بازدید 5979

جدایی رضاییان از اوستنده/رامین به پرسپولیس بر می‌گردد؟

گمانه زنی درباره تیم بعدی رضاییان زیاد است. آیا احتمال بازگشت او به پرسپولیس وجود دارد؟با جدایی صادق محرمی پرسپولیس در جناح راست خود به مشکل خواهد خورد
کد خبر: ۸۰۱۳۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴ 21 May 2018

بازیکن ایرانی اوستنده به حضور خود در این تیم پایان داد. آیا این احتمال وجود دارد که رضاییان بازهم به پرسپولیس برگردد؟

به گزارش تابناک ورزشی، رامین رضاییان در دو فصل حضورش در پرسپولیس همواره عملکرد خوبی از خود نشان می داد. بال راست ملی پوش سرخ پوشان طولی نکشید که با برانکو به مشکل خورد و در نهایت نیمکت نشینی در سرخ پوشان را دوام نیاورد و مجبور شد که راهی فوتبال بلژیک شود تا اوستنده را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

رامین فصل خوبی را در فوتبال بلژیک تجربه نکرد. او پستی را در صفحه اجتماعی اش منتشر کرد و با تشکر از باشگاه بلژیکی اعلام کرد که فصل بعد برای این تیم بازی نخواهد کرد. گمانه زنی درباره تیم بعدی رضاییان زیاد است. آیا احتمال بازگشت او به پرسپولیس وجود دارد؟ اگر پرسپولیس بتواند در فصل جابجایی تابستانی فعالیت داشته باشد و برانکو هم مشکلی با بازگشت این بازیکن نداشته باشد رضاییان بهترین گزینه برای سمت راست پرسپولیس خواهد بود.

با جدایی صادق محرمی پرسپولیس در جناح راست خود به مشکل خواهد خورد و حضور رضاییان می توانند چنین مشکلی را به خوبی برطرف کند آن هم در شرایطی که این بازیکن با حضور در فوتبال اروپا تجربه لازم را کسب کرده و نه تنها در لیگ بلکه در لیگ قهرمانان آسیا هم می توانند کمک زیادی به تیم برانکو کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل