بازدید 1270

پادشاه عربستان از آتش‌بس بین طالبان و دولت افغانستان استقبال کرد

دفتر پادشاهی عربستان نسبت به آتش بس اخیر میان طالبان و دولت افغانستان واکنش نشان داد و ابراز امیدواری کرد که این آتش بس تمدید شود.
کد خبر: ۸۱۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ 21 June 2018

دفتر پادشاهی عربستان نسبت به آتش بس اخیر میان طالبان و دولت افغانستان واکنش نشان داد و ابراز امیدواری کرد که این آتش بس تمدید شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس) در بیانیه دفتر پادشاهی عربستان آمده است، ملک سلمان بن عبدالعزیر، پادشاه عربستان با اهتمام بسیار آتش بسی که بین دولت افغانستان و طالبان طی روزهای عید فطر محقق شد را پیگیری می‌کند. ملک سلمان از این آتش بس استقبال کرده و آن را گامی مبارک می‌داند.

پادشاه عربستان ابراز امیدواری کرد که این آتش بس مجددا تمدید شود و برای مدت طولانی‌تری تمامی طرف‌ها بتواند برای تحقق صلح در افغانستان تلاش کنند.

ملک سلمان افزود: ملت افغانستان از مصیبت‌های جنگ رنج بسیار برده و به دنبال آینده‌ای بهتر هستند. ما امید داریم که افغانستان صفحه گذشته را ببندند و صفحه‌ای جدید را بر اثر سازش، آشتی و کنار گذاشتن خشونت‌ها و حفظ جان غیرنظامیان باز کند.

پادشاه عربستان افزود: این مساله با استناد به آموزه‌های عظیم اسلام که مبتنی بر کنار گذاشتن دغدغه و تکیه بر همکاری، تقوا، عفو و اصلاح بین برادران محقق می‌شود.

ملک سلمان گفت: امیدوار است که مردم افغانستان در آنچه به نفع کشورشان است، موفق شوند و مشکلات‌شان را حل کنند و جمهوری افغانستان، این کشور برادر و ملت عزیز آن شاهد امنیت ثبات باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان