بازدید 2092

انبار50 تن برنج قاچاق لو رفت

کد خبر: ۸۱۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 21 June 2018

ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در بازرسی از یک انبار در شهرستان زاهدان، 50 تن برنج فاقد مجوز به ارزش 5‌میلیارد ریال را کشف کردند.

به گزارش آرمان، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت:در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو و دپو 50 تن برنج فاقد مجوز در یکی از محلات شهرستان زاهدان، رسیدگی به موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های تخصصی پلیس با اشراف اطلاعاتی، انبار دپو برنج های قاچاق را شناسایی کرده و جهت بررسی صحت و سقم موضوع به مکان موردنظر عزیمت کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این مکان 50 تن برنج فاقد مجوز به ارزش 5‌میلیارد ریال کشف و در این رابطه یک متهم را نیز دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان‌و‌بلوچستان در پایان سخنان خود از شهروندان خواست؛ با توجه به اینکه ورود کالای قاچاق موجب رکود تولید داخلی و عدم سرمایه‌گذاری و در نتیجه افزایش بیکاری می‌شود در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی