بازدید 3950

گرشاسبی:بعدازگل سیدجلال به الجزیره گفتم ازتیم ملی خط می‌خورد

به عنوان یک شهروند می‌گویم که وقتی سیدجلال گل پیروزی ما را به الجزیره زد دلم لرزید که او از تیم ملی خط می‌خورد. رفتارهایی در این مدت دیده بودم که بعد از جام جهانی درباره آن صحبت خواهم کرد.
کد خبر: ۸۰۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶ 21 May 2018

سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: وقتی سیدجلال گل برتری پرسپولیس به الجزیره را در دقیقه آخر زد ته دلم لرزید که او از تیم ملی خط می‌خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، حمیدرضا گرشاسبی در رادیو تهران در خصوص خط خوردن سیدجلال حسینی از تیم ملی افزود: جلال، سید و بزرگ تیم است و هر زمان که در زمین حضور دارد ارتباط خوبی با برانکو برقرار می‌کند. کسی انتظار نداشت با این همه زحمتی که سیدجلال برای تیم ملی کشیده او خط بخورد اما به هر حال وظیفه همه ما حمایت از تیم ملی است و فکر می‌کنم تا این لحظه کنار گذاشتن این 4 بازیکن قطعی نشده اما نظر شخصی‌ام نه به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس بلکه به عنوان یک شهروند می‌گویم و آن اینکه وقتی سیدجلال گل پیروزی ما را به الجزیره زد دلم لرزید که او از تیم ملی خط می‌خورد.

گرشاسبی در پاسخ به این سؤال که چرا چنین فکری کرده ادامه داد: این حس شخصی من بود چرا که رفتارهایی در این مدت دیده بودم که بعد از جام جهانی درباره آن صحبت خواهم کرد. به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره کی‌روش صحبت‌هایی دارم، تیم ما بهترین دفاع، بهترین حمله، بهترین تیم و بهترین گلزن را در اختیار دارد اما سزاوار نبود که 7بازیکن ما این طور تحلیل بروند. سیدجلال در بازی با الجزیره نشان داد که چقدر آماده است اما حتی با باشگاه پرسپولیس هم تماسی گرفته نشد تا او را از نظر روحی آماده کنیم. همه اینها به خاطر این است که همه بازیکنان دوست دارند در تیم ملی حضور داشته باشند و برای کشور افتخارآفرین باشند اما این رفتارها با کاپیتان پرسپولیس حرفه‌ای نبود.

وی در پایان افزود: من هیچ گاه قول ندادم پنجره نقل و انتقالات باز شود اما از همه توان مان استفاده کردیم تا بدبینی‌ها را از پرسپولیس برداریم و بقیه آن بستگی به عدالت مسئولان تصمیم‌گیرنده دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی