بازدید 3632

پدر عصبانی صاحب کار پسرش را کشت

کد خبر: ۸۱۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ 14 July 2018

شاگرد مغازه وقتی از رفتار نامناسب صاحب کارش نزد پدر گلایه می‌کرد نمی‌دانست جنایت خونینی رقم خواهد خورد.

به گزارش ایران، سرهنگ «علی‌اکبر قربانی»- فرمانده انتظامی شهرستان تایباد- در تشریح این ماجرا به ایسنا گفت: خبر قتل مرد جوانی در شهرستان تایباد به پلیس گزارش شد. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد این جوان از سوی پدر شاگرد مغازه‌اش به قتل رسیده و متهم نیز فرار کرده است.

طی بررسی‌های به‌عمل آمده فرزند متهم فراری اظهار داشت که چند روز قبل از صاحب‌کار خود به پدرش شکایت کرده و پدر عصبانی به سراغ صاحب مغازه رفته و با وی درگیر شده است. بر اثر این درگیری صاحب مغازه با ضربات چاقو مصدوم و به علت خونریزی شدید پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی تایباد گفت: جست‌و‌جوی پلیس برای دستگیری متهم فراری و بررسی تکمیلی پرونده قتل با دستور مراجع قضایی ادامه دارد.

وی در پایان ضمن هشدار به خانواده‌ها و لزوم کنترل خشم در درگیری‌ها افزود: عامل اصلی بیشتر جرایم بویژه قتل‌های ناخواسته بی‌توجهی به اصول اخلاقی و عصبانیت لحظه‌ای است. افراد باید توجه داشته باشند در درگیری‌ها کنترل رفتارهای خشونت‌آمیز بسیار حائز اهمیت است.برای وقوع نزاع‌های خیابانی و درگیری‌های کوچک و بزرگی که هر روز در هر نقطه از جهان رخ می‌دهد، دلایل بسیاری وجود دارد اما عامل اصلی در تمام این موارد ناتوانی طرفین دعوا در کنترل خشم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار