بازدید 17541

سردار شاهرخ‌ دایی‌پور در سوریه به شهادت رسید

یکی از فرماندهان ایرانی حاضر در نبرد با تروریست‌های داعش در سوریه به شهادت رسید.
کد خبر: ۸۱۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶ 22 June 2018

یکی از فرماندهان ایرانی حاضر در نبرد با تروریست‌های داعش در سوریه به شهادت رسید.

به گزارش فارس، سردار شاهرخ دایی‌پور از فرماندهان ایرانی حاضر در سوریه امروز جمعه در جریان مقابله با باقیمانده اشرار گروه تروریستی داعش در شهر البوکمال به شهادت رسید.

وی پانزدهمین شهید مدافع حرم از استان کرمانشاه است، این شهید بزرگوار در کارنامه خود، قهرمانی کشتی نیروهای مسلح، مربی‌گری موشک تاو و ضد زره و فرماندهی یگان ضد زره و ادوات قرارگاه نجف در دوران دفاع مقدس، مربی‌گری ضد زره رزمندگان حزب‌الله لبنان در سال‌های گذشته، مربی‌گری غواصی در سطح بین‌الملل و نیز مستشاری ضد زره و فرماندهی صحنه نبرد در سوریه علیه تروریست‌های داعش را دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۲
مگه داعش نابود نشده بود؟
روحش شاد ،و یادش گرامی باد ، به برادران غیور این سردار شهید تسلیت میگویم ،و جدا شریک غم آنها هستم ،من با پدر ،وبرادران ،و خود این بزرگوار آشنایی کامل داشتم ،وحتی یکی از برادرانش مدتی همکار من بودند ،و برادر بزرگ ایشان آقا عباس ،دوستی داشتم ،خداوند روح ایشان را قرین رحمت کند ،وبه باز ماندگانش صبر سلامتی ،وشکیبایی عطا نماید ؟ آقای عباس داییپور تسلیت مرا پذیرا باشید ،ارادتمند همیشگی شما محمد عظیمی ؟ ،،
روحشون شاد
خوش به سعادتش . خدا رحمتش کنه .
خدا رحمتش کند.
درود به سربازان پاکباخته راه حق
خوش به حالت سردار، سلام ما رابه دوستان وهمسنگران برسان،روحت شادوراهت پررهروباد.
خداوند رحمتشان کند. خوشابحال مردان خدا که اینگونه سبک بال و عاشقانه به سوی معبود خویش پرمیکشند.انشاءلله تا نابودی کامل کفاروهابی از پا نخواهیم نشست
خوش به سعادتش که در بهترین راه و در بهترین زمان که نیرنگ و فریب ، دروغ و توهین و بدی جای خوبی ها را دارد می گیرد به جوار رحمت حق رهسپار شد. و غبطه خوردن را برای امثال ما بجا گذاشت .
روحش شاد.
روحشان قرین رحمت الهی. خوشا به حالشان
شهادتت قبول درگاه حق پهلوان
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار