بازدید 7800
۲
با انتقال امتیاز در آخرین روزهای باقیمانده

ماشین‌سازی بجای گسترش فولاد لیگ برتری شد

طبق گزارش هشدارگونه تابناک و با توجه به قوانین حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا، یک مالک نمی‌تواند دو تیم را در لیگ برتر مدیریت کند، برهمین اساس بعد از اینکه زنوزی مالک گسترش فولاد، امتیاز تراکتورسازی را خریداری کرد، این تیم تبریزی را به ماشین سازی با مالکیت رسول خطیبی واگذار کرد
کد خبر: ۸۱۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴ 20 July 2018

بعد از توافق‌های صورت گرفته بین زنوزی مالک باشگاه لیگ برتری گسترش فولاد تبریز و با هدف جلوگیری از محرومیت ها و کسر امتیاز لیگ ایران در کنفدراسیون آسیا، امتیاز این تیم به ماشین‌سازی تبریز واگذار شد.

طبق گزارش اختصاصی تابناک ورزشی و با توجه به قوانین فدراسیون فوتبال یک مالک نمی‌تواند دو تیم را در لیگ برتر مدیریت کند، برهمین اساس بعد از اینکه زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز امتیاز باشگاه تراکتورسازی را خریداری کرد، امتیاز باشگاه گسترش فولاد تبریز طبق قانون باید به مالک دیگری واگذار شود.

برهمین اساس بعد از جلسات متعدد و توافق‌های صورت گرفته امتیاز باشگاه گسترش فولاد به ماشین‌سازی از همین شهر تعلق گرفت و از این پس ماشین‌سازی تبریز بار دیگر در لیگ برتر فعالیت خواهد کرد! حالا مشخص نیست تیم ماشین سازی با چه بازیکنانی می خواهد در لیگ هجدهم شرکت کند زیرا فاصله زمانی زیادی تا اغاز بازی ها نمانده است.

رسول خطیبی مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز ضمن تأیید این خبر اظهار داشت:‌ ابتدا از آقای زنوزی تشکر می‌کنم چرا که برای فوتبال تبریز تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا مردم تبریز خوشحال شوند. بعد از اینکه زنوزی امتیاز تراکتورسازی را خریداری کرد شرایطی مهیا شد تا قدیمی‌ترین تیم تبریز دوباره به جایگاه اصلی‌اش برگردد. خوشحالم بعد از جلسه‌ای که بین پیشکسوتان تبریز و آقای زنوزی برگزار شد ماشین‌سازی دوباره به جایگاه اصلی‌اش بازگشت. خوشحالم که مردم استان آذربایجان با این اتفاق بزرگ خوشحال شدند.

گفتنی است باشگاه ماشین سازی نیز فصل گذشته توسط زنوزی خریداری شده بود اما طبق ادعای مسوولان این باشگاه سقوط کرده، امتیاز این باشگاه از زنوزی به خطیبی و جمعی از قدیمی های فوتبال تبریز واگذار شد. لازم به ذکر است که تیم ماشین سازی از لحاظ قدمت و سابقه، بر تراکتورسازی برتری دارد.

ماشین‌سازی بجای گسترش به لیگ برتر آمد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پس چطور تابناک به نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت و یا استقلال و پرسپولیس که هر دو تیم اول مربوط به یک شرکت و هر دو تیم دوم هم متعلق به دولت است و یک شهر،اصلا گیر نمیدی؟خب شفاف سازی کن ببینیم قضیه چیه؟
چه حسن کچل ، چه کچل حسن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار