بازدید 10246
۳
خبر

استقلال برای نگه داشتن تیام 10میلیاردتومان می دهد

این مهاجم سنگالی به جای اینکه به پیشنهاد تایید نشده یک میلیون دلاری باشگاه استقلال جواب مثبت بدهد، به دنبال عقدقرارداد با باشگاه الکویت کویت با پیشنهاد غیررسمی 3 میلیون دلاری و حضور در الهلال عربستان با شایعه پیشنهاد 4 میلیون دلاری بود
کد خبر: ۸۰۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰ 09 June 2018

باشگاه استقلال به دنبال آن بود تا هر طور و بهز قیمتی شده، مامه تیام گلزن حرفه ای اش را در این تیم حفظ کند. حتی دو تن از مدیران باشگاه به ترکیه رفتند تا با مدیربرنامه های اصلی تیام مذاکرات را دنبال کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، گفته می شد این مهاجم سنگالی به جای اینکه به پیشنهاد تایید نشده یک میلیون دلاری باشگاه استقلال جواب مثبت بدهد، به دنبال عقدقرارداد با باشگاه الکویت کویت با پیشنهاد 3 میلیون دلاری و حضور در الهلال عربستان با پیشنهاد 4 میلیون دلاری بود که البته گفته شد هر دوی این ارقام تا حدودی بازارگرمی مدیربرنامه اش بوده است اما طبق اخبار غیررسمی با دخالت وینفرد شفر همه چیز دگرگون شد و حالا تیام راضی شده تا دوباره با باشگاه استقلال مذاکره کند.

Image result for ‫مامه تیام عرب ها‬‎

البته در این بین، شاید پیشنهاد استقلالی‌ها نیز به یک میلیون و 500 هزار دلار افزایش یابد. یکی از مدیران باشگاه در جمعی خصوصی گفته بود: «هر چقدر هم قیمت تیام را بالا ببریم، چون کیفیت بالایی دارد، ضرر نمی‌کنیم. البته می‌توانیم از پول پاداش صعود استقلال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان که به زودی به دست‌مان می‌رسد، پول تیام را تسویه کنیم و مشکلی در این بین به وجود نمی‌آید اما فقط امیدواریم این بازیکن به ما جواب مثبت بدهد.» با این حساب منبع مالی برای توافق با تیام نیز مشخص شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ولاهه بلاهه به پیر به پیغمبر ارزش داره .این قره بالا بیشتر از اینها می ارزه . سفید سفید سرخ و سفید حالا که رسید به سبزه سیاه هر چی بگی میارزه .
بنده و خانواده ام از این طریق اعلام میداریم راضی نیستیم حتی یک ریال از جیب بیت المال خرج هیچ باشگاهی بشود . تا چه برسد به میلیارد !
قیمتش 50 میلیون هم نیست چه برسه یک وپانصد میلیون دلار؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی