بازدید 2570

برگزاری دوره MBA دانشگاه تهران در مدیریت منابع انسانی

کد خبر: ۸۰۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ 21 May 2018
مدیرعلمی دوره آموزشی MBA منابع انسانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از حضور بیش از 20 نفر از اساتید مطرح منابع انسانی در این دوره آموزشی خبرداد و گفت: همچنین در این دوره از تجربیات مهم مدیران سازمان‌های بزرگ به عنوان "کیس استادی" استفاده خواهد شد.

دکتر آرین قلی پور دستیابی به مزیت رقابتی، رشد و توسعه نیروی انسانی در سازمان‌ها را مستلزم سرمایه‌گذاری مستمر بر سرمایه‌های انسانی، فکری و برجسته کردن نقش مدیریت منابع انسانی در سازمان‌ها دانست و گفت: تحول و توسعه واحد منابع انسانی سازمان‌ها در گرو تجهیز مدیران و کارشناسان این واحد به تفکر استراتژیک است.

وی افزود: با توجه به اهمیت این موضوع، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، به عنوان دیرپاترین دانشکده مدیریت کشور برای اولین بار اقدام به برگزاری دوره کاربردی MBA منابع انسانی کرده است.
 
برگزاری دوره MBA دانشگاه تهران در مدیریت منابع انسانی

مدیرعلمی اولین دوره آموزشی MBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در تشریح برگزاری این دوره آموزشی گفت: در این دوره از حضور و استفاده از تجربیات مهم مدیران سازمان‌های بزرگ به عنوان "کیس استادی" استفاده شده است و شرکت کنندگان می‌توانند به طور مستقیم از آخرین تجربیات موثر آنان بهره‌برداری نمایند.

وی افزود: همچنین برای اولین بار در کشور این دوره با حضور بیش از 20 نفر از اساتید مطرح طراحی شده و ارائه سرفصل‌ها مطابق با آخرین پیشرفت‌های حوزه منابع انسانی خواهد بود.

قلی پور با اشاره به این که علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره می‌توانند برای ثبت نام و یا رزرو به آدرس اینترنتی www.POSTMBA.ir مراجعه نمایند، گفت: همچنین امکان ثبت نام حضوری با مراجعه به دفتر آموزش مدیریت منابع انسانی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران فراهم است. همچنین پس از اتمام دوره و برگزاری آزمون نهایی، گواهینامه پایان دوره یکساله معتبر از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به دانشپذیر اعطا خواهد شد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها