بازدید 2478

دانشجویان فرانسوی برای تحصیل به ایران اعزام می‌شوند

کد خبر: ۸۱۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ 23 June 2018

وزیر تحصیلات عالی تحقیقات و نوآوری فرانسه گفت: ما می‌توانیم پذیرای دانشجویان بیشتری از ایران باشیم و برای رشته‌هایی همچون ایران‌شناسی و هنر ایرانی و اسلامی و باستان شناسی دانشجو اعزام کنیم.

به گزارش آنا، دکتر منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری با فدریکو ویدال وزیر تحصیلات عالی تحقیقات و نوآوری فرانسه دیدار کرد.

در این ملاقات توسعه همکاری‌های دو جانبه اعطای بورس‌ها دانشجویی و انجام تحقیقات مشترک مورد تایید قرار گرفت. ویدال در این ملاقات گفت: پیشرفت‌های علمی ایران چشمگیر و دانشجویان ایرانی از جمله بهترین‌ها هستند.

وی با بیان اینکه با دانشجویان ایرانی کار کرده است افزود: ما می‌توانیم پذیرای دانشجویان بیشتری از ایران باشیم و برای رشته‌هایی همچون ایران‌شناسی و هنر ایرانی و اسلامی و باستان‌شناسی به ایران دانشجو اعزام کنیم.

وزیر تحصیلات عالی تحقیقات و نوآوری فرانسه همچنین در ادامه کار بر روی محیط زیست و فناوری های نوین را خواستار شد و از پیشرفت های علمی ایران در کسب رتبه نخست منطقه یاد کرد و گفت توسعه علمی خواست مسولان و مردم کشور ما است.

منصور غلامی نیز در این دیدار گفت: کشور فرانسه جز کشورهای هدف همکاری علمی ایران است و حضور ۱۴ رئیس دانشگاه و ۵ رئیس پژوهشگاه در این سفر نشان از اهمیت کشور فرانسه در نقشه توسعه همکاری‌های ایران دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی