بازدید 5366
۵

دستگیری زورگیر زعفرانیه در میدان الف

کد خبر: ۸۰۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 26 May 2018

رییس کلانتری ولنجک از دستگیری زورگیر تحت تعقیب این منطقه، هنگام زورگیری از فردی در میدان الف زعفرانیه خبر داد.

به گزارش قانون، سرهنگ عباسعلی ابراهیمی دراین‌باره گفت: چندی پیش درپی ارجاع چندین شکایت از سوی شهروندان ساکن محدوده ولنجک در خصوص سرقت و زورگیری‌های مکرر از آن‌ها، تیمی از ماموران کلانتری ولنجک رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و با هماهنگی‌های انجام شده از سوی ماموران و مقام قضایی محل‌هایی که امکان سرقت در آن‌ها وجود داشت تحت کنترل و نظارت پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این خصوص آموزش‌های لازم نیز در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت و زورگیری به شهروندان و کسبه ارائه شد، ادامه داد: این اقدامات چند روزی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری ولنجک، هنگام گشتزنی در محدوده میدان الف، متوجه درگیری میان دو مرد شده و از آنجا که احتمال می‌رفت زورگیری به وقوع پیوسته باشد، به سمت این افراد تغییر مسیر دادند.

ريیس کلانتری ولنجک با بیان اینکه با حضور ماموران در محل یکی از طرفین درگیری سعی داشت از محل فرار کند، گفت: ماموران نیز بلافاصله اقدام به تعقیب این فرد کرده و پس از یک تعقیب و گریز کوتاه او را دستگیرکرده و به محل درگیری بازگرداندند که در همان مکان و تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد فراری، همان سارقی است که پلیس در پی دستگیری او بوده. ابراهیمی با اشاره به انتقال متهم به کلانتری و دعوت از شاکی برای حضور در این محل گفت: با توضیحات شاکی و اعترافات متهم در کلانتری، ماموران هویت این فرد را شناسایی کردند و متوجه شدند که وی مرتکب چندین زورگیری دیگر نیز شده و تعدادی شکایت هم از او به ثبت رسيده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
تنهاراه حل از دست اين افراد اعدام هست.
چندين فقره زورگيري. بازهم داستان تكراري اراذل و اوباش و دزدان سابقه دار كه بدليل عدم برخورد قاطع سيستم قضايي جرائم خودرا تكرار ميكنند. ايا در اين موارد كه مجرم متنبه نميشود سيستم قضايي نبايد پاسخگو باشد؟!
اسمش رو هم كه نميگن
با سلام قضات عالی رتبه دادگستری لطفا این شرور را به اشد مجازات محکوم و فورا او را در میدان الف زعفرانیه تیرباران و لاشه او را طعام گرگ و کفتارها کنید تا سایر اشرار درست عبرت خوبی بگیرند.
چوب الف بر سر ما- انكه خودش ميداند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی