بازدید 13025

جنایت قمه کش های هوسران در لانه فساد

کد خبر: ۸۰۹۷۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 20 June 2018

دو متهم پرونده «قمه کش های هوسران» در حالی به بازسازی صحنه جنایت در لانه فساد پرداختند و جزئیات این حادثه هولناک را تشریح کردند که مدعی بودند برای ایجاد رعب و وحشت و فرار از چنگ مردم، شیشه های چند خودرو را در بولوار طبرسی شمالی مشهد شکسته اند.

به گزارش خراسان، دو متهم این پرونده جنایی که حلقه های فولادین قانون بر دستانشان خودنمایی می کرد در حالی مقابل ساختمان پلاک 37 از خودروی پلیس پیاده شدند که چند روز قبل، حادثه ای وحشتناک را در همین ساختمان رقم زده بودند. در آغاز بازسازی صحنه قتل، ابتدا سرگرد حمیدفر (افسر پرونده) به تشریح جزئیاتی از ماجرای این جنایت هولناک پرداخت و بخشی از اعترافات متهمان در مراحل بازجویی را بیان کرد. سپس قاضی کاظم میرزایی (قاضی ویژه قتل عمد) با تفهیم مواد قانونی، از دو متهم 19 و22 ساله این پرونده خواست تا حقیقت موضوع را بیان کنند چرا که اظهارات و اعترافات آنان در بازسازی صحنه قتل، مورد استنادات قضایی در دیگر مراحل دادرسی قرار می گیرد.

گزارش خراسان حاکی است، در ادامه ابتدا میلاد (متهم 19 ساله) مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت و با معرفی کامل خود گفت: در این ساختمان (پلاک 37) خلافکاران زیادی رفت و آمد داشتند، من و محمد (متهم دیگر) هم از قبل با ساکنان ساختمان آشنا بودیم و گاهی برای برقراری روابط نامشروع به این محل می آمدیم تا این که شب جمعه (چهارم خرداد) من و دوستم بعد از مصرف قرص های مخدردار تصمیم گرفتیم نزد زن جوانی برویم که از قبل با او آشنا بودیم، به همین دلیل با زن میان سال معروف به خاله تماس گرفتیم که آشنایی خاصی با مهلا (زن جوان) داشت. خاله آدرس همین ساختمان را داد و گفت ساعت 2 تا 3 بامداد بروید که «مهلا» آن جاست. آن شب ما درحالی به سوی ساختمان پلاک 37 حرکت کردیم که هیچ پولی در بساط نداشتیم به همین دلیل هم قمه هایمان را برداشتیم تا در صورت مقاومت برخی افراد به زور متوسل شویم!

متهم این پرونده جنایی ادامه داد: ولی وقتی به محل رسیدیم درگیری بین ما و دو جوان دیگر که در آن ساختمان بودند، رخ داد چرا که آن ها معتقد بودند ما باید اول پول بدهیم بعد به لانه فساد برویم! در این گیرودار من چند ضربه قمه به قسمت بالاتنه رضا (مقتول) زدم و سپس او با دوستم محمد درگیر شد که او نیز چند ضربه قمه به او زد و این گونه درگیری به بیرون از ساختمان کشید. در همین لحظه ناگهان رضا خون آلود کنار دیوار افتاد و ما برای فرار از محل، شیشه چند خودرو را شکستیم.

بنابر گزارش اختصاصی خراسان، در ادامه بازسازی صحنه قتل، محمد (متهم دیگر پرونده) نیز مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت و با تایید سخنان همدستش گفت: چند ساعت قبل از آن که من و میلاد به آن ساختمان برویم ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد زن میان سالی را که در طبقه پایین ساختمان زندگی می کرد، به همراه یک جوان دیگر به اتهام سرقت دستگیر کرده بودند. آن زن مادر همان «مهلا» بود. وقتی ما به آن ساختمان وارد شدیم پولی نداشتیم که همین موضوع منجر به کشمکش بین ما و دو جوان دیگری شد که در گاراژ آن منزل حضور داشتند. در میان این درگیری ها رضا (مقتول 30 ساله) ضربه ای با چاقو به سرم زد و من هم با قمه ضرباتی به او زدم. وقتی درگیری و سر و صدا به بیرون از ساختمان کشیده شد، عده ای از اهالی محل در آن ساعت بامداد از خانه هایشان بیرون آمدند. میلاد دست «مهلا» را گرفت تا با ما بیاید. من هم قمه ام را بیرون کشیدم و برای فرار از چنگ مردم و ترساندن آن ها، شیشه های چند خودرو را شکستیم. در واقع اصلا نمی فهمیدیم که چه می کنیم. زمانی به خود آمدیم که خبر آوردند رضا در این درگیری به قتل رسیده است. آن شب من به خانه برادرم رفتم تا این که توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدم.

گزارش خراسان حاکی است، در پی اعترافات صریح متهمان به ارتکاب جنایت، قاضی میرزایی پایان بازسازی صحنه قتل را اعلام کرد و بدین ترتیب دو متهم این پرونده با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

سابقه خبر

شب چهارم خرداد جاری درگیری وحشتناکی در بولوار طبرسی شمالی مشهد رخ داد. این درگیری که با قمه کشی چند جوان همراه بود، اهالی محل را از خانه هایشان بیرون کشید اما قمه کش ها با تهدید اهالی و شکستن شیشه خودروها، از آنان خواستند به خانه هایشان بازگردند.

در میان این درگیری خونین، جوان 30 ساله ای که اهل کرج بود بر اثر اصابت ضربات قمه به شدت مجروح شد و کنار دیوار ساختمان پلاک 37 جان سپرد. در این لحظه یکی از مهاجمان دست زن جوانی را گرفت و به همراه همدستش او را با خود برد.

این زن جوان صبح روز بعد به کلانتری محل رفت و مدعی شد که مهاجمان قمه کش او را با تهدید به مرگ ربوده و مورد تجاوز قرار داده اند اما چند ساعت بعد متهمان این پرونده جنایی با تلاش شبانه روزی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی و صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی کاظم میرزایی دستگیر شدند و ادعای دروغین زن جوان فاش شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان