بازدید 2427

دستگيري دکتر قلابی داروخانه

کد خبر: ۸۱۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ 21 July 2018

فرمانده انتظامي ویژه شرق استان تهران از دستگيري فردی تحت عنوان «دکتر داروخانه» با جعل عنوان و خرید و فروش غیر مجاز دارو به ارزش 4 میلیارد ریال در پاکدشت خبر داد.

به گزارش آرمان، سردارعبدالرضا ناظري در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس، گفت: در پي کسب خبري مبني بر اينکه فردي با جعل مهر و عنوان پزشک داروخانه اقدام به خريد و فروش دارو کرده است، بررسي دقيق اين موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهي قرار گرفت.

وی تصريح کرد: پس از روشن شدن صحت موضوع ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي به نمايندگي پخش دارو مراجعه و طي تحقيقات انجام شده در رابطه با مشخصات خريدار و محل تحويل دارو موفق به شناسايي و دستگيري متهم شدند.

اين مقام ارشد انتظامي بیان داشت: ماموران پس از شناسايي انبار داروها به‌همراه کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان از محل نگهداري غیر استاندارد داروها بازديد و موفق به کشف ده‌ها هزار انواع قرص‌هاي پرمصرف شدند که همگي تحويل شبکه بهداشت و درمان شد.

سردار ناظري در پایان با اشاره به اينکه ارزش داروهاي مکشوفه 4 ميليارد ريال برآورد شده است، بيان داشت: متهم که در امر قاچاق دارو نيز سابقه دارد تحويل مراجع قضائي شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی