بازدید 4857
۲
زمانی:

نه به تصمیم کی‌روش احترام می‌‌گذاریم و نه قبولش داریم!

کد خبر: ۸۰۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ 21 May 2018

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: موضوع حذف چهار بازیکن آماده از لیست تیم ملی را با فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در میان می‌گذارم، چون حذف آنها طبیعی به‌نظر نمی‌آید.

به گزارش تابناک ورزشی، حسن زمانی درباره لیست تیم ملی فوتبال و خط خوردن سیدجلال حسینی، وریا غفوری، کاوه رضایی و سیدحسین حسینی اظهار داشت: بدتر از این نمی‌شد که چهار نفر از بهترین‌ بازیکنان ما از تیم ملی حذف شوند. این چهار بازیکن می‌توانستند در تیم ملی مؤثر باشند. من فردا (سه‌شنبه) در مجلس شورای اسلامی با فراکسیون ورزش، موضوع را در میان می‌گذارم، چرا که طبیعی به‌نظر نمی‌آید که با دست خودمان، بهترین‌ها را حذف کنیم.

وی افزود: سیدجلال حسینی یکی از آماده‌ترین بازیکنان فوتبال ماست. او بازیکن پرسپولیس است، اما من نسبت به تیم ملی تعصب دارم و معتقدم باید بهترین‌ها در این تیم حضور داشته باشند. کی‌روش بدترین تصمیم را در رابطه با این چهار بازیکن گرفته است و باید دلایل آن مشخص شود.

زمانی در واکنش به اظهارات اکبر عباس ملکی، دیگر عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال مبنی بر اینکه باید به تصمیم کی‌روش احترام گزارد و اعتراضی نکرد، گفت: نه به تصمیم کی‌روش احترام می‌گزاریم و نه آن را قبول داریم. شدیداً هم معترض هستیم و موضوع را پیگیری خواهیم کرد. چه‌کسی گفته کی‌روش مصلحت تیم ملی را در نظر گرفته است؟ وریا غفوری آماده‌ترین بازیکن فصل بوده است. از طرفی ما انتظار داشتیم حسینی دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی باشد. چطور نام چنین بازیکنی حذف شده است؟

عضو هیات مدیره استقلال در مورد اینکه کی‌روش گفته حسینی به‌دلیل نیمکت‌نشینی و غفوری به‌خاطر تغییر پستش در استقلال خط خورده‌اند، تصریح کرد: این هم حرف شد؟ صحبت‌های او توجیه کار غلط است. فدراسیون باید وارد شود و اجازه ندهد تیم ملی لطمه بخورد. شفر کار انسانی و درستی کرد و با کی‌روش برای تیم ملی تعامل داشت، اما کی‌روش هم باید انسانی جواب می‌داد. او با این کار، چهار بازیکن را از نظر روحی ــ روانی از بین برد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
با سلام من نمیدونم کجای دنیا عضو هیات مدیره یک باشگاه موضوع انتخاب بازیکن یک تیم ملی را که کاملا در حیطه وظایف یک مربی هست رو میبره مجلس
پس خود اقای زمانی هم تو جام جهانی ارنج تیم رو مقابل مراکش و پرتغال و اسپانیا بچینه خلاص
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر