بازدید 40291
هزار و صد و نود و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

ناراحتی پیشنهاد دهنده «کشور مستقل قم» از تلگرام/مأموران گشت ارشاد قاضی نیستند/ذوالنور: قطعا با خانمی که دو تار مویش بیرون است برخورد نمی‌شود/فرمانده کل ارتش: دوست داشتم جانشین بسیج باشم

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: دفتر سید محمد خاتمی تکذیب کرد/سخنرانی یک زن پیش از خطبه‌های نماز جمعه در خوی/علی کوچولو به "من و تو" پیوست و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۹۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰ 21 April 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

اولتیماتوم، عضو شورای شهر به نجومی بگیران

محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران در پاسخ به سؤالی درباره رسیدگی به وضعیت تخلفات مدیریت شهری گذشته، ‌به ماجرای املاک نجومی اشاره کرد و گفت: ما در حال پیگیری طرحی در این رابطه هستیم و توصیه می‌کنم تا قبل از آنکه این طرح به مرحله اجرا دربیاید، افرادی که یکسری از املاک شهرداری در اختیارشان است، خودشان پیشقدم شده و املاک را پس دهند. براساس گزارشی که به دست من رسیده تاکنون ۶۰ مورد ملک مسترد شده است و اگر لازم باشد؛ اسامی همه افرادی که ۶۷۰ ملک نجومی را گرفته‌اند، منتشر خواهیم کرد. گزارشی که معاون منابع انسانی شهرداری تهران به شورای شهر ارایه داده است، نشان داده شد که تعداد تخلفات ثبت شده در سال گذشته، به گونه‌ای بود که انگار عده‌ای ماموریت داشتند که اصلا گزارشی ثبت نکنند! یعنی جالب است در شهرداری با این عظمت و این همه کارمند فقط ۱۰ مورد تخلف مالی آن هم ناچیز ثبت شده بود که آن هم با یک تذکر حل و فصل شده بود. این معلوم می‌کند که مبارزه با تخلف در حد شوخی بوده است. ۱۴۰۰ نیرو در حوزه نظارتی شهرداری مثل حراست و بازرسی در حال کار کردن هستند، اما کل پرونده‌ای که تشکیل شده، آن هم در شهرداری که این همه مسأله دارد، فقط ۱۰ پرونده است. / آفتاب‏‎نیوز

جهانگیری خطاب به احمدی‌نژاد: به خودت بیا

اسحاق جهانگیری امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: مردم همواره در مقاطع بحرانی به کمک نظام آمدند و این نظام همواره بر دوش مردم بوده است. کسی که هشت سال رئیس‌جمهور این کشور بوده است و اکثر مشکلات امروز، نتیجه کار اوست اینقدر جسور شده که می‌گوید سیل می‌آید و زیر پای شما خالی می‌شود و انقلابی بزرگ‌تر در حال اجرا است. به نوشته ایسنا، وی افزود: شما با کشور چه کردید؟ منابع کشور را چگونه هزینه کردید؟ شما می‌خواهید سیل راه بیندازید. شما نظام را تهدید می‌کنید، به خودتان بیایید و حد خودتان را بدانید. ما پای نظام و رهبری ایستاده‌ایم. با وجود همه انتقادات با هم تا پای جان پای نظام ایستاده‌ایم.
جهانگیری ادامه داد: اگر بخواهید به نظام نزدیک شوید با سیل توده مردم مواجه می‌شوید که تحمل نمی‌کنند که کسی سال‌ها در راس کشور بوده مطالبه‌گر شده و اخطار بدهد، امیدوارم به خودتان بیایید. اگر مسائلی با افراد دارید آنها را حل کنید.

چمران: به حضور در شورا فکر نکرده‌ام

چمران در خصوص احتمال حضورش در شورای شهر به عنوان نفر بیست و دوم تهران در صورت شهردار شدن محسن هاشمی رفسنجانی نیز گفت: من هنوز به این موضوع فکر نکرده‌ام و فعلا فکر نمی‌کنم. وی همچنین با بیان اینکه گزینه‌هایی که برای شهرداری مناسب می‌دانم را به شورای شهر پیشنهاد دادم، گفت: «در حال حاضر بنده چند نفر را برای شهرداری تهران پیشنهاد دادم و این لیست شامل افرادی است که گرایش‌های سیاسی آن چنانی ندارند و می‌توانند با تفکر سیاسی مختلف کار کنند. » این در حالی است که به نظر می‌رسد اعضای شورای شهر تهران اطلاعی از این لیست و افراد مورد نظر چمران برای تصدی کرسی شهرداری تهران ندارند. برخی از اعضای شورای شهر از جمله علی اعطا سخنگوی شورا شهر تهران در گفت‌وگو با شهردارآنلاین در واکنش به این که آیا لیستی از سوی مهدی چمران به دست شورا رسیده است و اگر رسیده او چه کسانی را به شورا معرفی کرده است؟ به صورت کلی از وجود چنین لیستی اظهار بی‌اطلاعی کرد. از طرف دیگر رئیس سابق شورای شهر تهران در گفت‌وگو با شهردارآنلاین در خصوص این لیست پیشنهادی گفت: من به صورت خصوصی این افراد را پیشنهاد داده‌ام و قرار نیست اسامی آنها را علنی اعلام کنم. چمران ادامه داد: این معرفی به عنوان یک مشورت بوده است و به آنها گفته‌ام اگر می خواهید فردی را برای شهرداری انتخاب کنید،این افزاد از جمله گزینه‌های موجود هستند. / شهردارآنلاین

قطعا با خانمی که دو تار مویش بیرون است برخورد نمی‌شود

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در واکنش به انتشار فیلمی از برخورد نامناسب نیروی انتظامی با یک خانم، گفت: موضوع حجاب یک امر دینی، اعتقادی و فرهنگی است که باید دستگاه‌های گوناگون برای ترویج حجاب، عفاف و تقویت اعتقاد باور به حجاب و پایبندی عملی به آن از روش‌های ارشادی، هدایتی، معرفتی و آموزشی، ایجاد انگیزه، استفاده از مشوق‌های مختلف استفاده کنند. وی ادامه داد: قطعا نیروی انتظامی با خانمی که دو تار مویش بیرون آمده برخورد نمی‌کند بلکه با کسانی که حالت هنجارشکنی دارند و در مقابل قانون مقاومت می‌کنند، برخورد می‌نماید. از آن طرف اگر پلیس سر چهارراه به ماشینی برای عبور نکردن از چراغ اخطار داد و او به ایست پلیس توجه نکرد و بعد یقه پلیس را گرفت قطعا پلیس دیگر او را ناز نمی‌کند.

ذوالنور همچنین خاطرنشان کرد: کسانی این صحنه‌ها را درست می‌کنند و قبل از آن از بحث دختران خیابان انقلاب حمایت و پشتیبانی کردند، آنهایی هستند که همچون سلبریتی‌ها بدن عریان و سر برهنه خودشان را در پروفایل‌هایشان در فضای مجازی و اینستاگرام به معرض نمایش دیگران و چشم‌های بیگانه می‌گذارند. بعد از آن برخی از بچه‌های معصوم و بی‌گناهی که اطلاعات عمیقی از دین ندارند جرات و جسارت برای هنجارشکنی در خیابان را پیدا می‌کنند. این خود نشان می‌دهد که باید با زمینه‌های بزه و هنجارشکنان برخورد شود. حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در واکنش به انتشار فیلمی از برخورد نامناسب نیروی انتظامی با یک خانم، گفت: موضوع حجاب یک امر دینی، اعتقادی و فرهنگی است که باید دستگاه‌های گوناگون برای ترویج حجاب، عفاف و تقویت اعتقاد باور به حجاب و پایبندی عملی به آن از روش‌های ارشادی، هدایتی، معرفتی و آموزشی، ایجاد انگیزه، استفاده از مشوق‌های مختلف استفاده کنند. وی ادامه داد: قطعا نیروی انتظامی با خانمی که دو تار مویش بیرون آمده برخورد نمی‌کند بلکه با کسانی که حالت هنجارشکنی دارند و در مقابل قانون مقاومت می‌کنند، برخورد می‌نماید. از آن طرف اگر پلیس سر چهارراه به ماشینی برای عبور نکردن از چراغ اخطار داد و او به ایست پلیس توجه نکرد و بعد یقه پلیس را گرفت قطعا پلیس دیگر او را ناز نمی‌کند. ذوالنور همچنین خاطرنشان کرد: کسانی این صحنه‌ها را درست می‌کنند و قبل از آن از بحث دختران خیابان انقلاب حمایت و پشتیبانی کردند، آنهایی هستند که همچون سلبریتی‌ها بدن عریان و سر برهنه خودشان را در پروفایل‌هایشان در فضای مجازی و اینستاگرام به معرض نمایش دیگران و چشم‌های بیگانه می‌گذارند. بعد از آن برخی از بچه‌های معصوم و بی‌گناهی که اطلاعات عمیقی از دین ندارند جرات و جسارت برای هنجارشکنی در خیابان را پیدا می‌کنند. این خود نشان می‌دهد که باید با زمینه‌های بزه و هنجارشکنان برخورد شود.

 

ارائه درخواست اعاده دادرسی در پرونده «حمید بقایی»

وکیل‌مدافع حمید بقایی از ارائه درخواست اعاده دادرسی در پرونده وی خبر داد. مهران عبدالله پور اظهار کرد: با توجه به اینکه ما معتقدیم هیچ کدام از اعمال ارتکابی نسبت داده شده به آقای بقایی جرم نبوده است، امروز تقاضای اعاده دادرسی را تقدیم دیوان عالی کشور کردیم.

وی افزود: درخواست اعاده دادرسی به استناد بند چ ماده 474 ارائه کردیم. بر اساس این گزارش، پس از تایید حکم دادگاه بدوی حمید بقایی در دادگاه تجدیدنظر استان تهران و قطعیت آن و هم‌چنین ابلاغ حکم صادره، مأمورین پلیس روز سه‌شنبه - 22 اسفند ماه سال 96 نسبت به دستگیری و معرفی محکوم‌علیه جهت اجرای حکم صادره از جمله 15 سال حبس و چهل و سه میلیارد تومان جزای نقدی اقدام کرده و وی به زندان معرفی شد.

مأموران گشت ارشاد قاضی نیستند

لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس جمهور در ارتباط با فیلم برخورد مأمور گشت ارشاد با یک دختر جوان گفت: فیلمی در روز پنجشنبه 30 فروردین 1397 در شبکه های اجتماعی پخش شد که مربوط به برخورد تند ماموران گشت ارشاد با یک دختر جوان در یکی از پارکهای تهران بود. رفتار مأموران با توهین و برخورد فیزیکی همراه بود. پخش این فیلم موجب بروز واکنش های فراوانی از سوی مردم و مسئولان و نیز جریحه دار شدن احساسات عمومی شد. بررسی اصول قانون اساسی نشان می دهد که اقدام ماموران یادشده با اصول مختلف این قانون از جمله بند 14 اصل 3، اصل های 8، 20، 32، 37، 39 ، بند 4 اصل 156 و به ویژه نصوص اصول 22 و 36 مغایرت آشکار دارد. بی تردید همه شهروندان باید از امنیت حقوقی و حق زندگی توام با رعایت حق کرامت، حیثیت و احترام برخوردار باشند و هیچ شخص خصوصی یا دولت، حق تعرض به زندگی، کرامت، شرافت و حقوق شخص دیگر ندارد (اصل 20 و 22 قانون اساسی). دولت و دستگاه های اجرایی و انتظامی زیر نظر آن با توجه به قوانین مختلف و به منظور حفظ نظم عمومی شامل امنیت عمومی، آسایش عمومی، بهداشت عمومی و حفظ اخلاق حسنه حق دارند بر فعالیت های اشخاص نظارت کنند و در صورت وقوع نقض قوانین و تخلف، مشروط به وجود دلیل و مستند بر این امر، می توانند موضوع را در مرجع صالح مطرح کنند ولی خود حق برخورد فیزیکی ندارند. / خبرآنلاین

بی‌اطلاعی همسر سعید مرتضوی از بازداشت همسرش

همسر سعیدمرتضوی که پیش از این گفته بود «مگر می‌شود از همسرم بی‌خبر باشم» امروز نسبت به خبر بازداشت مرتضوی اظهار بی‌اطلاعی کرد. زمانی که گمانه‌زنی‌ها مبنی بر خروج مرتضوی از کشور قوت گرفت اما چند روز پیش هما فلاح تفتی، همسر سعید مرتضوی اعلام کرد همسرش در تهران و پیگیر ماده 477 است. او همچنین در پاسخ به این سؤال اعتمادآنلاین که آیا از همسرش خبر دارد یا نه گفته بود: «مگر می‌شود از ایشان خبر نداشته باشم، ایشان در تهران است اما در منزل نیست. » با این حال او امروز که برخی شایعه‌ها مبنی بر بازداشت سعید مرتضوی در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شد از وضعیت همسرش اظهار بی‌اطلاعی کرد. او در پاسخ به این که «آیا خبر بازداشت همسرتان را تایید می‌کنید؟» گفت: «من هیچ خبری از آقای مرتضوی ندارم. »/اعتماد آنلاین

مأمور خاطی نیروی انتظامی در وضعیت انتظار خدمت قرار گرفت

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به ویدئوی پخش شده درباره ضرب و شتم یک زن توسط مأمور انتظامی گفت: من با ناجا درباره قضیه پیش آمده صحبت کردم و آنها گفتند قرار نبوده چنین کاری صورت گیرد و رویه اینطور بوده که اگر شخصی پوشش خیلی خلاف عرفی داشت به او تذکر داده شود. ضمن اینکه مامور خاطی در وضعیت «انتظار خدمت» قرار گرفته است. /ايرنا

پیشنهاد دهنده تشکیل کشور قم تقصیرات را گردن تلگرام انداخت!

احمد زادهوش، مدیر جامعه‌المرتضی قم که پیشنهاد تشکیل کشور مستقل قم را داده بود گفته: اعتراف می‌کنم که پیام رسانان خارجی همچون تلگرام که زمام و افسار آن همچون سگی هار در دستان بیگانگان باشد و فضای کثیف و آلوده آن جولانگاه لوده‌گان و نامحرمان باشد جای مناسبی برای طرح حرف‌های حسابی و مذاکرات عالمانه نیست. از روحانیونی که بخاطر طرح این موضوع و طنزپردازی‌های زشت و زیبا و طعنه‌های پیرامونی آزرده خاطر شدند اعتذار می‌جویم. /شرق

فرمانده کل ارتش: دوست داشتم جانشین بسیج باشم

فرمانده ارتش گفت: سپاه از اول انقلاب در خط مقدم مقابله با ضدانقلاب بوده است، از اول انقلاب هرجا که مسئولین در مسئولیت خود به مشکل خورده‌اند از پتانسیل بسیج کمک گرفته و کارها را حل و فصل کرده‌اند. امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم که به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: درود بر شهدای بسیج از ابتدای انقلاب جمهوری اسلامی تا امروز و درود بر تمامی جانبازان راه اسلام از جمله مدافعان حرم اهل بیت(ع) و تمام شهدایی که در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس اسلامی. دشمنان انقلاب در ذهن‌شان جدایی‌هایی ترسیم می‌کنند و فکر می‌کنند با حرف‌های‌شان می‌توانند خللی در دژ مستحکم ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی وارد کنند که اینطور نخواهد شد. بنده هنوز هم مانند گذشته وقتی که به شهرمان می روم در پایگاه آنجا حضور پیدا کرده و به عنوان بسیجی خدمت می کنم. اگر از بنده بپرسند که چه جایگاهی را می خواهم، دوست دارم که جانشین سازمان بسیج باشم و اگر یک روزی از سمتم در ارتش مرخص شوم، با افتخار در پایگاه بسیج محلی انجام وظیفه می کنم. حضور ما در بسیج با هدف تو دهنی زدن به دشمنان نظام است چراکه دشمن فکر می‌کند که می توانند بین ارتش و سپاه تفرقه ایجاد کنند و حضور بنده در این مراسم، حضوری نمادین است برای کسانی که با حرف خود مسیری همانند مسیر دشمنان انتخاب می‌کنند. /تسنیم

توضیح میرکریمی درباره حضور پسرش در تیم اصلی جشنواره جهانی فجر

بعد از گذشت 3 روز از شروع جشنواره جهانی فیلم فجر انتقادها به محفلی برگزار شدن آن بالا گرفته است. از جمله این انتقادها، حضور فرزند میرکریمی سیدصادق در میان تیم اصلی برگزارکنندگان جشنواره است. میرکریمی قبل از برگزاری جشنواره، در این باره توضیح داده است: «پسر من با ما همکاری می‌کند. حدود پانصد نفر درگیر جشنواره هستند و به جشنواره کمک می‌کنند و پسر من در بخش لجستیک کار می‌کند هم امین من هست و هم شخصیت کاردان و کار بلدی است و واقعاً براساس شایستگی آدم‌ها را انتخاب کردم و چند باری که ایشان به خاطر همین حاشیه‌هایی که ایجاد شده بود به خاطر فضای کاری بهتری که داشت می‌خواست اینجا را ترک کند؛ اما بقیه مدیران نگذاشتند چون توانایی‌های ایشان را دیده بودند و دوست داشتند که همکاری ادامه داشته باشد.»

چشم و گوش نوجوانان را باز کنید!

فرید براتی‌سده، رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با تأکید به تابو بودن مسائل جنسی در ایران گفت: موضوعات و مسائل جنسی همواره در کشور ما تابو بوده و صرف نظر از گفت‌وگو صریح در این ارتباط مشاهده می‌شود. این تابو همیشه به این صورت عمل کرده است که هر چه افراد در رابطه با موضوعات جنسی چشم و گوش بسته باشند بهتر خواهد بود. او ادامه داد: در حالی که امروز با توجه به فضای مجازی و وسایل ارتباط جمعی گسترده اگر افراد آموزش لازم را برای کودکان خود در نظر نگیرند، این کودکان از مسیرهای دیگر موضوعات و مسئل جنسی را آموزش می‌بینند که ممکن است با فرهنگ و شرایط اجتماعی ما نیز چندان هم‌خوان نباشد. از این‌رو لزوم آموزش به کودکان، خانواده و اقشار مختلف جامعه بیش‌ از پیش احساس می‌شود. این سکسولوژیست درباره تاثیر جامعه در آموزش جنسی گفت: اولین تاثیر جامعه‌ای که موضوعات جنسی در آن سرکوب شده، در این است که این جامعه در برابر شرایط مختلف که نیازمند واکنش مناسب است به صورت منفعل عمل خواهد کرد. افراد واکنش بموقع را نشان نخواهند داد. موضوع سو استفاده از افراد نیز از دیگر ویژگی‌های جامعه‌ای است که موضوعات جنسی و گفت‌وگو در ارتباط با آن به صورت تابو در آمده است. /رویداد 24

فاطمه هاشمی: شورای‌عالی امنیت ملی پاسخ نمی‌دهد

دختر ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با اصلاحات‌نیوز درباره پیگیری پرونده فوت موحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بیان کرد: پس از آن که به ما گفتند ایشان آلوده به رادیواکتیو بوده‌اند دیگر گزارشی دریافت نکرده ایم. وی اظهار کرد: از طریق شورای عالی امنیت ملی پیگیر موضوع هستیم اما پاسخی به ما نمی دهند. رئیس بنیاد امور بیماری های خاص با اشاره به حضور خیرین در حوزه سلامت بیان کرد: خیرین می بایست در کنار دولت قرار بگیرند چراکه بعنوان مثال اگر خیرین در منطقه ای بیمارستان بسازند اما پزشک و کادر آن توسط دولت تأمین نشود، خیرین چگونه میخواهند آنجا را اداره کنند؟هاشمی رفسنجانی افزود: در ابتدا دولت می بایست در شهرها و روستاها زیرساخت ها را برای خیرین فراهم سازد تا امکان خدمت در آنجا بوجود آید. وی عنوان کرد: در مناطق روستایی کارهای خوبی در حوزه اشتغالزایی بانوان انجام شده است و این اشتغالزایی می بایست با تاکید بر امکانات و پتانسیل های هر منطقه صورت پذیرد. باید دست از گداپروری برداریم و نیازمندان را به سوی اشتغالزایی سوق دهیم. تا زمانی که خود را قیم مردم بدانیم مشکلات حل نخواهد شد و می بایست برای کاهش محرومیت در جامعه امور را به مردم بسپاریم. هاشمی رفسنجانی خاطرنشان کرد: بواسطه وظیفه در بنیاد بیماری های خاص به مناطق مختلف کشور سفر میکنیم در حوزه درمانی بیماران خاص را کمک می کنیم اما در حوزه معیشتی نمیتوانیم اقدامی انجام دهیم و متاسفانه روز به روز هم بر مشکلات معیشتی مردم افزوده می‌شود.

اعلام آمادگی سپاه برای واگذاری تراکتور

فرمانده سپاه عاشورا گفت: به دنبال واگذاری تراکتور هستم و بعد از اتمام فصل، این پروسه طی خواهد شد. سردار عابدین خرم در یک نشست خبری اظهار کرد: باید همواره منصفانه قضاوت کنیم، تراکتور تیم مردمی و مورد علاقه‌ی مردم آذربایجان است. این تیم یک کارنامه‌ای دارد که با نگاهی به عملکرد این تیم طی شکل گیری آن، درمیابیم که تراکتور از سال ۸۹ که به سپاه واگذار شده همواره در حال فراز بوده است، در حالی که تیم‌های فوتبال هم فراز دارند و هم فرود. این فراز و فرود یک امر طبیعی است اما تراکتور از سال ۸۹ تا این فصل وضعیت خوبی داشته است. فرمانده سپاه عاشورا گفت: تراکتور در فصل اخیر از لحاظ مدیریتی دچار مشکل شد؛ اما حقیقت مطلب این است که با تدبیری که از فرماندهی کل سپاه دریافت کردم، به دنبال واگذاری این تیم هستم و بعد از اتمام فصل، این پروسه طی خواهد شد تا تیم به مجموعه‌های متقاضی خصوصی و قابل اطمینان واگذار شود. /ایسنا

دفتر سید محمد خاتمی تکذیب کرد

دفتر سید محمد خاتمی صراحتا نقل قول های منتسب به ایشان در مورد عملکرد ریاست محترم جمهوری را که اخیرا در برخی رسانه ها منتشر شده، مردود دانست به گزارش خاتمی‌مدیا در اطلاعیه این دفتر آمده است: این روز ها مطالبی از زبان افراد مختلف و اخیرا به نقل از منابع آگاه عضو شورای مشورتی یا عضو بنیاد باران یا عناوین مشابه درباره دیدار دوستانه رئیس‌جمهوری با حضرات آقایان ناطق نوری، سیدحسن خمینی، اسحاق جهانگیری و سیدمحمد خاتمی انتشاریافته است که صرفا مبتنی بر گمانه زنی افراد و فاقد صحت، دقت بوده و نقل و نشر آن به دور از الزامات اخلاقی است. سیدمحمد خاتمی هیچ سخنگویی نداشته و به رغم همه محدودیت‌های رسانه‌ای رسمی، منبع معتبر برای اعلام دیدگاهها و انعکاس اخبار و سخنان ایشان، دفتر سیدمحمد خاتمی، وب سایت رسمی ایشان و خاتمی مدیا در شبکه‌های اجتماعی مجازی است. انتظار می‌رود رسانه‌ها پیش از انتشار مطالب درباره صحت و سقم و دست‌کم اعتبار مطالب از دفتر حضرات نامبرده یا اشخاصی که رسما می توانند و حق دارند نظر حضرات را منعکس نمایند استفسار نمایند.

«علی کوچولو»‌ در شبکه «من‌ و تو»؟

برخی رسانه‌ها خبر می‌دهند امید آهنگر، بازیگر نقش «علی کوچولو» به شبکه‌های ماهواره‌ای خارج از کشور پیوسته است. خبرآنلاین در این باره نوشت: «در تازه‌ترین نمونه از پیوستن بازیگران ایرانی به شبکه‌های ماهواره‌ای، امید آهنگر به شبکه «من‌وتو» پیوست. بر اساس خبری که در وبسایت خبرگزاری صبا منتشر شده است، بازیگر سریال پرطرفدار «علی کوچولو» در دهه ۱۳۶۰ که سال‌ها در هلند زندگی می‌کرد و مشغول تحصیل و فیلمسازی بود، به تازگی به همراه همسر خود نوشین خانی، بازیگر فیلم «سام و نرگس»، به شبکه ماهواره‌ای «من و تو» پیوست.»

افشای تعیین دقیقه خاص برای اعلام پنالتی

مشاور کمیته داوران فدراسیون فوتبال به حواشی مربوط به فساد در داوری واکنش نشان داد و البته یک ماجرای عجیب را روایت کرد. مصاحبه های اخیر دو بازیکن سابق فوتبال درباره فساد در داوری و دریافت 100 میلیون تومان توسط یک داور برای قضاوت به نفع استیل آذین جنجال بزرگی در فوتبال ایران به راه انداخت. چهره های مختلفی به این اظهارات واکنش نشان دادند و اخباری نیز در فضای مجازی منتشر شد که به افشای نام داور مذکور اختصاص داشت. رضا غیاثی مشاور کمیته داوران فدراسیون فوتبال امروز در گفت وگویی رادیویی در این خصوص نکاتی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید: نگران هستیم این اتفاقات در قضاوت مسابقات پایانی لیگ برتر و لیگ دسته اول اثرگذار باشد. در همین رابطه با اصفهانیان صحبت کردم. ادعای آقایان رهبری فرد و عزیزی که مربوط به سال 87 است نیاز به اثبات دارد. به اصفهانیان گفتم از طریق تاج این دوستان دعوت شوند و نام داوران را اعلام کنند. اگر واقعا این خبر صحت داشته باشد واویلاست چون داوران آن زمان اکنون ناظران ما هستند و این یعنی فردی فاسد را می فرستیم که روی کار داور دیگری نظارت کند! به هر حال باید بروند فدراسیون و نام داور را بگویند تا حداقل اتهام از کل جامعه داوری برداشته شود. با این کلی گویی ها تمام جامعه داوران زیر سؤال می رود. داوران هم از ما توقع دفاع دارند. اگر حاضر نشوند داور فاسد را معرفی کنند مجبور هستیم به کمیته اخلاق شکایت کنیم تا از حق سایر داوران دفاع کنیم. باید دید چه کسانی در تغییر نتایج دست دارند. عزیزی امروز گفته یک واسطه با 20 میلیون تومان مدعی تغییر نتیجه شده است. ما هم با مسائلی از این دست روبرو بوده ایم. در همین فصل مدیران یک باشگاه در جلسه ای به ما گفتند قرار است در دقیقه 37 فلان بازی یک پنالتی گرفته شود و بازی یک بر صفر شود. داور بازی را تغییر دادیم اما همان اتفاق رخ داد! آیا ما یا داور مقصریم؟ خیر. /نامه نیوز

سخنرانی یک زن پیش از خطبه‌های نماز جمعه در خوی

دکتر فاطمه مقدم تبریزی رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی به مناسبت هفته سلامت در مراسم نماز جمعه این شهر سخنرانی کرد.

علی کوچولو به "من و تو" پیوست

امید آهنگر بازیگرنقش علی کوچولو و همسرش نوشین خانی بازیگر فیلم سام و نرگس به شبکه من و تو پیوستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۱۴۸
بقول پرویزپرستویی درفیلم مارمولک . بگوییم آقا اشتباه خودت را پای تلگرام ننداز.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
ایشان اصلا نگفته اند که اشتباه کرده اند بلکه حرفهای خود راحسابی وعالمانه دانسته اند.
فامیل دور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
روحانی بقول وزیرش خسته است
حالا از چه کاری و کجا بماند
خب استعفا دهد استراحت کند
ایران هم 7روز سراسر جشن و شادی میشود
ثواب شاد کردن دل مردم هم برای خودش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
خدا به داد مردم برسه با این رسانه هامون.وقتی ی رسانه مثلا همین تابناک تحریف میکنه چه توقعی از رسانه های اونور آب باید داشته باشیم.اصلا کاری به درست یا غلط بودن حرف این اقای زادهوش ندارم،اصلا حرفش اشتباه بوده اما از کجای این اظهار نظرش میشه برداشت کرد که گفته باشه حرف اشتباهی زده اتفاقا گفته حرفش عالمانه بوده و تلگرام جای زدن این حرف نبوده که به نظر من درست میگه،تلگرام فقط جای جوک گفتنو مسخره کردن این و اون شده و جای مخلوط کردن راست و دروغ.تابناک حالا که تو اینقدر صاف و پاکی بگو بدونیم این اقا کجا گفته حرفش اشتباه بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
ایشون هنوز تفکر تجزیه طلبانه دارن با این افراد باید مطابق قانون برخورد بشه و همه می‌دونیم برخورد با یک تجزیه طلب توی قانون چیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
این آقا نمیداند ما برای هر وجب از خاک کشور چه بهای سنگینی پرداخته ایم که همچین پیشنهاد را عالمانه می نامند
مگر هر کسی لباس روحانیت را بر تن کرد میتواند هر حرفی را بیان کند
حفظ نظام و کیان خطوط قرمز هستن و تاخت و تاز به این خطوط جای تامل بیشتری دارد
مصطفي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
اولين بحث تجريه طلبي ايران را اين آقا در كشور باب كرده و قبح موضوع را از بين برد
تنها موضوعي كه آقايان به آن ورود نكرده بوداند همين موضوع تجزيه ايران بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
آقا اصلا همه از تلگرام ناراضی هستند .
آن آقایی که توی خیابان قمه کشی میکرد و تصویرش پخش شد ناراضی است . این گشت ارشاد که فیلمش پخش شده ناراضی است . آن یکی توی اهواز که حیوان آزاری میکرد ناراضی است . آقای مرتضوی که معلوم شد چه فجایعی کرده ناراضی ....است .
خب وقتی این همه آقایان ناراضی هستند بهتر نیست تلگرام را جمعش کنیم که این بزرگواران هم اینقدر ناراحت نشوند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
تمام اصلاحاتی که ایرانی ها آرزو دارن داره توی کشور عربستان اتفاق می افتد
ناصر
| United States of America |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
نظر خود را گفته اند، این همه جار و جنجال برای چیست؟
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
حالا ايناقا ميخواسته كشور مستقل بشه . تو رو خدا بشيد بعد به ايراني ها براي مسافرت به قم و بلعكس به قمي ها براي مسافرت به ايران ويزا نديد . ما از خدامونهه
دم علی کوچولو گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
مثلا که چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
در کودکی در برنامه موشن کپچر دیده شد. در بزرگسالی در
یکی دو تله فیلم بازی بسیار ضعیفی ارائه کرد. حالا با پیوستن به من و تو مجالی برای مطرح شدن یافته
هدف اصلاح طلبها و غربگرایان در این مملکت حیا زدایی از جامعه است.
دست ماموران پلیس درد نکنه که با این زنان هنجارشکن و بی حیا برخورد می کنن.ما از این کار حمایت می کنیم به کوری چشم دشمنان دین
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
حتی اگر چنین هدفی هم باشد، شیوه بسیار غلطی برای اجرای آن اتخاذ شده.
هدف وسیله را توجیه نمیکند . دوست عزیز ت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
این برداشتی که شما از دین دارین،چیزی از دین واقعی برای مردم باقی نمیذاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
هدف شما چيه؟ دزدي اختلاس چپاول يغما بيکاري بدبختي فلاکت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
این فیلم یک پازل و دوربین مخفی از پیش برنامه ریزی شده بود برای تخریب نیروهای نیروی انتظامی
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
حرفی به امثال تو نمیشه زد و همین منفی ها نظرات مردم را برایت بیان میکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
چرا از امارات پیام گذاشته اید؟نکند خلاف قانون مرتکب شده واز فیلتر شکن استفاده کرده اید؟نارضایتی جوانان را شما پاسخ خواهید داد؟در همین سایت تابناک بارها منفی ومثبتها در کامنتهای راجع به ترامپ تعجب عده ای را بر انگیخته اما هیچکدام از خود نپرسیدند چرا مردم کشور خودمان با ما لج افتاده اند واز اعمال ترامپ طرفداری میکنند؟با انها چه کردیم؟جوانانی که تفسیر خود را از حجاب دارند ودوست ندارند دنیا را دقیقا مثل شما ببینند.برادر عزیز انسانها که هیچ حتی حیوانات با هم تفاوتهایی و خصوصیات فردی خاص دارند ووقرار نیست همه ۸۰ میلیون نفر انطور که شما فکر میکنید فکر کنند وانطور که شما دوست دارید لباس بپوشند.اگر در امارات هستید انجا حتما دیده اید که با حجاب وبیحجاب در کنار هم بدون مشکل زندگی میکنند وبیحجابی باعث تحریک عده ای نمیشود چون قوانین سفت وسخت وجود دارد وکسی بخود اجازه وجرات تجاوز به حریم دیگری نمیدهد.این خانم هم که بیحجاب نبوده وبقولی بد حجاب محسوب میشده؛ انشالله روز قیامت پاسخ در خور برای این نوع تفکر ورفتار با امت پیامبر مهربانیها داشته باشید
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
عادل عزیز اگر چند تا دوست ومبلغ شبیه شما باشد دیگر نیازی به دشمن نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
اگر حتی چنین چیز یدرست باشد، آیا مجوز رفتار خلاف قانون و شرع هست؟
آیا هدف وسیله را توجیه میکند؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
دوست عزیز! با عرض پوزش به نظر می‌رسد شما هنوز معنی کلمات اصلاح طلب و غربگرا و حیازدایی و هنجارشکن را نمی‌دانید وگرنه این انشای عجیب و غریب را نمی نوشتید و این همه نمره منفی هم نمی گرفتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
یه مثبت به نظرت
حتی اگر یک میلیارد نفر هم منفی بدهند باز این نظر
هیچ خدشه ای بهش وارد نمیشه و کاملا درسته
ملاک سخن درست تعداد مخالفان یا موافقانش نیست بلکه خود سخن هست
احمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
دوست عزیز به نظر من اگه اون دختر خانم بی حجاب بوده باشه و حتی به پلیس توهین هم کرده باشه اون خانم پلیس که خودش باید نماد اجرای قانون باشه حق نداشته به اون دختر بی حجاب توهین بکنه و یا احیانا مورد ضرب و شتم قرار بده.البته به نظر من احتمالا این یک دام برای پلیس بوده و مطمئنا عده ای الان در حال برنامه ریزی برای این قبیل سناریو ها چه برای پلیس و چه برای سایر ارکان حکومت هستند تا از اون توی رسانه های غربی و غربزده استفاده کنن و گرنه چطور امکان داره توی اون شرایط کسی بتونه سریعا دوربینی رو روشن کنه و مخفی کنه و بصورت مخفیانه فیلمبرداری کنه.اما چیزی که در مورد غرب و غرب گرایان و رسانه هاشون جای سوال داره اینه که چرا وقتی پلیس آمریکا خیلی راحت آدم میکشه تاکید میکنم آدم میکشه و نه اینکه یک دختر رو از روی تابلوی برق هول بده پایین یا مثل این اتفاق جدید به ی دختر توهین کنه،صدایی از اونا چه در داخل و چه در خارج در نمیاد و انگار نا انگار که ی آدم کشته شده .چرا وقتی پلیس آمریکا ی سیاهپوستو که سلاح نداشته و تسلیم شده بوده با۲۳ گلوله میکشه اونا نمیگن پلیس کار بدی کرده ولی وقتی تو ایران پلیس ی دخترو فقط هول میده انگار جنایت کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
به عنوان یک دختر محجبه باید بگم، افکار امثال شما در آینده نه چندان دور، چیزی از دین در این سرزمین باقی نخواهد گذاشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
تخریب نیروهای نیروی انتظامی!! نیروی انتظامی نیازی به تخریب نداره، از برخی رفتارهای فراقانونی پرسنل اون بهره مند شدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
با این تفکرات غلط دین اسلام هیچ شخصی را به هیچ کاری اجبارنکرده ولی شما دردین مردم ر اجباربه همه کارمیکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
پاسخ به آقای احمدرضا
اگه قراره هرکاری که تو آمیرکا میشه تو ایرانم بشه خب همه ی مواردو در نظر بگیر...نظر آبدوغ خیاری نده لطفا دلیل نمیشه بخایم بااین گمان حمله وحشیانه اون مامورو قانع کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
در فیلم ابتدا به متخلف تذکر داده می شه . بعد وقتی شروع به فحاشی می کنه رفتار پلیس تغییر می کنه.
این یک امر طبیعیه قرار نیست اقتدار پلیس شکسته بشه.
با این حساب. چه بسا فردا مواد فروشی که جرم علنی می کنه و شروع به فحاشی به پلیس می کنه. پلیس باید بعد از مقاومت مواد فروش صحنه را ترک کرده و به مراجع ذی صلاح گزارش دهد که مواد فروش من رو آزار داد!!!!!!
این که بعضی از ائمه فرموده اند تقیه دین من وپدرانم است این تقیه حفظ اسرار شیعیان و آل محمد در مقابل خلفای جائر است این چه ربطی دارد به اینکه بسیاری از اهل علم و مراجع نسبت به بیکاری واختلاس ودزدی میلیاردی وقطع ید دزدان گوسفند و عدم ازدواج جوانان اقدام موثری نمیکنند وصرفا بنارا برحفظ ظاهر گذاشته اند این که دختری از سر بیچارگی وبیکاری نان آور خانواده وعدم کار وخواستگار مستاصل میشود ونسبت به حجاب بی اعتنایی میکند آقایان دستور تجهیز پلیس وگشت ارشاد را صادر میکنند باور کنید اگر بسیاری از ارگانهای بی اثر را جمع کنند و از محل این صرفه جوئیها همین بچه های عاصی را مشغول بکار کنند نه آن ناهنجاری تکرار میشود ونه این هزینه های بلاوجه حیف از ملت ایران که در طول تاریخ مخاطب متکلم وحده باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
اشتباهی مثبت زدم
آخر چه ربطی داشت.
پسرها میگن ما از دست برخی دختران دریده آسایش نداریم.
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
رحمت به شیر پاکی که خوردی
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
این دختران دریده کجا هستن که نمیبینن؟
بابک
| Saudi Arabia |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
واقعا متاسفم با این مطالب. واقعا آنهایی که بی
حجابی را رواج می دهند " از سر بیچارگی وبیکاری نان آور خانواده وعدم کار وخواستگار مستاصل هستند" می دانید همه این نوشته ها و گفته ها را قرار است روزی جواب بدهیم. شما همین جمله را می توانید جواب بدهید. پس هموطن عزیز، انصاف داشته باشیم. هوشیار باشیم. اینها در پی رواج برهنگی در جامعه هستند. البته برخوردها ی مسئولین هم باید معقول و حساب شده باشد.. رفتار هم هموطنان عزیز هم باید عاقلانه و بدون لجاجت باشد.
با آرزوی بهروزی همگان
یه خانم رو میذارن بغل ماشین به عنوان تبلیغات باهاش عکس میندازن کسی نمیگه استفاده ابزاری از زن کردین.
بعد در یک مراسم رسمی مذهبی بزرگ با عنوان نماز جمعه یک خانم سخنرانی میکنه کسی نمیگه آفرین به این دین که اینقدر برای زن شخصیت قایل میشه و از اندیشه اش استفاده میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
قبول دارم این فیلم یک دام برای پلیس بوده ولی این باعث تطهیر عمل این پلیس نمیشود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
چه دامی ؟ همه حداقل چند بار تو خیابون شاهد چنین رفتاری از طرف مامورین گشت ارشاد با دخترا بودن و هستن...
مدعی استقلال قم چرا از روحانبون معذرت خواسته باید از کل ملت ایران پوزش بخواهد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
بخاطر اینکه به بهانه یک نفر نه چندان معروفی که یک حرف نا پخته ای را زده، در فضای مجازی به همه روحانیون و مذهبی ها اهانت شده است.
خرفی بهانه ای برای اهانت عده ای.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
حتما ایشان روحانیون را اتباع کشور قم میدانند و بقیه مردم ایران را اجنبی وبیگانه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
واتیکان دولت‌شهری مستقل است که در درون شهر رم در کشور ایتالیا جای دارد. واتیکان محل اقامت پاپ، رهبر کاتولیک‌های جهان و مرکز کلیسای کاتولیک است. واتیکان با مساحتی در حدود ۰٫۴۴ کیلومتر مربع، کوچکترین کشور دنیا و با جمعیتی در حدود ۸۰۰ نفر، کم‌جمعیت‌ترین کشور مستقل دنیا محسوب
می‌شود
پیشنهاد یک کشور در دل قم یعنی محصور کردن در چهار چوب کوچک و خاص
جای تامل دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
خوب از هم وطن هاش معذرت خواهی دیگه
آقای زادهوش شما چرا یک کلمه نمیفرمایید اشتباه کردید و به تلگرام فحش میدهید؟
همین برخوردها هست که باعث میشه اگر حرف منطقی هم دارید، مورد توجه قرار نگیره
بهترین کار رو علی کوچولو کرده ـ دمت گرم مرهبا درود بر تو ـ ایولا داری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
ایولا که رفته پیش کارمندان
انگلیس و رژیم صهیونیستی
تا علیه ایران کار کند
!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
مرحبا
افرین به ارتش که پاسخی کوبنده به بعضی ها داد
شیر مادرت حلالت باشد که از تفرقه جلوگیری می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
منفی زنهای بی غیرت زیاد هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
به کوری چشم هر کسی طاقت دیدن اتحاد و برادری ارتش و سپاه پاسداران را ندارد
ناصر
| United States of America |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
آخه منفی برای جی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
کنجکاوی منفی و مثبت بقیه رو نکنید این دکمه هارو برای همین گزاشتن هرکی دلش بخواد بزنه
اخه بازیگرا و حیا ؟
فقط میتونم بگم متاسفم.



یکی از دلایل افاضات اینچنینی از مسولین، بی خبر از اوضاع معیشت، فکری و فرهنگی قشر متوسط به پایین(بعنوان بیشترین درصد جمعیتی ایران) میتونه باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
چرا سانسور میکنی لامذهب.
مدعی تجزیه ایران باید از ملت عذرخواهی کند ضمنا نهادهای امنیتی هم باید باایشان برخورد می کردند.
مرد بد ترکیبی که از تامین حداقل معاش خود و زنش عاجز بود ، همسر جوان و زیبایش را روزی 3 بار کتک می زد!
همسایه ها گفتند مردک! تو که هیچ هنری نداری ، چرا زن بیچاره را کتک می زنی؟
مرد پررو گفت اگر کتکش نزنم ، چه کسی باور میکنه ، این خانم زیبا زن من است؟!
جناب زادهوش به جای اینکه عذر خواهی کنید و به کاربران تلگرام و شبکه های مجازی توهین میکنید.
چه جالب میگویند مدیر تلگرام گفته که فیلم 300را درست میداند حالا این کلک را درست کردید که مثلا ایرانیها از تلگرام بخاطر تعصب و ملی گرایی خارج بشوند کدام را باور کنیم مراسم کوروش کبیر را جلو گیری میکنید بعد شعار 300میدن همه کارها بوی سیاست بلند شده سیاست حتی غرور آدم را حدشه دار میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
عزیزم شما زیر پرچم آمریکا اونو باور کن که کدخدات میگه اما سما به ی سوال جواب بده مردم ایران کدومو باور کنند ،اینکه پاول دوروف رفته دبی و اونجا عکس گرفته و خودش این حرفو زده و منتشر کرده که فیلم۳۰۰ رو باور داره و دوست داره یا اینکه دلش برای مردم ایران میسوزه و طرفدار آزادی بیان اونا و حفظ حریم شخصیشونه.کدوم کلک؟اگه کلک بود و دوروف این حرفو نزده بود که الان رسانه های شما گوش دنیارو کر کرده بودن که ایران باز ی دروغ دیگه گفت.
کسی در مملکت بی هیچ واهمه می گوید فلان جا از ایران جدا شود هیچکس هم عکس العمل در مقابل او ابراز نمیکند جز مردم که او را زیر سئوال گرفته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
حساسیت فقط به بی حجابی باید باشه
فعلا که تمام سرمایه داران به فکر کوچ از کشورند ، با ادامه این راه رسیدن به ونزویلا کمتر از ۲۵کیلومتر بیشتر باقی نمونده ؟؟؟ حسن اقا همینطور میخواستین جذب سرمایه خارجی کنید ؟؟؟؟
شهر من هم میخواهم کشور شود و من هم حاکم این شهر شوم البته حاکم مهربان که بچه ها و آدمها از سر دوش من راه برروند و هرچه دارم بین فقرا تقسیم کنم . آدرس به این نشان که تلگرام مقصر هست . چه بهانه خوبی دارید . چه بهانه خوبی برای مسدود شدن دارید .
با توجه به نزدیکی زمان خروج امریکا در برجام و شرایط سخت زندگی مردم امیدوارم مسیولان به فکز منافع ملی باشند ، با توجه به این کره شمالی دست از لجاجت برداشته فقط ایران مونده ، حداقل به فکر مردم خودمان نیستید حداقل بخاطر تامین منابع مالی سوریه و لبنان وعراق مذاکرات جدید رو شروع کنید .
اصلاً حمله آمریکا به سوریه، تشکیل داعش ، برج های دوقلو، اختلاس های نجومی، حقوق های نجومی ، گم شدن دکل نفتی، فتنه سال 88 و 89 و .... تا 96 ، کوله برها، بالا رفتن نرخ ارز، حمله به مرزبانان دلاور، گم شدن مرتضوی، ندادن دارو به جانبازان قهرمان و تمام مشکلات کشور و منطقه از تلگرام بوده و هست و خواهد بود.
خیالتون راحت شد؟ حالا اگه راست میگید مشکلات را با کشور شدن قم حل بفرما!!!
اگر پیشنهاد دهنده کشور قم فردی غیر روحانی بود باز هم با ایشان همین گونه مماشات میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
مسلما ی فرد عادی چنین حرفی نمیزنه. فقط کسانی به دنبال قدرت هستند چنین حرف هایی
میزنند.
واحد پول قم منديل اعلام شد هر هزار منديل برابر يك دلار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
مندیل یعنی چه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
واحد پول ایرانی ریال که رفته رو ریل باید پشیز بشه
سخنان روحانی واقعا قابل تامل است ؟! دخالت های بیجا در اقتصاد و سیاست باعث به فلاکت افتادن مردم شده ، جناب ولایتی مرد همه فن حریف ظریف رو به حاشیه برده ؟؟؟!با ادامه این روند تا پایان سال ۹۷ اگه به سلامت به پایان برسد تورم وحشتناکی گریبانگیر ملت خواهد شد؟؟ حضرات تا دیر نشده از خواب بیدارشوید
به اقا سعید بگید اگر ایشون بعد از کشور شدن قم به ایران فرار کنه !!! ما سریع گرفته و تحویل مرز بان قم خواهیم داد.

با هم بخندیم نه به هم !!!!!!!
یعنی اگر تلگرام نبود حالا قم کشور مستقلی بود.
از روحانیون تعذیر خواستند . کاربران توجه به کلمات عربی بفرمایید گفتند تعذیر . چرا زبان فارسی به این زیبایی مثل پوزش میخواهم را استفاده نمیکنند همهش شده کلمات عربی
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
اکس کیوز می
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
مگر نمیدانید زبان رسمی کشور مستقل قم عربی است.
والا با این سانسورایی که اینا تو صدا و سیما دارن ، با این افراطی بازیها ، تا چند وقت دیگه همه عوامل سینما به من و تو می پیوندند
همین الانشم مخاطبای صدا و سیما پیوستن
آقای جهانگیری . شما فکر کن در صد سال دیگر تعداد سیاسیون و رجال سیاسی رییس جمهور به تعداد بیست نفر خواهند رسید شما فکر کن با همه این رجال سیاسی باید مثل خاتمی و هاشمی و احمدی نژاد و کروبی و موسوی .. برخورد کنید تجربه دنیا در حوزه سیاست چگونه عمل میکند فکر نمیکنید جایی از کار اشکال فنی و حقوقی دارد یعنی هر چهار یک هشت سال رجال سیاسی حرف برای گفتن دارند کجا باید بگویند . این راهش نیست . من میدانم اما گفتنش فایده ندارد
مسله حجاب چون یک کار شخصی هست هیچوقت حل نخواهد شد یعنی اوضاع بخاطر شرایط و تحولات و نحوه برخورد سخت و خشن در سالیان دیگر کلا به حاشیه خواهد رفت من نمیگویم بلکه روند تحولات خاورمیانه چنین میگوید . دولت هم میخواهد رای از تمام آحاد حتی بی حجابها را بگیرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
اصل اعتقاد وحقیقت با اکثریت نفهم تغییر نمیکند حتی یک نفر طرفدار داشته باشد .بیحجابی خودکشی است
حالا خبر علی کوچولو اینقدر مهمه که ۲ بار منتشر کردید؟
در مورد ادعای اون آقا هم یاد ضرب المثل رقص عروس و زمین کج افتادیم که نمیدونه چه حرفی رو کجا و چطوری باید بگه یا اصلا نباید بگه ، اونوقت خرابکاری خودشو میندازه گردن تلگرام.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
اگر سرتون رو از برف دربیارید می فهمید که خیلی از جوون های ما مثل علی کوچولو هستند. ولی کسی که خودش رو به خواب زده باشه بیدار نمیشه
جناب ..... بخاطر خدا و حرمت خونهای ریخته ، بدون نظر و منصفانه اظهار نظر کنید .تا کی جناحی صحبت کردن و یکی بنعل و یکی بمیخ زدن و از خود تفسیر درآوردن ؟ !!!
شما که ملیت و ایرانی بودن میکنید چرا یک فیلم از تاریخ ایران نمیسازید . تاریخ کشور خودم و سریالهای آنرا چه کسی میسازد آیا هیچ مفاخر اخلاقی در ایران نبود . پس تاریخ ما و کشور ما چی میشود نکند بگویند تاریخ ما از 1400سال پیش وجود نداشت ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
نه تو رو خدا . اصلا لازم نیست از تاریخ ایران فیلم بسازند تا همین جا کهبدون فیلم تحریف شده کافیه
فقط امیدوارم با همدلی مسیولان برجام حفظ بشه و تیر برخی که اقدام به خرید دلار و سکه کردند به سنگ بخوره و از چند طرف نقره داغ بشن ، ولی افسوس که کمر کشور رو شکسته شده و همیشه مردم از مسیولان یه قدم جلوترند
خانم جنیدی:
گفتن جمله جریحه دار شدن احساسات عمومی از طرف شما خودش جای بسی تامل دارد ؟
چگونه زمانی که دو نفر از پرسنل ناجا در مرز شهید شدند هیچ کساحساساتش جریحه دار نمی شود ؟؟؟؟
یک برخورد ساده را چرا اینقدر به جنجال می کشانید ؟؟؟؟؟؟
چرا در باره رفتار آن خانم هنجار شکن ماده قانونی بیان نمی کنید ؟
این مواد قانونی که بیان کرده اید برای شهروندان هست نه افراد متخلف و هنجار شکن و قانون گریز؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
شما چرا سعی میکنید خون شهدا رو وسیله برای رسیدن به اهدافتون قرار بدین ،
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
ماذا فازا؟
میفرمایید مرزداران مظلومانه شهید شدند که یکی دختراشونو تو خیابون به فحش ببنده و کتک بزنه؟
ناشناس
| France |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
چرا برای این همه اختلاس گر و نجومی بگیر و کوه خوار و دریا خوار و جنگل خوار رگ گردنت بیرون نمی زنه؟؟؟؟؟ شما فقط به موی خانم ها حساس هستید؟ خب برید خودتونو درمان کنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
مثلا میخواهند از زنان دفاع کنند
م ح
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
منفی دادم بدونی یه خانوم جوان دشمن این مملکت نیست واین خانوم هم در سر مرز جان فشانی نمی کند اینجا وطن هر ایرانیست واز این اب وخاک سهمی دارد و حق وحقوقی سربازی که سر مرز از برای وطن میجنگد بادشمن وطن از برای اسایش منو تو میجنگد اما این خانوم احساس راجریحه دار کرد که اون خانوم جوان دشمن این وطن نیست اون سرفا از لجاجت واقتضای سن وسالش این چنین پرخاش میکند
ali
| United States of America |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
مزدور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
شهید شدن در مرز ربطش به این موضوع چیه ؟
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
پرسنل ناجا تو مرز با کی درگیر شدن؟با دشمن این آب و خاک ولی اینجا تو شهر با یه هموطن درگیر می شن میفهمی تفاوتشو؟در ضمن شما از کجا می دونی در پی شهادت مرزبانها کسی احساساتش جریحه دار نشده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
شما از جریحه دار شدن احساسات عمومی در رابطه با مرزبانها صحبت نفرمایید . همزمان با حججی، 4 نفر مرزبان شهید شد، اما آیا بازتاب هم دادی؟
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
اولا كي گفته براي 2 مرزبان شهيد احساساتي جريحه دار نشده .بعد چه
چيزايي رو به هم ربط ميديد
لطفا نظرات را یا اصلا ننویسید و یا به این شکل سانسور و در نتیجه بی محتوا نکنید.
جناب اقای ذولنور مردم خود از همه.چیز اگاه هستن
ظاهرا آقای زادهوش از مردم طلب ارث پدر دارند که اینگونه سخن می گویند.
در مورد قانونی که اشتباه است صحبت می کنی؟ !
درود بر احمدی نژاد ضد فساد و رانت ...
ببین جهانگیری داره به دکتر محمود چه میگه....بیچاره کردن اصلاح طلب ها این کشور رو
احسنت به مردم خوی .
دوماه آموزشیم دو روز پیش تموم شد 250 هزار تومن فقط پول کرایه دادم 80 تومن تو پادگان ازمون گرفتن برا چهارپایه و دفتر و کتاب و اتیکت و این جور چیزا 30 تومن پول لباسامون شد و حقوقی که برامون ریختن هم 140 تومن برا دو ماه
پراید ۱۴۱ مدل ۸۵ خریداریم
بزرگوار ایران همه تلاشش را کرده تا برجام حفظ بشه به همه تعهداتش عمل کرده ولی اونا به تعهداتشون عمل نکردنند اونا به چیزی که میخاستند رسیندند حالا شما چه جوری میگید که مسئولان با همدلی برجام را حفظ کنند یعنی چیکار باید بکنند یعنی باید برند به ترامپ التماس کنند که از برجام خارج نشه
ما خواهان بر خورد قاطعانه قوه قضائیه نسبت به این اقا دم از جدای می زنه هستیم منم اگه فردا ادعایی جدای یه قسمت کشور بکنم ایا با من بر خورد نمیشه
ای دانشمند ای عالم.ای حرف قشنگ زن
والا ما هم این همه وقت تو تلگرام بودیم. این جور فضای لوده و آلوده رو ندیدیم و واقعا این سوال پیش میاد که مگر در کدام کانال ها عضو میشن که اینجور مطالب میذاره؟
قم پایتخت !!!!!!!طرف پالایشگاه میخواد
چرا مطالب ارسالی را سانسور می کنید بگذارید این آقایانی که آرزوی مستقل شدن دارن بدانند مردم در باره آنها چه فکر می کنند امام خود را خدمتگذار مردم می دانست این آقا خوشی ته دلش را زده اعلام استقلال می کنه این تفکر به زودی مقابل قانون اساسی و مردم قرار می گیرد باید دادستانی مقابل این نوع تفکرات اعلام جرم کنه
این آقای پیشنهاد دهنده کشور قم اولا باید بداند دوران اینکه یک نفر برود بالای منبر و بقیه فقط شنونده باشند گذشته است به قول ضرب المثل معروف ضربتی زدی ضربتب نوش کن در ضمن الان همه چیز شفاف و درون اتاقک شیشه ای است همه چیز عیان است
اگر یک کرد یا بلوچ یا ترکمن یا ترک این حرفها را میزد می شد تجزیه طلبی و خدشه دار کردن تمامیت ارضی کشور و مستوجب مجازات سنگین بود اونوقت حرفهای این آقا مصداق چیست الان؟
ضمن آنکه بنده به شخصه موافقم که قم را از ایران جدا کنند و دیگر در ایران شهری به نام قم نداشته باشیم
من به عنوان یک شهروند از طرح تشکیل کشور قم کاملا استقبال می کنم. اونجا هم مثل واتیکان از ایران جدا بشه!
ای کاش یه سر به امریکا میزدید و میدید اقتدار ماموران پلیسش رو که چجوری تو یه مسئله جزئی مردم رو تا سر حد مرگ کتک میزنن!
پاسخ ها
حسن
| Canada |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
والله ما که هستیم و ندیدیم به خاطر چیزهای مسخره مثل لباس و مسایل خصوصی مردم پلیس به کسی متعرض بشه،مثل اینکه جنابعالی فیلم زیاد تماشا میکنین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
خوش به حال شما که یه سر به آمریکامیزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
شما خودتون سر زدید؟ یا توی اخبار بیست و سی دیدید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
جناب ناشناس این اسمش اقتدار نیست . وحشی گری واژه مناسب تری است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
احتمالا این مسایل جزیی دو تار مو نیست
ناشناس
| Thailand |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
تو هپروت سیر میکنی داداش. از شهر تولدت تا حالا بیرون رفتی؟!
حرف های حسابی و عالمانه :))))
واقعا جای تاسفه . که کسی با نقشه وبا طرحی قبلی برای ایجاد سوژه اقدام میکنه وشما به راحتی فریب می خورید بعد باید چنین وچنان بشه ویا نباید بشه !!!!!!!!! از جناب وزیر کشور توقع بیشتری می رفت که چنین صحبتی کنن !!!!! و.............
روحانی محترم اقای زاد هوش.در روز روشن پیشنهاد تجزیه کشور را میدهی وتوقع داری نازت کنند شما که عالمید چرا؟ نمی دانید سخن وقتی گفته شد قبل از اندیشه چه اثراتی می تواند داشته باشد
روز های چهارشنبه تشریف ببرید میدان ونک ببینید چه جوری برای دو تا تار مو خانم ها رو ارشاد !!! می کنند .
این آقا با پیشنهاد پایتختی قم تلگرام را مقصر می داند. آقای سیف برای ارز نلگرام را مقصر می داند یکی نیست بگوید مملکت چطور اداره می شود
ایراد سخنان امثال خانم جنیدی حکایت یک بام و دو هوا ست و ایشان اول باید اثبات کند با این سن و تجربه کم و در میان این همه برجستگان حقوق چگونه به این سمت انتخاب شده اند و دوم خواست و تفکرات هر کس را میتوان در نوع نگارش و گفتارش پیدا کرد و در مرحله سوم بسیاری از اصول اساسی قانون اساسی در کشور مغفول مانده که حتی میتوان در این ماجرا به آن استناد کرد در نفی و اثبات که بماند .....قضاوت با خوانندگان
تلگرام جای حرفهای حسابی!!!!! و عالمانه!!!!! نیست.
آقای زادهوش!
لطفاً دیگه اظهار نظر نکنید و موضوع رو از اینی که هست بدتر نکنید!
آقای زادهوش!
شما با این پیشنهاد تخم نفاق رو در جامعه کاشتید
اینهمه از احمدی نژاد میگین که خیانت کرده وبدبختی الان مربوط به دولت اوست ولی چرا تا به حال سندی ارائه نشده تا مردم از ان اطلاع داشته باشند اقای جهانگیری ؟
اصلا بحث فساد جنسی و مشروب و این چیزها نیست . چون اینستاگرام پر از این مطالبه و کسی هم باهاش کاری نداره .
آقای زاد هوش
پیشنهاد شما یعنی حرف حسابی و مذاکره عالمانه بود ؟
به نظرم اصلا این مملکت گشت ارشاد نمیخواد .گشت ارشادتون رو ببرید داخل اداره ها برای کارمندهاتون
طبق فتوای آیت الله العظمی خمینی، نهی منکر جایز نیست اگر احتمال میدهیم که موثر نیست. و جایز نیست انجام شود اگر احتمال میدهیم که سبب عناد و لجاجت میشود.
جناب ذوالنور
اولا او خانم مامور متخلف نباید در حالت انتظار از خدمت قرار گیرد بلکه باید بعد از عذر خواهی از آن خانم محترم و جامعه و احساسات مردمی که ازین نوع رفتار نامناسب جریحه دار شده از خدمت اخراج شود

ضمنا ایشون فرمودن که موضوع حجاب یک امر دینی، اعتقادی و فرهنگی است
آیا این اعتقاد در سایر افراد این جامعه که در یک اقلیت دینی دیگه هم هستن صدق میکنه
بالاخره اونها حجاب رو به عنوان یک عقیده قبول ندارن
پیشنهاد واتیکانیزه کردن قدیمیه
با دیدن فیلم گشت ارشاد تا 2 روز صدای دختران مظلوم تو گوشم بود و با خوندن کامنت هایی ک از این برخورد حمایت کردند فهمیدم داعش هنوز تموم نشده و داعش 1 تفکره
بعضیا معتقدند از پیش تعیین شده بوده و این خودش جواب خیلی سوالاست
یعنی این برخورد همیشگی هست و پلیسی ک باید ب مردم ب خصوص دختران احساس امنیت بده در عمل جور دیگری برخورد میکند.......
زمانی ک 13 سال سن داشتم یعنی 12 سال پیش در ساحل وسیلمو گم کردم سر ب پایین داشتم راه میرفتمو تو شن دنبال گمشدم بودم
ک دیدم 2 ماشین کنارم ایستادن و با اینک هم مانتو هم روسری سرم بود تو سن 13 سالگی و هم کوتاه قد و ظریف جثه بودم 3 خانوم با 2 اقا ب سمتم امدن از ترس داشتم میمردم اصرار داشتن با خودشون ببرنم ولی من تو اون شهر جایی رو نمیشناختم و نمی خواستم برم ب زور ازم تعهد گرفتن کلی دعوام کردن و این بعد 12 سال هنوز تو ذهن من هست.....
با دیدن فیلم خاطره تلخم دوباره زنده شد..
احمد زادهوش ضمن عذر خواهی از همه بابت نظریه تجزیه کشور باید بداند این شیوه غربی متعلق ب واتیکانهاست و ما با توجه ب اسلامی بودن کشور از روحانی ها انتظار ساده زیستی داریم و در ضمن معتقدیم روحانیون باید پایینتر از سطح مردم زندگی کنند تا الگوی مرذم باشند .
برای همدردی با مردمی ک حقوق نمیگیرند ب نشانه اعتراض حقوق نگیرند
همدردی با مالباختگان دارایی خود را تقسیم کنند
همدردی با زلزله زدگان کرمانشاه ب کرمانشاه رفته
و..................
پلیس آمریکا خشنه،درست اما شما ادعای پیروی از پیامبر مهربانی ها را دارید!
سلام و درود بر شرافت ارتشی ارزشی امیر سرلشگر موسوی فرمانده کل ارتش
امثال آقای زاد هوش سالها عادت کرده بودند هر چه افاده می فرمایند با خط زر نوشته شود و کسی نتواند جواب دهد اما به شکر خدا علم و دانش به کمک این مردم آمده و همه می توانند نظرات خود را بدون سانسور اعلام کنند ،به همین دلیل ایشان تاب نیاوردند.
تازگی مد شده هر کس خبطی میکنه به جای اینکه بگه اشتباه کردم به جاش به رسانه ها فحش میده مثل شکایت اون نماینده مجلس از میکروفون روشن.
فاطمه هاشمی: شورای‌عالی امنیت ملی پاسخ نمی‌دهد.

بهتر . حوصله داری خانم هاشمی ؟پاسخ می خوای چکار ؟
مسول کشت ارشاد کشور قم چه کسی خواهد بود
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس