بازدید 4688
۱
گزارش تابناک

جریان سازی برای بازگرداندن جباری به استقلال

ناکامی استقلال در حفظ جپارف 36 ساله تا این لحظه، می تواند جباری را در اولویت جانشینی این ازبک بازیساز قرار دهد. دو بازیکنی که در عین شباهت اسم، به شدت از لحاظ سبک بازی شبیه هم هستند! در پست هافبک بازیساز این خبر می تواند قیمت جبارف را به شدت پایین بیاورد و حداقل او را به میز مذاکره برگرداند.
کد خبر: ۸۱۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷ 21 July 2018

در حالی که هافبک شماره 8 و محبوب استقلال - که چند فصل پایانی فوتبالش را بیشتر مصدوم و دور از میدان بود- از فوتبال حرفه ای خداحافظی کرده، حالا برخی سایت ها با طرح بازگشت او به میادین احتمال بازی او در لیگ هجدهم را سر زبان ها انداخته اند.

به گزارش تابناک ورزشی، مجتبی جباری فصل پیش بعد از 4 سال دوری از استقلال با قراردادی 2 ساله به این تیم برگشت تا بتواند فوتبالش را در تیمی که از آن اعتبار گرفته به اتمام برساند اما او پیش از بازی با پارس جنوبی در هفته ششم لیگ برتر به دلیل اختلاف با سیدرضا افتخاری از این تیم کنار گذاشته شد و هرگز به جمع آبی ها برنگشت و سپس از این باشگاه شکایت کرد.

این اتفاق در حالی افتاد که جباری در 5 هفته اول لیگ برتر در دقایقی که برای استقلال بازی کرد نمایش بدی در ترکیب استقلال نداشت اما یک اختلاف باعث شد او نتواند فصل را به پایان برساند و تا پایان بازی های لیگ هفدهم خانه نشین شد. اما حالا با استعفای افتخاری مانعی که برای بازی کردن مجتبی جباری وجود داشت برطرف شده است اما مجتبی آمادگی بدنی لازم برای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران را ندارد و حتی در صورت سلامت فیزیکی او که در آن تردید زیادی وجود دارد، با علاقه شفر به استفاده از جوان ها در تضاد است.

نکته مهم در این میان اما ناکامی استقلال در حفظ جپارف 36 ساله است که تا این لحظه ممکن نشده و همین موضوع می تواند جباری را در اولویت جانشینی این ازبک بازیساز قرار دهد. دو بازیکنی که در عین شباهت اسم، به شدت از لحاظ سبک بازی شبیه هم هستند! در پست هافبک بازیساز این خبر می تواند قیمت جبارف را به شدت پایین بیاورد و حداقل او را به میز مذاکره برگرداند.

جریان سازی برای بازگشت جباری به استقلال

در این خبر البته سایت ها دست به تبلیغ جباری هم زده اند و نوشته اند که او هفته های گذشته تمرین های فشرده ای را زیر نظر محمود مولایی، بدنساز سابق باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام داده است! واقعا چه اندازه احتمال دارد بازیکنی که از فوتبال خداحافظی کرده ، فشار تمرینات سنگین فوتبال حرفه ای را به جان بخرد بدون اینکه بخواهد بازی کند؟ این مسایل نشان می دهد جباری بی میل نیست با خروج افتخاری به هر قیمتی شده دوباره و حتی برای نیم فصل پیراهن استقلال را بر تن کند و ورود امیرحسین فتحی این جاده را هموار کرده است.

در این میان محکومیت استقلال به پرداخت حدود 600 میلیون بابت فسخ یک طرفه قرارداد جباری می تواند دلیل اقتصادی برای بازگرداندن و توافق با او باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا امید استقلال فقط یه پیرمردها است یکی از سایت هایی که جریان ساز شد تا استقلال جباری را بگیرد و در شش هفته اول به ته جدول سقوط کند سایت تابناک بود که حالا دوباره جریان ساز شده تا استقلال پیرمردها را جمع کند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل