بازدید 6250

هانیه فداکار بالاخره روی پاهایش ایستاد

کد خبر: ۸۰۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ 21 May 2018

فداکاری هانیه دختر 13 ساله زلزله‌زده، که برای خارج کردن خواهر سه ساله‌اش از زیر آوار وارد خانه شده و به علت ریختن دیوار‌ها از ناحیه کمر به‌شدت آسیب دیده بود، کمتر از یک ماه از وقوع زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان‌ماه سال 96 در سرپل ذهاب ، در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و خیل عظیمی از ملاقات‌کنندگان از جمله استاندار کرمانشاه را روانه اتاق شماره هفت بخش مغز و اعصاب بیمارستان طالقانی کرد.

براساس گزارش رکنا برخی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی از قطع نخاع شدن او خبر داده بودند که حمید‌رضا سعیدی، متخصص جراحی مغز، اعصاب و ستون فقرات در همان روزهای نخست بستری در بیمارستان طالقانی به درمان هانیه امیدوار بود و قطع نخاع شدن هانیه را رد کرد و تنها صدمه دیدن ستون فقرات هانیه را، بر اثر دررفتگی و شکستگی مهره‌ها اعلام کرد.

حال امروز هانیه دختر زلزله‌زده روستای تایشه شهرستان سرپل‌ذهاب، پس از گذشت 6 ماه از وقوع آن حادثه مهیب با پیگیری مراحل درمان، دوباره روی پاهایش ایستاد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۱
خدا رو شکر واقعا خبر خوب و خوشحال کننده ای بود خداوند همه بیماران را شفا و به همه پزشکانی که صادقانه به درمان بیماران می پردازند قوت و طول عمر عطا نماید. هانیه امیدوارم هر روز بهتر یشه عمل فداکاری ایشان باید در کتب درسی برای همه فرزندان ایران به تصویر کشیده شود.
خدا رو صدهزار مرتبه شکر.
خبر بسيار بسيار خوبي بود ، دست آقاي دكتر حمید‌رضا سعیدی هم درد نكند.
اميدوارم همه بيماران خوب شوند.
از شنیدن خبر سلامتی هانیه عزیز بسیار خوشحال شدم. انشاالله همیشه سلامت و شاداب باشه.
به عنوان یک ایرانی به وجود ملتی شریف افتخار میکنم که اینطور به کمک یکدیگر میشتابند خدایا این ایرانی بودن را از مردم من نگیر من با دیدن این خبر اشک در چشمانم جمع شده و باور کنید که از خوشحالی گریه هم کردم زنده باد ایرانیهای مسلمان پاینده باد ایران
خدا رو شکر۰
الحمدالله
خدا رو شکر ......... واقعا حالم چقدر خوب شد از شنیدن این خبر
خدایا خیرت بده دکترسعیدی . خدا خیرت بده دکتر انسان دوست.
شکر خدا
خسته نباشید به کادر پزشکی
خدا رو شكر افرين به تو خواهر مهربون و شجاع و افرين به دكتر سعيدي گرامي
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی