بازدید 2964

جشنواره گل بلژیک مقابل تونس + عکس

کد خبر: ۸۱۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸ 23 June 2018

تیم‌های بلژیک و تونس از دور دوم مرحله گروهی مسابقات جام‌جهانی 2018 روسیه از ساعت 16:30 امروز (شنبه) اسپارتاک شهر مسکو به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری پرگل بلژیک به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در دومین دور از بازی‌های گروه هفتم جام جهانی 2018 روسیه، امروز (شنبه) از ساعت 16:30 به وقت تهران در ورزشگاه اسپارتاک مسکو، تیم‌های ملی بلژیک و تونس به مصاف هم رفتند که این بازی را بلژیکی‌ها قاطعانه‌تر از دور قبل با نتیجه 5 بر 2 بردند و در آستانه صعود قرار گرفتند.

برای بلژیکی که در دور قبل پاناما را 3 بر صفر برده بود، ادن ازار و روملو لوکاکو هر کدام دو بار و میچی باتشوایی یک بار گلزنی کردند. هافبک بازیساز چلسی در دقایق 6 (از روی نقطه پنالتی) و 51 و مهاجم منچستریونایتد در دقایق 16 و 3+45 و مهاجم چلسی در دقیقه 90 گلزنی کردند. گل‌های حریف را هم برون در دقیقه 18 و خضری در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم به ثمر رساندند.

دو گلی که ازار در این بازی به ثمر رساند اولین گل‌های او در 7 بازی‌اش در جام جهانی بود و بالاخره طلسم ناکامی او برای گلزنی در این رقابت‌ها هم شکسته شد. همچنین روملو لوکاکو با 2 گلی که در این بازی زد، در کنار کریستیانو رونالدوی 4 گله در صدر جدول برترین گلزنان جام بیست‌و‌یکم قرار گرفت. دیگر نکته آماری مهم بازی این بود که برای اولین بار در تاریخ جام جهانی هیچ یک از 27 بازی نخست این تورنمنت بدون گل به پایان نرسید. رکورد قبلی 26 بازی در جام جهانی 1954 بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی