بازدید 4235

فرح اصولی:ازدیدن آثار کیارستمی کنار گنجینه لوور درتهران لذت بردم

کد خبر: ۸۰۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ 21 May 2018

فرح اصولی نقاش معاصر در بازدید از موزه لوور در تهران گفت: از دیدن آثار عکاسی عباس کیارستمی در کنار گنجینه لوور در تهران خیلی خوشحالم و لذت بردم.
فرح اصولی در بازدید از آثار موزه لوور و نمایشگاه عکس عباس کیارستمی در تهران گفت: اساسا به مرحوم کیارستمی و آثار او علاقه مندم و برای او احترام بسیاری قائل هستم. کیارستمی به مفهوم واقعی هنرمند بود.این هنرمند نقاش افزود: عباس کیارستمی انسانی ظریف و حساس با طنزی خردمندانه بود که نمودش را در آثارش به راحتی می توان دید.
نمایشگاه آثار موزه لوور و نمایشگاه آثار عکاسی عباس کیارستمی فقید با عنوان « به من نگاه کن» با حمایت بانک آینده از اسفندماه سال گذشته در موزه ملی ایران دایر شده، و علاقه مندان تا 18 خرداد فرصت دارند از این گنجینه بی نظیر بازدید کنند.
** موزه آرایی لوور در تهران خوب بود
فرح اصولی پس از بازدید از موزه لوور در تهران و نمایشگاه آثار «به من نگاه کن» گفت: در اینجا موزه آرایی نسبت به امکانات ایران و موقت بودن این نمایشگاه، خوب بود، ولی نمی توانم اثری را که به علت چیدمان مرا تحت تاثیر قرار داد، نام ببرم.
وی با بیان این که «امروزه هنر موزه آرایی دچار تغییرات و پیشرفت های زیادی شده است» ، خاطر نشان کرد: در گذشته وقتی به بازدید موزه های مختلف جهان می رفتیم، تابلوهای نقاشی ها را می دیدیم که بر روی دیوارهایی با رنگ یکسان قرار گرفته بودند؛ الآن سال هاست که دیوارهای موزه ها، رنگ های مختلفی به خود گرفته اند. اصولی گفت: ممکن است شما در موزه ای 20 پرتره را ببیند، اما چون رنگ های دیوارها و فضای اطراف تابلوها، متفاوت و متنوع است، حس یکنواختی از انسان دور می شود.

فرح اصولی:ازدیدن آثار کیارستمی کنار گنجینه لوور درتهران لذت بردم
این هنرمند نقاش بیان کرد: ممکن است در برخی موزه ها، در یک اتاق، فقط یک اثر به نمایش درآید، آن هم با یک نورپردازی ضعیف، ولی گیرایی اثر و بستری که در آن نمایش داده می شود،آن چنان جذاب باشد که شما دلتان بخواهد ساعت ها به آن اثر نگاه کنید و یا حتی با آن اثر تنها باشید.
نمایشگاه آثار لوور در تهران با حمایت بانک آینده تا تاریخ 18 خردادماه 1397 در محل موزه ملی ایران دایر است و مشتریان بانک آینده می توانند از این نمایشگاه به صورت رایگان بازدید نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل