بازدید 2707

کارگاه مبل‌سازی آتش گرفت

کد خبر: ۸۱۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ 19 July 2018

آتش‌سوزی کارگاه مبل‌سازی در بلوار ابراهیم‌آباد، خیابان مهتدی، خسارت مالی زیادی بر جای گذاشت.

به گزارش شرق، با تماس کارگران گاراژی در منطقه یافت‌آباد و اطلاع‌رسانی رخداد یک مورد آتش‌سوزی وسیع به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان را در ساعت 02:57 بامداد دیروز به محل حادثه واقع در یافت‌آباد، بلوار ابراهیم‌آباد، خیابان مهتدی راهی کرد.

داوود قلی‌زاده، معاون منطقه 4 عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران، درباره جزئیات این آتش‌سوزی گفت: هنگام رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه از داخل یک کارگاه با کاربری تولید مصنوعات چوبی و رنگ‌کاری آن به مساحت 700 مترمربع، دود و آتش زیادی خارج می‌شد.

او اضافه کرد: در بررسی اولیه مشخص شد قسمتی از این کارگاه به مساحت تقریبی 300 مترمربع کاملا شعله‌ور بوده و آتش به اجناس و چوب‌های دپوشده در حیاط کارگاه نیز سرایت کرده و در حال گسترش به کارگاه‌ها و انبار چوب و باغ هم‌جوار است.

قلی‌زاده ادامه داد: با توجه به تماس‌های اولیه و گزارش احتمال وجود فرد یا افراد محبوسی در داخل این کارگاه، آتش‌نشانان به‌سرعت وارد عملیات شده و به جست‌وجوی محبوسان احتمالی در محل این آتش‌سوزی پرداختند.

معاون منطقه 4 عملیات آتش‌نشانی تصریح کرد: با توجه به اینکه این کارگاه مملو از چوب، تخته و بشکه‌های تینر و رنگ بود، نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله پس از قطع جریان برق، با به‌کارگیری تجهیزات ویژه و لوله‌های آب‌رسانی، خود را از چندین سمت به کانون آتش‌سوزی رسانده و به مهار شعله‌های آتش مشغول شدند.

وی افزود: این آتش‌سوزی در مدت زمان کوتاهی به دست آتش‌نشانان مهار و کاملا خاموش شده و از سرایت شعله‌های آتش به کارگاه‌های هم‌جوار نیز جلوگیری شد.

قلی‌زاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه فرد یا افرادی در داخل آتش‌سوزی گرفتار نشده بودند و نیروهای عملیات پس از اطمینان از نبود خطر، با تحویل کارگاه به مالکان، به ایستگاه‌های خود بازگشتند. معاون عملیات آتش‌نشانی منطقه با اعلام اینکه عملیات مهار و خاموش‌کردن این آتش‌سوزی دو ساعت به طول انجامید، تأکید کرد: با خاموش‌شدن این آتش‌سوزی، کارشناسان واحد پیشگیری آتش‌نشانی این منطقه با حضور در محل حادثه به بررسی علل بروز این آتش‌سوزی و نیز برآورد میزان خسارات وارده پرداختند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل