بازدید 3495
نشست خبری

تشکر کی‌روش از تشویق تیم ایران توسط روس ها

کد خبر: ۸۱۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲ 24 June 2018

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با پرتغال در استادیوم سارانسک زوسیه گفت: با تمام امیدها و تعهدات خودمان زنده هستیم و برای رسیدن به دور دوم مسابقات تلاش می‌کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از این دیدار درباره احتمال صعود تیمش به دور یک هشتم نهایی جام جهانی با خلق شگفتی مقابل تیم ملی پرتغال اظهار کرد: برای تیم ملی ایران یک افتخار است که در اینجا حضور دارد چرا که فردا ما هنوز زنده هستیم و برای رویای خودمان می‌جنگیم. پرتغال نه تنها جزو نامزدهای قهرمانی در جام جهانی است بلکه از محبوب‌ترین تیم‌ها هم هست. طبیعتا با بیان این امر باید بگویم ما همچنان خیلی خوشحال هستیم. مسعود می‌گوید که ما چقدر مفتخر و آماده هستیم به این مسابقه بپردازیم. با کمال شرافت و افتخارمان بازی می‌کنیم. ما در بازی با مراکش و اسپانیا درس مان را فراگرفتیم. فقط یک گزینه پیش روی ماست تا تیم بهتری باشیم و بتوانیم با بازیکنان بهتری از عرصه مسابقات خارج شویم.

کی روش گفت: قبل از تمام شدن صحبت‌های خودم می‌خواهم از روسیه تشکر کنم. از طرفداران روس تشکر می‌کنم. بسیار اعجاب آور است که در بازی اول و دوم با حضور هواداران مان فکر می‌کردیم در خانه بازی می‌کنیم. طرفداران روس برخورد خوبی با ما داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار