بازدید 2785

دستبرد به اموال رانندگان با نسکافه مسموم

کد خبر: ۸۰۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 18 June 2018

دستبرد به اموال رانندگان با نسکافه مسموممعاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه داری که به شیوه بیهوشی اقدام به سرقت از رانندگان مسافرکش کرده بود، خبرداد.

به گزارش خراسان، در تاریخ یازدهم اردیبهشت ماه به کلانتری 151 یافت آباد اعلام شد که فردی حدودا 40 ساله در حالت بیهوشی به بیمارستان منتقل شده است که با حضور مأموران و برابر اظهار نظر تیم پزشکی مشخص شد این فرد به شیوه مسمومیت با داروهای خواب آور دچار بیهوشی شده است و باید چندین روز تحت مراقبت پزشکی قرار گیرد.

همچنین برابر گزارش مأموران پلیس راهور، فرد بیهوش در حالی که پشت فرمان یک پراید قرار داشت و خودرو نیز به حاشیه جاده منحرف شده و با گاردریل برخورد کرده و متوقف شده بود توسط آن ها پیدا و با حضور تیم اورژانس در محل به بیمارستان منتقل شده است.

با گذشت چند روز از گزارش خبر اولیه، نهایتا بیمار به هوش آمد و در همان اظهارات اولیه گفت که توسط فرد ناشناسی که به عنوان مسافر دربست سوار خودروی وی شده ، با استفاده از نوشیدنی مسموم بیهوش شده است که پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف به شیوه بیهوشی تشکیل و پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و شاکی پرونده پس از حضور در اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در منطقه یافت آباد فردی ناشناس به عنوان مسافر دربست به مقصد میدان شمشیری سوار خودروی من شد، پس از رسیدن به میدان شمشیری این فرد اظهار کرد که همین جا منتظر باش تا دوستم بیاید و سپس از خودرو پیاده شد. پس از دقایق کوتاهی این فرد دوباره سوار خودرو شد اما این بار دو لیوان نسکافه همراه داشت و یکی از لیوان ها را نیز به من تعارف کرد که به محض نوشیدن مقدار کمی از نسکافه ناگهان دچار سردرد و سرگیجه شدید شدم و پس از آن دیگر چیزی نفهمیدم و زمانی‌که به هوش آمدم خودم را داخل بیمارستان مشاهده کردم و فهمیدم که پلیس مرا در چند کیلومتری رباط کردیم و در محدوده پرند پیدا کرده است.

با توجه به شیوه و شگرد سرقت ، کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی با انجام چهره نگاری و بهره گیری از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار موفق به شناسایی مجرم سابقه داری شدند که پیش از این نیز بارها به اتهام سرقت به شیوه بیهوشی دستگیر و روانه زندان شده بود . نهایتا با شناسایی کامل و دقیق تصویر متهم امید . ش متولد 1357 توسط مال باخته ، کارآگاهان اداره پنجم اقدام به دستگیری وی در مخفیگاهش در شهرستان رباط کریم کردند و متهم برای ادامه تحقیقات به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

امید . ش پس از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی ومواجهه حضوری با شاکی پرونده صراحتا به سرقت به شیوه بیهوشی از شاکی پرونده و انجام ده ها سرقت مشابه دیگر در مناطق مختلف شهر تهران اعتراف و انگیزه خود را تأمین هزینه موادمخدر مصرفی از نوع شیشه عنوان کرد .

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه داوود فرد، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده و با توجه به سوابق متهم در انجام سرقت به شیوه بیهوشی ، اعتراف صریح متهم به ده ها فقره سرقت به شیوه مذکور، شناسایی تعدادی از شاکیان و مال باختگان و به منظور شناسایی دیگر جرایم ارتکابی متهم، هماهنگی های لازم با بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران برای انتشار تصویر متهم انجام شده است، لذا از کلیه شاکیان ومال باختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود برای پیگیری شکایات خود به نشانی اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل