بازدید 2221

فردی در قزوین مورد اسیدپاشی قرار گرفت

کد خبر: ۸۰۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 12 June 2018

فرمانده انتظامی قزوین از وقوع یک مورد اسید پاشی در این شهرستان خبر داد و گفت: مصدوم حادثه به مراکز درمانی منتقل شده است.

به گزارش ابتکار، سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز دوشنبه افزود: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک مورد اسیدپاشی در یکی از خیابان های شهر، ماموران پلیس بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: براساس تحقیقات به عمل آمده، فرد مصدوم اعلام داشته که هنگام رانندگی با خودرو، 2 راکب موتورسیکلت سوار به او نزدیک شده و پس از پاشیدن اسید به داخل خودرو از محل حادثه متواری شدند.

فرمانده انتظامی قزوین ادامه داد: تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه و مشخص شدن علت و انگیزه این عمل مجرمانه ادامه داشته و در روزهای آینده نیز اعلام می شود.

مدیر مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: با وقوع یک فقره اسید پاشی، بلافاصله مصدوم حادثه به بیمارستان شهید رجایی انتقال یافت.

علی فخارسلیمانی ادامه داد: مصدوم مرد 43 ساله ای بود که برای مطالبه طلب خود به بدهکارش مراجعه و پس از یک نزاع و مشاجره از سوی وی مورد اسیدپاشی قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: شدت جراحت های وارد شده به این فرد در حد 15 درصد سوختگی بود که پس از اقدامات درمانی از بیمارستان مرخص شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم