بازدید 5144
۷

دستگیری شرور قاتل در مرز ترکیه

کد خبر: ۸۰۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 20 May 2018

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری یکی از معروف‌ترین اوباش تهران در 500 متری مرز ترکیه خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.

به گزارش خراسان، سردار حسین رحیمی امروز پس از دستگیری "وحید. م" از معروف‌ترین اراذل و اوباش سطح یک تهران و کشور اظهار کرد: چهارشنبه شب خبر وقوع قتل در یک مهمانی مجردی به پلیس اطلاع داده شد و ماموران پلیس با حضور در بیمارستان متوجه شدند که سه نفر از سوی یکی از اراذل و اوباش معروف تهران به نام "وحید.م" هدف اصابت چاقو قرار گرفته‌اند که یکی از آنان به دلیل وخامت حالش جان خود را از دست داد.

رحیمی با بیان این که با شناسایی قاتل اقدامات پلیس برای دستگیری وی آغاز شد، افزود: در تحقیقات بعدی مشخص شد که متهم به قتل یکی از معروف‌ترین اشرار سطح یک تهران است که حدود 24 ساعت پس از آزادی از زندان مرتکب قتل شده است.

این فرد چند ماه پیش به دلیل فحاشی و ارعاب در فضای مجازی با فردی دیگر معروف به هانی دستگیر شدندکه 24 ساعت پیش از وقوع قتل با قید وثیقه از زندان آزاد شده و به همین مناسبت دوستانش برایش جشن آزادی گرفته بودند اما در این جشن او اقدام به کشتن یکی از دوستانش به نام "حسین گ" و دو نفر دیگر را نیز مجروح کرد.

رحیمی با بیان این که متهم پس از ارتکاب قتل بلافاصله به خانه‌اش رفته و با جمع‌آوری مدارک قصد سفر قاچاقی به کشور ترکیه را داشت، افزود: این فرد به سرعت خودش را به یکی از شهرهای مرزی در محدوده ماکو و پل دشت رساند و قصد داشت که به همراه تعدادی از دوستانش از طریق یک قاچاقچی انسان به ترکیه فرار کند که خوشبختانه با رصد قوی اطلاعاتی و همکاری خوب مرزبانی ماکو و ماموران پلیس آگاهی پل دشت، دستگیر شد.

رئیس پلیس پایتخت درباره جزئیات دستگیری این فرد نیز اظهارکرد: متهم در یکی از روستاهای کوهستانی واقع در 500 متری مرز ترکیه مخفی شده و در حالی که در زیر یک تخته سنگ به خواب رفته بود توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

رحیمی با بیان این که این فرد با کمک همدستانش تمامی اسناد و شواهدی را که پلیس می‌توانست از طریق آن اقدام به شناسایی وی کند ، از بین برده بود، تصریح کرد: اما ماموران پلیس با توان بالای اطلاعاتی خود این فرد را دستگیر کردند.

وی با اشاره به سوابق متهم دستگیر شده خاطرنشان کرد: متهم که متولد سال 1363 است پیش از این هشت بار به اتهام جرایم مختلف روانه زندان ، و ده‌ها بار نیز به دلیل ایجاد مزاحمت برای شهروندان از سوی پلیس دستگیر شده بود.

در جرایم این فرد اتهام قتل، مزاحمت، درگیری، ایجاد رعب و وحشت، تهدید و... وجود دارد.

رحیمی افزود: این فرد از معروف‌ترین اراذل و اوباش تهران و کشور و معتقد بود که همه چیز باید در خدمت او باشد و او گنده لات کشور است اما دیدید که چطور به دام پلیس افتاد وهمین باید درس عبرتی باشد برای دیگر مجرمان واراذل و اوباشی که قصد دارند امنیت مردم را به خطر بیندازند.

من و مقتول حالت عادی نداشتیم
«وحید ـ م» از مشهورترین اوباش تهران درباره علت قتل در منطقه ولنجک گفت: من فقط از خودم دفاع کردم.

«وحید ـ م» از معروف‌ترین اراذل و اوباش تهران که چندی پیش فیلم توهین‌های او در فضای مجازی نیز پخش شده بود، در گفت و گو با مهر درباره علت قتل در منطقه ولنجک اظهار کرد: پس از پخش فیلم و توهین‌هایی که در فضای مجازی کرده بودم، از سوی پلیس مورد تعقیب قرار گرفتم.

وی ادامه داد: در منطقه شمالی کشور بودم که نیروهای پلیس، من را شناسایی کردند؛ من قصد حمله با قمه به آن‌ها را داشتم، اما دستگیر شدم.

«وحید ـ م» افزود: پس از حدود یک ماه و نیم که آزاد شدم، چندتن از دوستانم جشن آزادی برایم در منطقه ولنجک گرفتند.

وی درباره روز حادثه گفت: به اتفاق چند نفر در آن مهمانی، مشروبات الکلی زیادی مصرف کرده بودیم که پس از مستی، متأسفانه مقتول و دوستانش به من توهین کردند و فحش ناموسی دادند.

این متهم به قتل تصریح کرد: پس از فحاشی آن‌ها، من نیز پاسخشان را دادم که این امر موجب درگیری فیزیکی ما شد؛ البته آن‌ها با شیشه‌های مشروب به من حمله کردند و من مجبور شدم با چاقویی که از قبل همراه داشتم، از خود دفاع کنم.

«وحید ـ م» در پایان اظهاراتش خاطرنشان کرد: پس از قتل و ضرب و جرح دو نفر دیگر، تصمیم به فرار از کشور داشتم که پلیس در منطقه مرزی و در حالی که پشت صخره‌ای خواب بودم، مرا دستگیر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
مقصر او نیست. مقصر کسی است که این جنایتکار را 8 بار دستگیر و دوباره آزاد کرده است و الان باید به مردم پاسخ دهند.
متهم که متولد سال 1363 است پیش از این هشت بار به اتهام جرایم مختلف روانه زندان ، و ده‌ها بار نیز به دلیل ایجاد مزاحمت برای شهروندان از سوی پلیس دستگیر شده بود.

در جرایم این فرد اتهام قتل، مزاحمت، درگیری، ایجاد رعب و وحشت، تهدید و... وجود دارد.

رحیمی افزود: این فرد از معروف‌ترین اراذل و اوباش تهران و کشور و معتقد بود که همه چیز باید در خدمت او باشد و او گنده لات کشور است

خب حق دارد مگر ایران امن ترین جا برای دزدان ، اختلاص گران و اراذل و اوباش نیست؟
طرف به خاطر بدهی یک میلیونی چند سال میره زندان اونوقت حمله با قمه به پلیس یک ماه و نیم حبس داره؟
ایشون احتمالا با قلدری چند روز دیگه رضایت میگیره و آزاد میشه . این خط- اینم نشون+
پیش از این هشت بار به اتهام جرایم مختلف روانه زندان ، و ده‌ها بار نیز به دلیل ایجاد مزاحمت برای شهروندان از سوی پلیس دستگیر شده بود.

در جرایم این فرد اتهام قتل، مزاحمت، درگیری، ایجاد رعب و وحشت، تهدید و... وجود دارد.
دقت کنید با این جرایم ازاد بوده. فردا هم ازاد میشه..
جالب است طرف با این همه جرم و جنایت با قید وثیقه ازاد شده یعنی هر جنایتی میخواهی میتوانی بکنی اگر پول داشته باشی .
این فرد باید اعدام شود لطفاً نظر من را بذارید
این که وحید مرادی کی و چیه اصلا مهم نیست! (انکه از پدری بنّا و معمار چنین فرزندانی ...)
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار