بازدید 2832

برانکو: کی‌روش برای اخراج من با گرشاسبی صحبت کند

کد خبر: ۸۱۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵ 27 June 2018

سرمربی تیم پرسپولیس در حاشیه تمرین عصر امروز این تیم بار دیگر با خبرنگاران در خصوص اتفاقات اخیر و حملات مرد پرتغالی بعد از بازگشت از جام جهانی صحبت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، او درباره حرف های سرمربی تیم ملی که راجع به ایفمارک زده شد گفت: من اصلا چه ربطی به ایفمارک دارم؟ فدراسیون بازیکنان را مجبور می کند که حتما در آن مرکز تست پزشکی دهد. تنها ارتباط من با ایفمارک همین است.بیش از یک سال هم پایم را آنجا نگذاشتم. حتی چند روز پیش هم آنجا نبودم. یعنی من نباید در ایران دوستی داشته باشم؟ بله، هومن افاضلی از دوستان من است. من با او بیش از بیست سال است که رفیقم. از طریق این رفاقت با همسر او ، خانم هراتیان نیز آشنا شدم. حالا چه مشکلی شما می بییند؟ یعنی واقعا باید متظر بمانم ببینم کسی به من می گوید که با چه کسی رفاقت کنم؟

او پیرامون مصاحبه حمایتی گرشاسبی و اینکه کی روش امروز در جواب به گرشاسبی گفته برانکو را مدیریت کند، افزود: من اصلا اهمیت به این چیزها نمی دهم. نمی خواهم وقتم را تلف کنم که چه کسی چه حرفی زد. این حرف ها را ول کنید، اینها برای من از دست دادن وقت است. سرمربی پرسپولیس درباره اینکه کی روش گفته برانکو رضاییان و طارمی را از پرسپولیس فراری داده، اظهار داشت: رامین الان یکسال و نیم است که پیش ما نیست چون اولویت را به صادق و ماهینی دادم. طارمی هم خودش کتبا اعلام کرد که نمی خواهد در پرسپولیس بماند. باشگاه هم از فرصت استفاده کرد و با انتقال او موافقت کرد. یک منبع درآمد هم از این لحاظ برای باشگاه شد. مسلمان، احمدزاده و صادق هم مثل او از تیم ما رفتند.

از برانکو پرسیده شد که با توجه به درخشش در جام جهانی، شاید وحید امیری با پیشنهادهای خوبی روبرو شود. آخرین مرحله مذاکره او با باشگاه چه بوده است؟او پاسخ داد: باشگاه که هیچ واکنشی نمی تواند نشان دهد چون قراردادش تمام شده است ولی حتما باشگاه می خواهد که امیری در تیم بماند و تمدید کند.

او درباره احتمال وجود پیشنهاد خوب اروپایی برای بیرانوند گفت: من موافق جدایی او نیستم ولی تصمیم نهایی را باشگاه می گیرد. من به امیری و بیرانوند به خاطر نمایش شان در جام جهانی افتخار می کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی