بازدید 2746

هیرو:آیاازقدرت ایران تعجب کردید؟من که شگفت زده نشدم

کد خبر: ۸۱۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 21 June 2018

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: بازیکنانم با شکست ایران، مانع بزرگی را از سر راه‌شان برداشتند.

به گزارش تابناک ورزشی، فرناندو هیرو پس از برتری نزدیک و دشوار یک بر صفر تیمش مقابل ایران گفت: بازیکنانم یک مانع بزرگ را از سر راه برداشتند و من به تلاش آنها افتخار می‌کنم. همان‌گونه که فکر می‌کردیم، بازی کردیم. بازی با وقفه‌های زیادی که داشت، برای ما سخت بود. ایران تیم بسیار سرسخت و همچنین آماده بود. بازی این تیم ما را شگفت‌زده نکرد.

هیرو ادامه داد: ما یک تیم هستیم که همه بازیکنان با هم برنده و با هم بازنده می‌شوند. در واقع در لحظات خوب و بد در کنار هم هستیم. بازیکنان ما در تمرینات با جان و دل کار می‌کنند. این جام جهانی است و همه ما در آن تحت فشار قرار می‌گیریم. بازیکنان ایران از نظر فیزیکی قدرتمند هستند و به آسانی فرصت به حریف نمی‌دهند. من به عملکرد تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم. در طول یک هفته گذشته گفته بودم که این بازی، یک دیدار بسیار سخت خواهد بود، چون حریف‌مان از نظر فیزیکی بسیار قدرتمند بود، اما بازیکنان ما برای پیروزی انگیزه داشتند. حالا از کسب این پیروزی باید لذت می‌بریم.

وی در پاسخ به این سوال که تیم اسپانیا باید بهتر از اینها بازی کند، گفت: جام جهانی برای همه سخت است، هیچ تیم بزرگی تا الان راحت برنده نشده، ما هم انتظار یک بازی نزدیک داشتیم، تیم ایران فکر می‌کنم که 12 بازی پشت سر هم بود که نباخته بود، مربی‌شان 7 سال است که با آنها کار می‌کند و حریف خیلی سرسختی بودند. من از تلاش بچه‌ها و نتیجه نهایی راضی هستم.

سرمربی اسپانیا گفت: در برخی لحظات نیمه دوم مقابل ایران به دردسر افتادیم و هر 11 بازیکن با نهایت توان تلاش کردند. در نیمه اول حملات زیادی ترتیب دادیم اما دفاع رقیب سرسختانه به ما اجازه گلزنی نداد. این بازی نشان داد فاصله‌ها مدام در فوتبال کمتر می‌شود. ما به صعود فکر می‌کنیم اما این موضوع هنوز قطعی نشده و یک بازی دشوار مقابل مراکش پیش‌رو داریم. رقیب آینده ما حذف شده اما برای اعاده حیثیث به میدان می‌رود و می‌تواند دردسرساز شود پس باید مراقب باشیم.

هیرو درباره بازی دفاعی ایران گفت: در مورد مسئله‌ای که به ما ربطی ندارد، صحبت نمی‌کنیم. کاری که بقیه انجام می‌دهند به خودشان مربوط می‌شود. برنامه بازی ایران واضح بود و می دانستیم مشکلاتی مقابل آنها داریم. نتیجه بازی شرم آور نبود. هرکسی فکر می‌کند در جام‌جهانی می‌توان پیروز شد، سخت در اشتباه است.

سرمربی اسپانیا در پاسخ به انتقادات درباره فرصت دادن به ایران گفت: ما به آنها فرصت دادیم؟ هر کسی برداشت خاص خودش را دارد. بعضی هم نمی‌خواهند واقعیت را قبول کنند. برخی فکر می‌کنند چون ما اسپانیا هستیم همه بازی‌ها برایمان تفریحی است. آنها بهتر است وضعیت بقیه تیم‌ها را ببیند. به خاطر وقفه‌های ایجاد شده از سوی ایران، ریتم تیم ما بهم ریخت. رسیدن به دروازه تیم دفاعی سخت بود. از ما نباید انتظار داشته باشید مقابل تیمی چنین دفاعی، نتیجه خوبی بگیریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل