بازدید 2742

انتصاب دبیر شورای مجمع اساتید حوزه های علمیه تهران

کد خبر: ۸۰۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ 26 May 2018

با حکم رئیس شورای حوزه علمیه تهران، دبیر شورای مجمع اساتید حوزه های علمیه استان تهران منصوب شد.

به گزارش مهر، آیت الله علی اکبر رشاد در حکمی حجت الاسلام حسین نکوئی را به سمت دبیر شورای مجمع اساتید حوزه های علمیه استان تهران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

« نظر به رای ۱۷ اردیبشهت ماه سال ۹۷ اعضای شورای دبیرخانه­ مجمع اساتید حوزه­ های علمیه­ استان تهران و سوابق و صلاحیت‌های حوزوی و مدیریتی جناب عالی، به­ موجب این حکم، به مدت یک دوره به عنوان دبیر شورای مزبور منصوب می‌شوید.

عمده­ وظائف دبیر عبارتند از:

۱ـ تهیه آیین­ نامه­ های جلسات و شیوه­ فعالیت شورای دبیرخانه مجمع و نیز مجمع اساتید و ارائه­ هر کدام به شورا یا مجمع حسب مورد، جهت تصویب.

۲ـ تنظیم و ارائه­ برنامه و دستور کار سالانه­ جلسات شورای دبیرخانه­ و نیز مجمع اساتید و فهرست موضوعات قابل بحث، با راهنمایی دبیر شورای استان، مشورت مدیر استان و اعضای شورای دبیرخانه مجمع اساتید و ارائه­ آن به شورای مزبور برای تصویب.

۳ـ آماده­ سازی و اعلام دستور جلسات عادی و فوق العاده­ شورای دبیرخانه ، تنظیم صورت جلسات و ثبت مصوبات، و ارائه­ آن به دبیرخانه­ شورای استان جهت طرح و تصویب در شورا عند اللزوم، پیگیری و ارائه­ گزارش نوبه ­ای و دوره­ ای پیشرفت آنها.

۴ـ تهیه­ پیش‌­نویس و انجام کارشناسی درباره­ طرحهایی که در دستور کار شورای دبیرخانه قرار می­ گیرد، با همکاری و رایزنی معاونتهای ذی­ربط مرکز مدیریت و شوراهای اقماری مربوط، حسب مورد.

۵ـ پیگیری سایر امور ارجاعی از سوی ریاست شورا، مدیر محترم استان و شورای مجمع اساتید.

امید می‌برم با توکل به ساحت سبحانی و توسل به ذیل عنایات نبوی (ص) و ولوی (ع)، خاصه صاحب اصلی حوزه­ ها، حضرت بقیت الله (ارواح من سواه فداه)، و در سایه­ تدبیر و تلاش جناب عالی و شورای دبیرخانه و اعضای ارجمند مجمع، شان استادان که رکن رکین نهاد نورانی حوزه هستند، ارتقاء یافته، نقش تعیین کننده­ ای در تصمیم­ سازی و تدبیر شؤون حوزه­ عریق و خطیر تهران ایفا نمایند؛ بمنه وهداه.

وفّقنا اللهم لما تحبُ وترضی، ولا تجعلنا من‌الذین یحسبون انهم یحسنون صنعاً، واهدنا الی السّداد، فانّک خیر موفق وهاد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس