بازدید 1736

سارق بلافاصله بعد از آزادی دست به سرقت زد

کد خبر: ۸۱۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 07 July 2018

متهمی که به جرم سرقت در زندان به سر می‌برد چهار روز بعد از آزادی از زندان به سرقت کامپیوترهای خودروها دست زد.

به گزارش قانون، دست متهم وقتی رو شد که او قصد داشت یک خودرو را در خیابان 17 شهریور تهران سرقت کند. پلیس به او مشکوک شد و وقتی استعلام خودرو را گرفت، معلوم شد که این خودرو در منطقه فشم تهران به سرقت رفته است.

بلافاصله افسر گشت به راننده خودرو دستور ایست می‌دهد ولی راننده به همراه یک نفر سرنشین که در خودرو حضور داشت، متواری می‌شوند. ماموران با مشاهده فرار آنان شروع به تعقیب می‌کنند و در خیابان سرچشمه ۶ تیر هوایی به سمت آن شلیک می‌کنند و لی آن‌ها به فرار خود ادامه مي‌دهند تا اينكه در انتهای خیابان، خودروی مسروقه با یک دستگاه خودرو ي تیبا برخورد مي‌كند و پس از ایراد خسارت به سمت مولوی ادامه مسیر می‌دهند.ماموران نیز به تعقیب آنان مي‌پردازند و پس از تعقیب و گریز در مولوی و شوش در نهايت در خیابان بعثت به سمت امام علی(ع) افسر گشت دو تیر به چرخ جلو ي سمت شاگرد شلیک مي‌كند تاخودرو متوقف شود.

سرهنگ سعید لشینی، رییس کلانتری ۱۱۴ غیاثی درباره جزییات این خبر گفت: راننده و سرنشین پس از پیاده شدن از خودرو متواری می‌شوند که پس از دو کیلومتر دویدن در بزرگراه امام علی(ع)، دستگیر می‌شوند و در بازرسی از خودرو تعداد چهار کامپیوتر خو درو‌های ۲۰۶ و ۴۰۵، سه دستگاه گوشی، یک قبضه سلاح سرد، پنج عدد سوييچ و دو چراغ اسپرت پژو کشف شد.

وي در ادامه گفت: پس از انتقال سرنشین به نام امیر ۲۷ ساله به کلانتری و تحقیق از وی، مشخص شد از افراد كه او سابقه داري است که به جرم سرقت به عنف از سال گذشته در زندان بوده و چهار روز قبل آزاد شده است. متهم در تحقیقات گفت پس از آزادی به همراه یکی از دوستانش در ساعات بامدادي به سرقت کامپیوتر‌های و چراغ‌های اسپرت خودرو‌ها می‌پرداختند.

با توجه به سابقه متهم در ارتکاب جرم سرقت به عنف، در تحقیقات تکمیلی مشخص شد در همان روز آزادی زندان، وی در پارک گمنام محله غیاثی از فردی زورگیری کرده بود به نحوی که با نزدیک شدن به شاکی، به چشمانش گاز اشک آور زد و سپس گوشی وی را به سرقت برد که پس از حضور شاکی در کلانتری و مواجهه حضوری متهم از سوی وی شناسایی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج