بازدید 2931

تصادفی که کیف قاپان غرب پایتخت را لو داد

کد خبر: ۸۱۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 10 July 2018

سرهنگ مرادی گفت: کیف قاپان موتورسوار بعد از تصادف با یک تاکسی، توسط ماموران کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ مرادی رئیس کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان در رابطه با دستگیری یک کیف قاپ در شهرک گلستان اظهار کرد: روز شنبه هفته جاری بود که در تماسی با مرکز پیام پلیس، ماموران گشت کلانتری در جریان یک فقره تصادف منجر به جرح در بلوار کوهک قرار گرفتند و سریعا به محل اعلامی اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد که یک موتور سیکلت و یک تاکسی با یکدیگر تصادف کرده اند، راننده تاکسی در توضیحات خود به مامور کلانتری گفت: من مسیر خودم را می‌رفتم که این موتورسیکلت با سرعتی غیرمتعارف جلوی راه من پیچید و در نتیجه با خودروام تصادف کرد.

سرهنگ مرادی گفت: در این حادثه فرد موتورسوار مجروح شده بود، اما ماجرا زمانی جالب شد که براساس اعلام مرکز پیام کلانتری، ماموران در جریان کیف قاپی از زن جوانی در میدان المپیک قرار گرفتند که مشخصات ظاهری موتورسیکلت سارقان با موتور تصادفی همخوانی داشت.

وی در ادامه افزود: عوامل عملیات کلانتری پس از اطلاع از این موضوع جهت بررسی تخصصی به محل تصادف اعزام شدند و پس از مشاهده موتور و چهره راکب، به سارق بودن مصدوم مظنون شدند و پس از تماس با مالباخته از وی خواستند جهت شناسایی سارق در محل حاضر شود که با توجه به نزدیک بودن محل وقوع سرقت با تصادف، مالباخته حضور یافت و سارق را شناسایی کرد.

رئیس کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان در مورد اظهارات شاکی گفت: این خانم مدعی شد که در میدان المپیک قصد سوار شدن به تاکسی را داشته است که موتورسیکلت دو ترکه‌ای کیفش را قاپید و از محل متواری شد.

وی افزود: بر اساس گفته‌های راننده تاکسی، ترک نشین موتورسوار پس از تصادف با عجله و سراسیمه سریعا با سوار شدن بر خودرویی از محل متواری شد.

سرهنگ مرادی گفت: بعد از اظهارات راننده تاکسی مبنی بر متواری شدن ترک نشین موتورسیکلت این موضوع بررسی شد و ماموران کلانتری متهم دوم را نیز شناسایی و او را با حضور در مخفیگاهش دستگیر کردند و در ادامه مبلغ ادعایی شاکی به همراه گوشی اش کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان در پایان گفت:گوشی دیگری نیز در محل مخفیگاه متهم کشف شد که در تماس با مالک آن مشخص شد که مالک یک زن ۲۴ ساله‌ای است که با همین شیوه مشابه و در میدان پونک مورد سرقت قرار گرفته است و با تکمیل تحقیقات در کلانتری، متهمان برای ادامه سیر پرونده به پایگاه دوم آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر