بازدید 3341
۱
مربی استقلال دست روی یک نکته مهم گذاشت:

چرا هرکس درپرتغال بازی می‌کند دعوت می‌شود؟!

کد خبر: ۸۰۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰ 21 May 2018

مربی دروازه‌بان‌های تیم استقلال گفت: اگر ملاک کی‌روش برای خط زدن حسینی نیمکت‌نشینی اوست باید گفت ۴-۳ بازیکن تیم ملی مدت‌ها بود تیم نداشتند.

به گزارش تابناک ورزشی، اشکان نامداری مربی دروازه‌بانان تیم استقلال درخصوص عدم دعوت از وریا غفوری و سیدحسین حسینی به تیم ملی و صحبت‌هایی که کی‌روش امروز پیرامون غیبت این دو بازیکن انجام داده، گفت: صحبت‌های سرمربی تیم ملی را خواندم ولی با تمام احترامی که برای او قائل هستم معتقدم این حرف‌ها نوعی بهانه‌تراشی بیش نیست. اگر دلیل غیبت حسینی در اردوی تیم ملی بازی نکردن این بازیکن در استقلال است ما ۳-۴ بازیکن در تیم ملی داشتیم که اصلاً تیم نداشتند چه برسد به اینکه بخواهند بازی کنند ضمن آنکه نزدیک یک ماه تا آغاز مسابقات جام جهانی باقی مانده و وقتی کی‌روش بازیکنی را دعوت می‌کرد یعنی روی او نظر داشت طبعاً سرمربی تیم ملی می‌توانست بازیکنان مد نظرش را آماده کند و با اعتقادی که به آنها داشت از آنها در جام جهانی استفاده کند. من فکر نمی‌کنم این موضوع کار سختی باشد که سرمربی تیم ملی نتواند آن را انجام دهد.

مربی دروازه‌بانان استقلال تاکید کرد: سرمربی محترم تیم ملی در اظهاراتش در مورد وریا غفوری و سیدجلال حسینی توضیح داده اما همه می‌دانند که غفوری و حسینی چه از نگاه کارشناسی و چه غیرکارشناسی جزء بهترین‌های لیگ بوده‌اند. هیچکس در این موضوع شک ندارد. یک مربی باید خیلی خوشحال باشد که از وریا غفوری استفاده کند زیرا بازیکنی که در این فصل ۷ گل زده بدون شک توانایی‌های زیادی دارد. از آن سو سیدجلال حسینی نیز عالی کار کرده بود و یکی از بهترین بازیکنان لیگ ایران محسوب می‌شد.

نامداری تأکید کرد: تعجب می‌کنم وقتی آقای کی‌روش مدعی است همه باید به نظر او به عنوان سرمربی تیم ملی احترام بگذارند خودش به نظر همکارش (شفر) احترام نمی‌گذارد. او انتظار دارد همه نظرش را بپذیرند اما خودش با نظر سرمربی تیم استقلال احترامی نمی‌گذارد. این موضوع کمی عجیب نیست؟! با وجود همه صحبت‌هایی که مطرح کردم معتقدم کی‌روش به آمادگی بازیکنانی که دعوت نکرده واقف است و حتماً حسینی، سیدحسین حسینی و ووریا را دعوت خواهد کرد. البته کاوه رضایی هم بازیکن بسیار خوبی است اما چون در تیم ملی همه مهاجمین خوب هستند شاید کمی به کی‌«وش حق بدهیم اما در مورد سید حسین حسینی، سید جلال و وریا اصلاً نمی‌توانیم این اتفاق را بپذیریم.

نامداری در خصوص اینکه دلیل عدم دعوت غفوری حضور وی در پستی دیگر در استقلال بوده، گفت: مگر آقای کی‌روش می‌تواند استقلال را ارنج کند؟! شفر ترجیح داده که از این بازیکن در پست وینگر استفاده کند و اگر کی‌روش خیلی به غفوری اعتقاد داشت می‌توانست در یک ماه پیش رو این بازیکن را در پست دفاع راست و در بازی‌هایی که تدارکاتی است امتحان کرده و در نهایت او را به جام جهانی ببرد.

مربی گلرهای استقلال در ادامه گفت: حسینی امسال یک رکورد خوب را از آن خود کرده و اگر اشتباه نکنم رکورد مودت را شکانده که من بازی‌های او را به یاد نمی‌آورم و فکر می‌کنم یا بچه بودم این دروازه‌بان بازی می‌کرد یا اصلاً به دنیا نیامده بودم اما شما دقت کنید حسینی در حضور چه دروازه‌بانی ۲۵ بازی کرده است. ما امسال ۲ گلر بسیار آماده و خوب داشتیم و خودتان می‌دانید از اسم رحمتی نمی‌شود به سادگی گذشت اما حسینی در حضور او بیش از ۲۰ بازی انجام داد و این خیلی ارزشمند است. رحمتی گلر بزرگی است که می توانست در جام جهانی باشد و به نظرم کی روش با خودش رودربایستی کرد که وی را به تیم ملی دعوت نکرد شاید عدم دعوت او باعث شد تا وی به نادیده گرفتن رحمتی عادت کند و در رودربایستی او را دعوت نکرد. به نظر من حسینی چیزی از دروازه‌بانان حاضر در اردوی تیم ملی کم نداشت و معتقدم حتی توانایی‌هایش بیشتر از آنها بود ضمن آنکه برای شخص خود من سوالی به وجود آمده چرا هرکسی در پرتغال بازی می‌کند به تیم ملی دعوت می‌شود؟ اینگونه رفتارها باعث شک و شبهه می‌شود و به شخصه به این موضوع شک دارم و به عنوان یک ایرانی برایم سوال به وجود آمده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آقای کیروش کاری که شما کردید نشانه این است که به دیگران نظریه خود راکه گفته بودید به لیگ ایران اعتقادنداری اثبات نمایید .ولی......
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی