بازدید 2858

کشف هفت تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

کد خبر: ۸۰۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ 29 May 2018

فرمانده ناجا از کشف هفت تن انواع مواد مخدر و مقادیری سلاح و مهمات و دستگیری پنج قاچاقچی و توقیف چهار دستگاه خودرو درسیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش قانون، سردار حسین اشتری در زاهدان گفت: این میزان کشفیات در دو عملیات جداگانه و در ۲۴ ساعت گذشته در سیستان و بلوچستان کشف شده است.

متاسفانه مافیای واردکننده مواد مخدر برای رسیدن به اهداف خود از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنند و با داشتن سلاح های سبک و نیمه سبک و مواد منفجره دنبال رسیدن به خواسته‌های سودجویانه خود هستند.

سردار اشتری با بیان اینکه یک‌شنبه‌شب از مرز میرجاوه بازدید داشتیم، گفت: امسال بخشی از امکانات و تجهیزات مرزی از جمله لوازم الکترونیکی و اپتیکی سیستان و بلوچستان را تامین می‌کنیم. وی با تاکید بر جلوگیری از ترددهای غیرمجاز مرزی در سیستان و بلوچستان گفت: امسال پیگیری‌های خوبی در این رابطه انجام شده و همچنان انسداد و کنترل مرز با هدف مقابله با قاچاق انسان و ورود اتباع غیرمجاز با قوت در دستور کار قرار دارد.

در زمینه برقراری نظم و امنیت، اقدامات شایسته ای در سیستان و بلوچستان انجام شده به طوری که این نقطه از ایران اسلامی جزو استان های امن در کشور شناخته می شود.وی گفت: مرزبانان این منطقه بسیار آماده هستند و تعامل و همکاری سپاه، مرزبانی و انتظامی در این استان بسیار خوب است .

متاسفانه گروه‌های مواد مخدر برای انتقال مواد مخدر از هر طریق و هر سلاح نیمه سنگین و سبکی استفاده می کنند .

وی گفت: انسداد و کنترل مرز همچنان با شدت ادامه دارد و با ترددهای مرزی و قاچاق کالا مقابله می‌کنیم.

سیستان و بلوچستان جزو استان‌های امن کشور است و امیدواریم با همکاری مردم شریف استان بتوانیم با قوت بیشتری ماموریت‌های خود در راستای ارتقاي امنیت و ایجاد آسایش برای مردم را ادامه دهیم.

مرزبان ربوده شده میرجاوه سالم است و همچنان پیگیر بازگرداندن او به کشور هستیم.

وی در زمینه وضعیت سعید براتی، مرزبان ربوده شده نیز بیان کرد: اقدامات لازم از طریق وزارت امور خارجه و کشور پاکستان صورت گرفته و مجموعه دستگاه های قضایی و امنیتی پیگیر موضوع هستند.

امیدواریم به زودی خبرهای خوشی برای خانواده‌اش داشته باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار