بازدید 3718
۱

مرد ورشکسته سارق طلا فروشی شد

کد خبر: ۸۰۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱ 29 May 2018

مرد ورشکسته برای پرداخت بدهی هایش، سوار بر خودروی شاسی بلندش به یکی از مراکز تجاری رفت و از یک مغازه طلافروشی سرقت کرد.

به‌گزارش ایران، صبح دوم خرداد امسال گزارش سرقت از طلافروشی در خیابان ولنجک تهران به پلیس اعلام شد.

به‌دنبال اعلام این خبر مأموران کلانتری 163 ولنجک وارد عمل شده و در تحقیق از صاحب مغازه مشخص شد که بیش از یک کیلو طلا و 5 میلیون تومان پول از مغازه‌اش سرقت شده است.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان به سراغ دوربین‌های مداربسته طلافروشی رفتند و با بررسی دوربین‌ها مشخص شد که مرد جوانی ساعت 11:05 دقیقه شب قبل با خودروی هیوندا توسان شاسی بلند خود مقابل این مرکز خرید توقف کرده و وارد مرکز شده است.

مرد ناشناس به سمت طلافروشی طبقه اول پاساژ رفته و با شکستن قفل مغازه به وسیله دیلم وارد مغازه شده است. او بعد از ورود به مغازه، طلاها و پول‌ها را که داخل کمدی بود برداشته و پا به فرار می‌گذارد.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان با بررسی شماره پلاک خودروی هیوندا موفق به شناسایی صاحب آن شدند.

بدین ترتیب مأموران به سراغ صاحب خودرو رفتند اما او مدعی شد که دو سال قبل خودرواش را به مردی به نام سروش فروخته است.

با اطلاعاتی که مرد جوان در اختیار مأموران قرار داد، تصویر سروش به‌دست آمد و با تطبیق تصویر خریدار جوان با تصویر به‌دست آمده از دوربین‌های مداربسته مرکز تجاری؛ مشخص شد که عامل این سرقت سروش است.

با شناسایی سارق طلافروشی؛ کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه او در غرب پایتخت شده و 48 ساعت پس از سرقت مرد جوان را دستگیر کردند.

در بازرسی از مخفیگاه متهم کارآگاهان پلیس 985 ‏گرم طلای مسروقه، تعدادی ‏سکه طلا، حدود 5 میلیون تومان پول و تفنگ ساچمه‌ای پیدا کردند.

سروش که در مقابل مدارک پلیسی قرار گرفته بود به سرقت اعتراف کرد و گفت: چندی قبل در کارم ورشکسته شدم. دنبال راه چاره‌ای بودم که بدهی هایم را پرداخت کنم و بهترین راه را در سرقت دیدم. برای همین به سراغ مغازه‌ای می‌گشتم که سیستم امنیتی پایینی داشته باشد. بعد از شناسایی مغازه چند روزی آن را زیر نظر گرفتم و شب حادثه هم با تخریب در مغازه، نقشه‌ام را اجرا کردم.

سرهنگ محمد باقر قدم‌زاده ‏رئیس کلانتری 163 ولنجک نیز در این خصوص گفت: به‌دنبال اعترافات مرد جوان او با قرار بازداشت موقت روانه بازداشتگاه شد و بررسی‌ها در این رابطه ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هدف نهایی سارقین شب رو فروشگاه های طلا، جواهر، سکه، ارز و .... گاوصندوقها هستند، پس اگر به جای جعبه های آهنی که فقط اسم گاوصندوق را یدک میکشند، گاوصندوقی داشته باشند که ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داشته باشد، دیگه درب مغازه باز هم باشد سارقین کاری از پیش نخواهند برد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست