بازدید 2475

ریزش معدن «کلاریز» حادثه آفرید

کد خبر: ۸۱۵۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱ 12 July 2018

ریزش معدن کلاریز شرکت زغال سنگ البرز شرقی در دامغان یک مصدوم داشت.

به گزارش ایران، این حادثه صبح چهارشنبه رخ داد و بر اثر ریزش مقداری زغال سنگ و خاک، یکی از کارگران کارگاه استخراج به‌ نام ابراهیم 37 ساله از ناحیه کمر و پا آسیب دید.با حضور امدادگران، این کارگر برای درمان به بیمارستان ولایت دامغان منتقل شد.

کارگران معدن زغال سنگ کلاریز با اعلام خبر مجروح شدن یکی از همکاران خود به ایلنا گفتند: حادثه ریزش معدن زغال سنگ کلاریز که چهارشنبه (۲۰ تیر ماه) اتفاق افتاد، موجب مصدومیت یکی از کارگران واحد استخراج از ناحیه کمر و دست شد.

به گفته کارگرانی که در این معدن زغال سنگ مشغول به کار هستند، این واحد معدنی تحت مسئولیت یکی از پیمانکاران فعالیت دارد و امکانات ایمنی در آن بدرستی رعایت نمی‌شود و عدم رعایت نکات ایمنی عامل بروز حادثه بوده است، اما هنوز نتیجه گزارش بازرسی‌ها اعلام نشده است.کارگران شاغل در معدن زغال سنگ البرز شرقی اتفاقات اخیر را نتیجه کمبود امکانات ایمنی می‌دانند.

به گفته آنها در این چند ماه در کارگاه‌های استخراج، چوب کافی برای ستون کردن سقف تونل‌ها وجود نداشته به همین دلیل در این زمینه صرفه‌جویی می‌شود.

این معدن با 300 کارگر پیمانی از معادن زیرمجموعه شرکت زغال سنگ البرز شرقی است که در دامغان قرار دارد و فعالیت آن زیر نظر پیمانکار بخش خصوصی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر