بر این اساس انتظار می‌رود وزش باد در برخی ساعات این روز افزایش نسبی غلظت ذرات معلق را به دنبال داشته باشد.

به گفته شهبازی تا روز آینده دمای هوای پایتخت به طور جزیی کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۶۸ در شرایط سالم قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون تهران نیز با شاخص میانگین ۷۱ همچنان در شرایط سالم است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر