بازدید 3396

بازداشت قاتل ۲۰ ساله در کارخانه متروکه

کد خبر: ۷۹۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 21 April 2018

قاتل 20 ساله‌ای که هفته گذشته کارگر قهوه‌خانه‌ای را به قتل رسانده بودو قصد داشت قاچاقی از کشور خارج شود، در یکی از کارخانه‌های متروکه لواسان دستگیر شد. وی تاکنون انگیزه‌اش را از این جنایت برای پلیس فاش نکرده‌است.

به گزارش قانون، ساعت پنج عصر 24 فروردین سال‌جاری، کشف جسد جوان 21 ساله‌اي به نام «مهرداد» داخل اتاقک استراحت یک قهوه‌خانه به کلانتری 166 لواسان اعلام شد.

با حضور ماموران در محل کشف جسد و تایید خبر اولیه، بلافاصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی و قاضی کشیک دادگاه عمومی و انقلاب لواسان اعلام شد و سپس کارآگاهان تیم بررسی صحنه جنایت اداره دهم و همچنین ريیس شعبه 101 دادگاه عمومی و انقلاب لواسان در محل حاضر شدند.

بررسی صحنه جنایت نشان داد که مقتول بر اثر ضربات متعدد جسم تیز به ناحیه سینه و شکم به قتل رسیده و قاتل پس از ارتکاب جنایت اقدام به سرقت ضبط تصویر ( Recorder ) از محل جنایت کرده است. با توجه به تحقیقات انجام شده و اطلاعات به‌دست آمده مبنی بر وجود سابقه اختلاف و درگیری بین مقتول و خانواده همسر سابقش، تحقيقات در مراحل اولیه رسیدگی به پرونده، بر اعضای خانواده همسر سابق مقتول متمرکز شد اما در ادامه و با کشف دستگاه Recorder در بیابان‌های محدوده ارتکاب جنایت و بررسی تصاویر به‌دست آمده از آن، قاتل به نام «عبدا...» 20ساله مورد شناسایی قرار گرفت.

با شناسایی عامل جنایت، کارآگاهان با مراجعه به محل سکونت وی در منطقه لواسان اطلاع پیدا کردند که او همزمان با وقوع جنایت ناپدید شده و اعضای خانواده‌اش نیز مدعی هستند که از وی اطلاعی ندارند.

اما کارآگاهان متوجه شدند که عبدا... در حال حاضر در کارخانه متروکه‌اي در منطقه کیانشهر که دامادشان در آنجا به عنوان نگهبان مشغول به کار است، مخفی شده و قصد دارد در فرصت مناسب و به صورت غیرقانونی از طریق مرزهای شرق کشور متواری شود.

بلافاصله مخفیگاه متهم به صورت دقیق شناسایی و روز 28 فروردین دستگیر و به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

به گفته سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با توجه به شواهد و دلایل به‌دست آمده از محل جنایت، متهم به ناچار لب به اعتراف گشود اما در خصوص انگیزه اصلی قتل، تاکنون اظهارات متفاوت و متناقضی را بيان کرده و با صدور قرار بازداشت موقت از سوی ريیس شعبه 101 دادگاه عمومی و انقلاب لواسان، برای مشخص شدن انگیزه واقعی جنایت در اختیار اداره دهم قرار گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل