بازدید 8067
۱
فوتبال اروپا به سومین فینال سفیدها محکوم شد

رئال مادرید2(4)-(3)2بایرن مونیخ/زیدان جامی جز لیگ قهرمانان نمی شناسد!

اسطوره فرانسوی رئالی ها طی سه سال راهی را می رود که مربیان بزرگ دیگر شاید طی ده ها سال، نروند. لوس بلانکوس می تواند شانسش را برای سومین قهرمانی پیاپی در اروپا امتحان کند. بنزما دیگر فرانسوی خوشحال امشب بود
کد خبر: ۷۹۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۸ 02 May 2018

زین الدین زیدان بار دیگر و برای سومین سال پیاپی رئال مادرید را به فینال لیگ قهرمانان رساند کاری که پیش از او هیچ تیم و مربی ای موفق به آن نشده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم رئال مادرید با تساوی خانگی 2 بر 2 مقابل بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان اولین فینالیست راهی کیف اوکراین شد.بازی ورزشگاه برنابئو با گل دقیقه 3 کیمیش برای بایرن آغاز شد اما 8 دقیقه بعد کریم بنزما گل تساوی رئال مادرید را به ثمر رساند تا 2 تیم با تساوی یک بریک به رختکن بروند. اشتباه عجیب اولرایش، سنگربان بایرن در دقیقه 46 گل دوم بنزما و رئال مادرید را در پی داشت. خامس رودریگس در دقیقه 63 گل مساوی بایرن را وارد دروازه تیم سابقش کرد. 

اسطوره فرانسوی رئالی ها طی سه سال راهی را می رود که مربیان بزرگ دیگر شاید طی ده ها سال، نروند. لوس بلانکوس می تواند شانسش را برای سومین قهرمانی پیاپی در اروپا امتحان کند. نکته دیگر اینکه در روزهای سکوت رونالدو، هر دو گل مادریدی ها توسط بنزمایی به ثمر رسید که تحت انتقاد شدید هواداران این تیم بوده است ولی حالا تیمش را به سومین فینال رساند.

شرح گلها

دقیقه 3، کیمیش برای بایرن مونیخ: مدافعان رئال مادرید، سانتر مولر را خوب دفع نکردند و توپ برگشتی به راحتی در اختیار یاشوا کیمش قرار گرفت تا با یک ضربه پای راست ناواس را مغلوب کند.

دقیقه 11، بنزما برای رئال مادرید: مارسلو با یک حرکت خوب از سمت چپ، توپ بسیار خوبی را روی تیر دوم برای بنزما ارسال کرد و مهاجم فرانسوی با یک ضربه سر، توپ را وارد دروازه اولرایش کرد.

دقیقه 46، بنزما برای رئال مادرید: تولیسو توپ را رو به عقب برای اولرایش فرستاد و او به طرز عجیبی روی زمین سر خورد توپ از او عبور کرد تا بنزما به راحتی دروازه خالی را باز کند.

دقیقه 63، هامس برای بایرن مونیخ: سانتر زوله از سمت راست، با دفع ناقص واران به هامس رسید. شوت او ابتدا توسط مدافعان دفع شد و بعد در برگشت در مصاف تک به تک به ناواس، با یک ضربه پای راست دروازه را باز کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نباید فراموش کرد داوری هاهمگی به سود رئال و بارسلون بود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی