بازدید 22500
هزار و دویست و هفتاد و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

درخواست سپنتا نیکنام از رئیس‌جمهور/پرونده نماینده سپرده گذار ۴۰ میلیاردی در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان/بانک مرکزی به روزنامه شرق گفته خبرسازی کند؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: پُست جدید حضرتی «غیرقانونی» اعلام شد/آشنا: رابطه مالی و تبلیغاتی صدا و سیما شفاف شود/تلاش برای فیلتر هاتگرام و تلگرام طلایی شدت گرفت... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۱۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰ 21 July 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

درخواست روحانی برای تشکیل اتاق فکر

محمود واعظی درخصوص به کارگیری نخبگان در بدنه دولت و ترمیم کابینه، گفت: آقای رئیس‌جمهور در جلسه‌ای از تمامی وزرا و اعضای کابینه خواست که ارتباط خود را با اعضای هیأت علمی،‌ دانشگاهیان، صاحب نظران و نخبگان کشور از گذشته بیشتر کنند و از آنان نظرخواهی کنند. وی ادامه داد: آقای روحانی به اعضای دولت توصیه کردند جلسات جانبی با نخبگان جامعه داشته باشند و اتاق فکری را با حضور آنان تشکیل دهند. رئیس دفتر رئیس‌جمهور ادامه داد: برخی از دوستان نسبت به عملی‌سازی این درخواست اقدام کرده‌اند و برخی دیگر در حال انجام هستند. وی تأکید کرد: در ترمیم کابینه بحث اجرایی مطرح است یعنی اگر فردی را به همکاری دعوت می‌کنیم باید توان اجرایی داشته باشد. واعظی ادامه داد: این شرایط می‌طلبد که برخی اعضای کابینه که در شرایط عادی توسط آقای رئیس‌جمهور انتخاب شده‌اند، تغییر کنند و نخبگان در اتاق فکرها به دولت کمک کنند.

پُست جدید حضرتی «غیرقانونی» اعلام شد

نتایج کنگره و همچنین انتخابات اخیر شورای مرکزی اعتماد ملی که در آن، الیاس حضرتی به عنوان قائم مقام جدید حزب معرفی شد، از سوی بازرسان این حزب غیر قانونی اعلام شد. براساس خبری که سایت رسمی حزب اعتماد ملی منتشر کرده، نتایج کنگره چهارم خرداد و همچنین انتخابات اخیر شورای مرکزی این حزب که در آن، الیاس حضرتی به عنوان قائم مقام جدید حزب معرفی شد، از سوی بازرسان این حزب غیر قانونی اعلام و مستندات تخلفات مربوطه به وزارت کشور ارسال شده است. این خبر را می‌توان در راستای اختلافات ماه‌های اخیر میان طرفداران حجت الاسلام منتجب نیا به عنوان قائم مقام پیشین حزب و نزدیکان الیاس حضرتی که قائم مقام کنونی اعتماد ملی ارزیابی کرد.

درخواست سپنتا نیکنام از رئیس‌جمهور

سپنتا نیکنام از روحانی درخواست کرد به غیبت‌هایش در مجمع تشخیص مصلحت نظام پایان دهد و در جلسه فردا از حضور اقلیت‌ها در شوراهای شهر دفاع کند. تصویب طرح حضور اقلیت‌ها در شوراها، در جلسه فردا به دو سوم رای اعضای مجمع احتیاج دارد.

آشنا: رابطه مالی و تبلیغاتی صدا و سیما شفاف شود

نماینده رئیس جمهوری در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما خواستار شفافیت در موضوع رابطه مالی و تبلیغاتی گذشته و حال سازمان، شبکه‌ها و برنامه‌های مختلف با مؤسسات مالی و اعتباری و پروژه‌های ساخت و ساز متخلف یا غیر مجاز شد. حسام‌الدین آشنا در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «از شورای محترم نظارت بر سازمان صدا و سیما خواهیم خواست که موضوع رابطه مالی و تبلیغاتی گذشته و حال سازمان، شبکه‌ها و برنامه‌های مختلف را با مؤسسات مالی و اعتباری و پروژه‌های ساخت و ساز متخلف یا غیر مجاز در دستور کار قرار دهد.»

زمان بررسی پرونده «سپنتا نیکنام» در مجمع

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از بررسی پرونده منتخب زرتشی مردم یزد در شورای اسلامی این شهر در جلسه فردای این مجمع خبر داد. حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اظهار نظر افراد بی‌اطلاع در مورد روند بررسی‌های این مجمع، گفت: اخیراً روزنامه همبستگی و برخی اشخاص، اظهاراتی در موضوع پرونده آقای سپنتا نیکنام به اینجانب منتسب کرده‌ و گفته‌اند که این موضوع با نظر دبیر مجمع از دستور کار مجمع حذف شده است که کاملاً کذب است. وی ادامه داد: موضوع حضور اقلیت‌ها در شوراهای شهر و روستا و تعیین تکلیف وضعیت سپنتا نیکنام در دستور کار جلسه سی تیرماه مجمع قرار دارد و بهتر است رئیس جمهور و سایر اعضایی که در این موضوع نظراتی دارند، در جلسه حاضر باشند و فعالانه در مباحث شرکت کنند. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز تأسف از مواضع برخی افراد که اطلاع کافی از روند بررسی‌ها در مجمع ندارند، تصریح کرد: این قبیل اظهارات و اختلاف‌افکنی‌ها که با هدف دلسردکردن مردم و اقلیت‌های محترم انجام می‌شود راه به جایی نخواهد برد.

نامه‌ فومنی به روحانی

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات نوشت: آقای روحانی شما حتی نتوانستید بر کابینه خود مسلط شوید و هر یک از وزیران شما شاهکارهای دیگر در اقتصاد، ارتباطات داخلی و خارجه، رفاه، صنعت، نفت و ... خلق کردند. محمّد زارع فومنی، دبیرکل حزب مردمی اصلاحات، طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور، بابت مشکلات اقتصادی اخیر و عدم پاسخگویی در قبال آن‌ها انتقاد کرده است.

پرونده نماینده سپرده گذار ۴۰ میلیاردی در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به سپرده 40 میلیاردی یکی از نمایندگان در مؤسسات مالی و اعتباری گفت: این موضوع در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی می شود، هر مورد دیگری که دراین زمینه وجود داشته باشد به شدت از طریق سه قوه پیگیری می کنیم. وی ادامه داد: در حال حاضر موج خوبی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی در سه قوه شکل گرفته است، در این باره صحبت های خوبی می شود که بهتر بود زودتر صورت می گرفت با این حال منتظریم صحبت ها عملی شود و عملکرد را مورد بررسی قرار دهیم. خجسته در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در خصوص انتشار اسامی متخلفان اظهار داشت: قوه قضاییه باید در این زمینه اقدام کند و انتظار داریم به سرعت به پرونده تخلفات مالی رسیدگی شود چرا که مبارزه با فساد وشفافیت از مطالبات جدی مردم است.

تلاش برای فیلتر هاتگرام و تلگرام طلایی شدت گرفت

پیام رسان ایرانی سروش، گپ، ایتا و بیسفون در بیانیه مشترکی از مرکز ملی فضای مجازی خواستند، تکلیف تداوم حضور یا عدم حضور دو نسخه غیر رسمی تلگرام (هاتگرام و طلاگرام) را روشن کند. بر اساس این بیانیه، با انسداد تلگرام روزانه ۵۰۰ هزار نفر در پیام‌رسان‌های داخلی نام نویسی کردند که با ظهور دو نسخه غیر رسمی تلگرام جریان مهاجرت آسیب دید. هفته گذشته عبدالصمدخرم آبادی، دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و یکی از مدافعان فیلترینگ تلگرام هفته پیش خبر داد 30 میلیون نفر با استفاده از دو فیلترشکن داخلی یعنی هاتگرام و تلگرام طلایی همچنان از تلگرام استفاده می کنند. در همین شرایط بود که فشارها بر وزارت ارتباطات شدت گرفت تا حدی که آذری جهرمی دستور داد خبرنگاران از طبقه نهم ساختمان مخابرات میدان امام خمینی (ره) بازدید کنند و ببینند ادعای وجود سرور هاتگرام و تلگرام طلایی در آن جا شایعه است. هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه پیش تر در این باره گفته بود: ملاحظاتی در خصوص هاتگرام و تلگرام طلایی وجود دارد... ما در دوره گذار هستیم و مردم به تدریج کوچ می کنند و باید فرصت دهیم تا بتوانند اطلاعاتشان به سامانه های دیگر ببرند و به نظرم این فرصت، فرصت معقول و درستی است/ روزنامه ایران

اعلام اسامی دریافت کنندگان ارز دولتی خلاف امنیت ملی است

محمدرضا امیرحسنخانی نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس گفت: اخیرا اعلام شد که قرار است، دریافت کنندگان ارز دولتی اعلام شوند اما این موضوع نیز خلاف امنیت ملی است چرا که بسیاری از این شرکت ها تخلفی نداشته اند و در راستای دور زدن تحریم ها فعالیت می کنند که اعلام و شناسایی آنها، تجارت کشور را با مشکل دچار می کند. وی در ادامه با بیان اینکه نباید با ارسال اطلاعات اجازه دهیم آنها به راحتی ما را تحریم کنند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز معتقد بودند شالوده این کنوانسیون ها در اتاق فکر آمریکایی ها ریخته می شود تا به دستیابی آنها به برخی اطلاعات از کشورها کمک کند. خانه ملت

اعتراض «حروف اختصاری» به یک گزارش مرتبط با مؤسسه ثامن الحجج

پس لرزه های گزارش روزنامه شرق درباره رد پای مسئولان قبلی و سلبریتی ها در پرونده مؤسسه «ثامن الحجج» ادامه دارد. امروز منوچهر متکی وزیر امور خارجه دولت احمدی نژاد در نامه ای به رئیس بانک مرکزی عنوان کرد مدیر مسئول روزنامه شرق به وی گفته است گزارش یاد شده از سوی بانک مرکزی به این روزنامه داده شده است. وی از ولی الله سیف خواست مدیرانی که این گزارش را داده اند شناسایی شود. دیروز وکیل مهران مدیری نیز اعلام کرد از روزنامه شرق شکایت می کند. احسان علیخانی با انتشار یادداشتی اتهامات در این باره رد کرد. در گزارش روزنامه شرق آمده بود: «یکی از وزرای سابق دولت دهم که سمت مشاور امور بین‌الملل در این مؤسسه برای او ثبت شده، مبلغ 124 میلیارد تومان تسهیلات از ثامن‌الحجج دریافت کرده... مؤسسه ثامن‌الحجج دو مبلغ 180 میلیون‌تومانی و 400 میلیون‌تومانی را به حساب «م. م» مجری یک برنامه تلویزیونی واریز می‌کند... ثامن‌الحجج به مجری معروف دیگر تلویزیون «ا. ع» هم بی‌توجه نبوده و به حساب او هم سه میلیارد تومان در قالب هزینه تبلیغات واریز کرده است.»/ ایران

بانک مرکزی به روزنامه شرق گفته خبرسازی کند؟

منوچهر متکی در نامه ای درباره شایعات اخیر به رئیس کل بانک مرکزی نوشت: به دنبال درج خبر کذب «دریافت مبلغ ١٢۴ میلیارد تومان» توسط اینجانب از مؤسسه مالی اعتباری ثامن الحجج در روزنامه شرق، با مدیرمسئول این روزنامه تماس گرفته و خواستار تکذیب خبر شدم. در نهایت آقای مدیرمسئول به اینجانب گفت که از «بانک مرکزی» به ما گفته‌اند این گزارش را منتشر کنید. جناب آقای سیف در بانک مرکزی چه خبر است؟! این مقامات بانک مرکزی که ظاهرا به جای محفوظ داشتن دین خود، صرفا امضایشان محفوظ است در پشت پرده اشاعه این اکاذیب چه اهدافی را دنبال می کنند؟ از جنابعالی می خواهم ظرف روزهای آینده با ردیابی و پیگیری دو اتهام فوق نسبت به شناسایی این مقامات! و مجازات آنان و اعلام به افکار عمومی اقدام فرمایید.

رئیس‌جمهور و مجلس در سیاست خارجی اختیاری ندارند

غلامرضا حیدری عضو فراکسیون امید مجلس گفت: رئیس جمهور و مجلس در زمینه سیاست خارجی اختیاری ندارند، همانطور که از شعار نه شرقی نه غربی دادیم که در قانون اساسی ما و بر سر در وزارتخانه امورخارجه حک شده عبور کردیم که به نظر واقع بینانه هم بوده و با شرق و روسیه این رابطه مستقیم را برقرار کردیم، باید با غرب یعنی امریکا هم این رابطه را برقرار می‌کردیم و منافع ملی ما ایجاب می‌کرد که این اقدام را انجام دهیم. وی همچنین گفت: به طور تقریبی رئیس جمهور قریب به اتفاق وعده‌هایی که داد را عمل نکرد و بارزترین آن رفع حصر است. در حالیکه یکی از شاه بیت‌های رأی آوری ایشان رفع حصر بود اما نه تنها هیچ اقدامی نکرد بلکه کمیته رفع حصر که فراکسیون امید تشکیل داده بود با دو رئیس قوه دیگر جلسه داشت و آنها به کمیته رفع حصر وقت دادند اما نتوانستیم با آقای روحانی جلسه‌ای داشته باشیم. نمی‌دانیم ایشان فراموش کردند یا آگاهانه آن وعده‌ها را داد و آگاهانه زیر آن زد؟ نمی‌توان در این خصوص قضاوت کرد اما ما رفتار را این گونه می‌بینیم. /اعتمادآنلاین

پرونده اسیدپاشی اصفهان بسته نشده!

سهیلا جورکش قربانی اسید پاشی به ایسنا گفت: فردی در مورد پرونده قربانیان اسیدپاشی صحبت کرده و گفته پرونده مختومه شده است اما این فرد وکیل را نمی‌شناسم و پرونده من هم مختومه نشده و طبق روال در حالی پیگیری است. حسین عباس علیزاده وکیل مدافع قربانیان اسیدپاشی های اصفهان اخیرا از پرداخت دیه قربانیان این حادثه از صندوق دیه بیت المال خبر داد و گفته بود پرونده مختومه شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۶۰
شهدای بسیاری از اقلیت ها در بین شهیدان دفاع مقدس وجود دارند پس چرا به اینجا که رسید مسله و مشکل دار شدند اقلیت ها ؟؟؟؟؟؟
سپنتای عزیز. !
شما هم مثل رای دهندگانی که به اصلاح طلبان امید داشتند فسون شدی .
سپنتا نیکنام که بالاتر از نزول و ربا خواری و رانت و مفسده های اقتصادی ا نیست ما در قرن 21 زندگی می کنیم دراین میان تنها شمشیر مولا علی (ع) کم است تا گردن خیلی ها را ببوسد
مبارزه با فساد به نتیجه نخواهد رسید برای اینکه ریشه را رها کرده اند به برگها چسبیده اند اصل فساد در فروش دلار و سکه است
جناب حیدری توضیح دهند برجام و تصویب برجام را کدام نهاد انجام داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
سئوال های سخت سخت میپرسی انروز خوب بود همه بودند چند نفر هم که نبودند هنوز نیستند دنبال متهم نگرد مگر نشینیدی که میگه گشتم نبود نگرد نیست !!!!!!!!!!!!!
هر اتفاقی هم بیفته هر کاری هم بکنید به پیام رسان داخلی به قول خودتون گذار نمیکنیم.
هر اتفاقی هم بیفته هر کاری هم بکنید به پیام رسان داخلی به قول خودتون گذار نمیکنیم.
چرا برای مخفی ماندن نام رانت خواران و مفسدین اقتصادی امنیت ملی را بهانه میکنید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
درستش اینه که فقط رانتخواران که مرتکب خلاف شدن رسانه ای بشن نه همه.ادرس دادن به حریف برای تحریم شرکتهای ما درست نیست.ولی کسی که خلاف کرد رو چنان تنبیه کنن که درس عبرتی برای همه باشه
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
حالا گیرم لیست را هم انتشار دادن آب رفته که به نهر باز نمی گردد کاری هم که از دست مردم بر نمیاد قبلی ها که منتشر شد چی شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
جز اینکه هی داغ مردم را تازه کنند چیزی عایدی ندارد ممکن اس تهمین نزدیکیها کسی را بشناسی که در این رابطه بوده انوقت نظرت از ان برمیگرده وممکن است خدای نکرده خدای نکرد زبانم لال با اوحرف بزنی واوهم بگوید با فلانی شریک هست خودتان ببینید اینطوری دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه غیر از مردم خودانها هم به هم بی اعتماد میشئند واین برای مملکت خوب نیست بعضی ها ممکن است ناراحت شوند شما که راضی نیستی بگذارید سرشان بکار خودشان باشد بنده وجنابعالی هم به دنبال یک لقمه نان میدویم در افتاب انه سایه نشین هستند
رقم پرداختی به دو مجری و وزیر سابق حدود ۱۳۱ میلیارد میشود بقیه ۱۳۰۰۰میلیارد دست چه کسانی هست ؟چرا نام انها گفته نمیشود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
هیاهو روی دو سلبریتی برای انحراف افکار عمومی از اصل قضیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
هیس ساکت باشید همه اینها فیلم است برای من وشما
تلگرام که فیلتر شد تلگرافخانه رو هم ببندید .شاید سروش ورفقا رضایت بدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
مردم دهانشان را هم ببندند و فقط از طریق سروش چت کنند هم اینها رضایت نمیدهند
به بهانه امنیت ملی سعی در مخفی کردن فساد نکنید. اگر فکر می کنید اون اطلاعات کاملا سری است اشتباه می کنید چون آن کشوری که مد نظر شماست این اطلاعات را در اختیار دارد
حداقل بخاطر احترام به رای مردم جناح بازی و مصلحت گرایی باید کنار گذاشته شود . مصلحت کشور نیست که مردم شخصی را دوست دارند آنهم نه به خاطر اینکه هم کیش هست بلکه مردم در ایران به اخلاق و رفتار و تخصص رای میدهند مردم از دروغ وریا رویگردلن شدند من دنبال صداقت در گفتار و کردار سیاسی هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
فرمودید رای کی -رای مردم که همان موقع انتخابات لازم است بقیه مدت با مردم که کاری ندارند بند های خدا قرارنیست که هرروز مردم را اذیت کنند واین فقط در ایران نیست شما امریکا را ببینید اینهمه علیه تامپ شعار میدهند در فرانسه علیه مکرون وخلاصه هر کجا که نگاه کنی ولی انها سرشان بکار خودشان است شما هم سرت بکار خودت باشد تا انتخابات بعدی انشااله
يكدفعه پرونده موسسه هاي غيرمجاز و ورود ماشينهاي خارجي غيرقانوني و ارز دولتي بگيرهاي رانتي و اختلاس ها رو مختومه اعلام كنيد و خودتون و مردم رو از اين همه حاشيه خلاص كنيد
روزنامه های میرزا بنویس..
مطمئن باش اقاسپنتاکه با اینهمه پارتی رنگ ووارنگ که از اکثریت داری هرچند که تمام فقهاگفته اند خلاف شرع است بازهم برنده میشوی یاد خانم خالقی وخیلیای دیگرازاکثریت میافتم که باآنهمه رای ردصلاحیت شدندوبااحترام به قانون کناررفتند دراینجاباید گفت چه کیفی میکنند اقلیت که اینهمه حامی ازاکثریت دارند وکارهائی برایشان میکنند حتی اگرخلاف شرع هم باشد
پاسخ ها
سید مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
دوستعزیز حداقل از فیلترشکن استفاده نکن که طبق نظر علما حرام است
ما هرجا به نفعمون باشه یاد نظر علما میوفتیم!!!!
آقای رئیس‌جمهور در جلسه‌ای از تمامی وزرا و اعضای کابینه خواست که ارتباط خود را با اعضای هیأت علمی،‌ دانشگاهیان، صاحب نظران و نخبگان کشور از گذشته بیشتر کنند
پس چرا یک دیپلمه را وزیر صنعت میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
ملاک انتخاب وزیر نه دست رییس جمهور است نه مجلس ملاک انتخاب ز جای دیگر صادر میشود انها فقط واسطه هستند شما فقط گوش کن دلیل ندارد که هرچه رییس جمهورگفت انها بگویند چشم ویا اگر گفتن کارخودشان را نکنند انها حق اجرا دارند ومجری اوامر هستند مدرک هم مهم نیست
اعلام اسامی کسانی که ارز دولتی گرفتن خلاف امنیت ملی نیست بلکه شفاف سازی وبه ضرر اقا زاده هاست ولی تا کی ؟؟!!
پرونده اسید پاشی ها هرگز نزد افکار عمومی بسته نشده شاکیان هم باید نسبت به این گونه اظهار نظر ها حساس باشند و موضع گیری کنند اگر جلو این دست جنایتها گرفته نشود مثل مفاسد اقتصاد همه کشور را فرا خواهد گرفت و یک عده اراذل و اوباش جسور تر خواهند شد
امروز شعار نه شرقی و نه غربی باید به تعامل سازنده با شرق و غرب تغییر یابد. دنیا، دنیای تعامل، گفتگو و همکاری است.
بچه‌های‌ما‌عکس‌های‌بدون‌روتوش‌ما‌هستند‌آنهایی‌که‌فرزندان‌فاسد‌دارند‌خود‌فاسدند‌و‌فساد‌خود‌را‌مخفی‌نموده‌اند‌پدر‌کسانی‌که‌در‌وضعیت‌فعلی‌کشور‌که‌تعدادی‌کلیه‌و‌چشم‌خود‌را‌به‌حراج‌می‌گذارند‌در‌بانکهای‌خارج‌حسابهای‌میلیاردی‌دارند‌بدون‌استثنا‌کفتارند‌در‌هر‌مقام‌و‌لباسی‌که‌باشند‌باید‌کنار‌گذاشته‌شوند‌اگر‌احیانا‌فرد‌صالحی‌ور‌میان‌این‌شیاطین‌باشدباید‌انزجار‌خود‌را‌از‌فرزند‌ناخلفش‌اعلام‌کندوالا‌او‌واسطه‌دزدی‌محسوب‌می‌شود‌و‌در‌اینده‌نه‌چندان‌دور‌مورد‌باز‌خواست‌قرار‌می‌گیرند‌و‌به‌سزای‌اعمال‌ننگینش‌می‌رسند
یکی بپرسد که این نماینده از کی این مقدار پول را داشته؟ ایشان سالی 8 میلیارد تومان سود پول می گیرد. عجب!! توقع دارند مردم با مسولین همراه باشد. توقع دارند مردم همانند اوایل انقلاب باشند. اگر دستورات اسلام اجرا می شد، اینجور نبود که اکثریت در رنج باشند و یک .... که نماینده شده، سالی 8 میلیارد تومان سود پول بگیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
ارث رسید ه ودرضمن این را هم گفته اند از اسمان نباریده به سرش یا خودش دزد بوده ویا.......
خوب بردند .خوردند .درست ...............حالا هرکی بوده باید جواب بدهد .پولهای مردم را پس بدهد .مالباخته ها جانشان به لب رسیده الخصوص مال باخته هایفرشتگان
السلام و علیک یا ثامن الحجج
این وضعیت نیز خلاف امنیت ملی است . مردم همه چیز را خوب می فهمند و با فهم مردم بازی نکنید. واردات موبایل توسط اشخاص خاص چه ربطی به امنیت ملی دارد. اگر نمی خواهید اسامی اعلام شود موضوع دیگر است.
برخی نمایندگان بنگاه دار و رانتی هستند.
آقای رئیس جمهور، وقتی فقط از یک قشر خاص در سیاست کلان و تصمیم گیری استفاده شود، آن قشر تصمیمات را به سمت نیازهای خودش سوق می دهد. حتی اگر 90 در صد جامعه متضرر شوند.
**اعلام اسامی دریافت کنندگان ارز دولتی خلاف امنیت ملی است**
رسيدگي به اونايي كه ارز رو گرفتند و در محل خودش هزينه نكردند، يا اونايي كه واردات انجام دادند و به قيمت ارز آزاد ميفروشند و يا انباراشونو پر ميكنند كه خلاف امنيت ملي نيست!
رونده نماینده سپرده گذار ۴۰ میلیاردی در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان
بابا چیکار دارید بنده خدا رو حتما حقوق های دریافتی و اضافه کارش و جمع کرده و سپرده گذاری گرده بر مبادا بد کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دستگاه قضایی باید قضات شجاع خود را انتخاب کند وبه مبارزه با فساد به طور جدی مبادرت نماید. به یک پاکسازی مفسدین نیاز هست. متهمین همگی در حال تکذیبند که طبیعی است ولی دستگاه قضایی باید به تحصیل ادله اقدام گند و انان را به پای میز محاکمه بکشاند و در صورت مصلحت علنی. نظامی که حاصل خون هزاران شهید است ارزشش از ایم افراد بالاتر ووالاتر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
مسولین فعلا درگیر تلگرام و ایستا گرامن وقت این کارها رو ندارن.
جناب حیدری مطالبه اصلی مردم رفع حصر از کسی که از یک بچه بیست و چند ساله پول گرفته تا در خانه لاکچری زندگی کند و ..... نیست تا کی میخواهید آدرس غلط بدهید ؟ استخوانهای مردم زیر بار گرانی و بی کاری و هزار بد بختی خرد میشود نمیدانید !؟
كدوم نماينده نماينده شهر گ ل در اولين روز كاريش همسرشو در صنعت برق استخدام كرد
یکی از علت های حمایت از تلگرام طلایی و هاتگرام و عدم حمایت مناسب از پیام رسان های داخلی، سود زیادی است که مسولین و اپراتورهای اینترنت همراه از این پیام رسان های تلگرامی می برند.
این حرف اختصاری یعنی چی ؟ ف.ف خ.م ا.ع ....
اگر اینها خلافکارند و قرار است رسانه ای شوند که واضح اعلام کنید.
هیچ جای دنیا چنین ادبیاتی در رسانه ها مرسوم نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Seychelles |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
..علت بكار بردن حروف اختصاري اين افراد لابد محترم بودن انهاست!!!!؟؟؟
بانک مرکزی باید یک خانه تکانی اساسی شود.
نمایندگان محترم علاوه بر موضوع 40 میلیارد تومان فایل صوتی همکارانشان را فراموش نکنند و گوش بدهند . یعنی عصاره ملت از این مجلسیان همینطور تراوش میشه
پرونده اسيدپاشي اصفهان را بستند! حتما ميخواهيد باور كنيم پليس ماهر ما نتوانست مجرمين را پيدا كند!
خير نتوانستند نامشان را فاش كنند !!
کشور اسلامی
بجای وزیر ناکارامد یک نخبه را وزیر قرار دهید چرا واسطه قرار می دهید . حتما باید یک وزیر از احزاب و اشنایان باشد؟ یک نخبه بی طرف و دلسوز را به نخست وزیری انتخاب کنید . امان از پارتی
اعلام اسامی دریافت کنندگان ارز دولتی خلاف امنیت ملی است زیرا دشمنان انقلاب خوشحال میشوند و به نفع انقلاب نیست...مردم کمی صبر کنند..قوه قضاییه پیگیر مشکلات است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
عمر ما به اونجا قد نمیده
نرم افزاری که بخواد با بستن یکی به اوج بره به درد هم نمیخوره
یک کلام
حاضرم غار برم زندگی کنم اما سروش را نصب نکنم
جالب باید از لا به لای حرفهای درز کرده بفهمیم رئیس جمهور محترم کشورمان در مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت نمی کنند؟؟؟ پس چگونه مصلحت نظام مشخص می شود؟؟ بخدا بیائید از ته دل دعا کنیم امام زمان عزیز ظهور کنه ....
جالبه طرف میلیاردها تومان پول مردم رو بالا کشیده احترامش هم نگه میدارن م،م و ا، ع و غیره صداش میکنند.
چرا مردم رو با حواشی گمراه میکنین
سپنتا !
نه تنها همشهریانت که هموطنانت دارندنت !
حق و حقوق شما با حق و حقوق ملت سرشته شده است.
آنانی که حق و حقوق شما و رأی مردم یزد را نقض کرده اند، میل و اراده ملی و قانون اساسی را نفض کرده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
ما هم قرار است قانون را اصلاح کنند ودینهای دیگر رسمیت ندارند راستی میدانید در چندین کشور دنیا ایرانیهای مهجر عضو مجلس قانونگذاری هستند چون عضو احزاب هستند نه حزبهایی که ما در ایران داریم حزبهایی که خط مشی دارند وحرفی برای گفتن ما دوتا حزب اسمی داریم وچهار صدتا حزب روز انتخابات نه دفتری دارند ونه خط مشی فقط برای چندروز انتخابات
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل