بازدید 2371

دستگیری شرور مسلح پس از 19 سال

کد خبر: ۸۱۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ 24 June 2018

شرور مسلحی که از عوامل اصلی به شهادت رساندن تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی بود پس از 19 سال در یک عملیات سخت و غافلگیرانه در شهرستان «سرباز» دستگیر شد.

به گزارش ایران، سرهنگ احمد طاهری - جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان - در بیان جزئیات دقیق این خبر به مهر گفت: در تاریخ دوازدهم آبان سال ۷۸، مأموران پلیس موادمخدر شهرستان ایرانشهر در منطقه «گورناک» در راستای برقراری نظم و امنیت و مقابله با سوداگران مرگ، در محور‌های فرعی با اشرار مسلح درگیر شدند که در این عملیات تعدادی از کارکنان انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

تلاش‌های پلیس برای دستگیری عاملان این شهادت ادامه داشت و کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی، در نخستین ساعات شهادت مأموران، هویت ضاربان را شناسایی کردند ولی این اشرار با تغییر مداوم محل سکونت خود متواری شده بودند.

سرهنگ طاهری تصریح کرد: یگان‌های عملیاتی پلیس به‌دنبال پایش‌های اطلاعاتی موفق شدند آخرین مخفیگاه یکی از عاملان اصلی این حادثه دلخراش را در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان «سرباز» شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه و پیچیده دستگیر کردند.

متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به تیراندازی و شهادت چند نفر از کارکنان نیروی انتظامی در این حادثه اعتراف و پس از تکمیل پرونده مقدماتی به‌منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی