بازدید 2230
ادامه عملیات ارتش در جنوب دمشق

ورود تیم ارزیاب سازمان منع سلاح شیمیایی به دوما

یک منبع امنیتی سوری اعلام کرد: تیم ارزیاب امنیتی همراه هیئت بازرسان سازمان منع سلاح های شیمیایی برای ارزیابی اوضاع امنیتی در شهر دوما وارد این شهر شدند.
کد خبر: ۷۹۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲ 20 April 2018

یک منبع امنیتی سوری اعلام کرد: تیم ارزیاب امنیتی همراه هیئت بازرسان سازمان منع سلاح های شیمیایی برای ارزیابی اوضاع امنیتی در شهر دوما وارد این شهر شدند.

به گزارش تسنیم، یک منبع امنیتی به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: تیم ارزیاب امنیتی که همراه هیئت بازرسان سازمان منع سلاح های شیمیایی است، وارد شهر دوما شد تا اوضاع امنیتی این شهر را از نظر امنیتی ارزیابی کند.

وورد این تیم ارزیاب برای ارزیابی اوضاع امنیتی شهر دوما است تا سپس هیئت بازرسان سازمان منع سلاح های شیمیایی وارد این شهر شوند و ماموریت خود را آغاز کنند.

میخائیل بوگدانف معاون وزیر خارجیه روسیه دیروز پنجشنبه اعلام کرد: عناصر مسلح در زمینه ورود هیئت بازرسان سازمان منع سلاح های شیمیایی به شهر دوما مانع تراشی می‌کنند.

این هیئت روز شنبه وارد سوریه شد تا تحقیقات درباره حقیقت استفاده از مواد سمی در شهر دوما را آغاز کند.

این دومین باری است که تیم ارزیاب امنیتی سازمان یاد شده برای ارزیابی اوضاع وارد شهر دوما می‌شود. این تیم چهارشنبه گذشته وارد شهر دوما شد اما هدف تیراندازی قرار گرفت.

مسئولان سوریه به طور قاطع دست داشتن در حادثه ادعایی شیمیایی در دوما را رد کرده بودند و مسکو آن را بهانه‌ای ساختگی برای مهیا کردن شرایط جهت حمله نظامی غرب به سوریه توصیف کرده بود.

درپی این امر، انگلیس و آمریکا و فرانسه به ادعای استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی در دوما تجاوز نظامی سه جانبه ای به سوریه انجام دادند.

این تجاوزگری درحالی صورت گرفت که سازمان منع سلاح شیمیایی تحقیقاتی را در این باره انجام نداده و نتایج خود را اعلام نکرده بود.

ادامه عملیات ارتش سوریه در جنوب دمشق

ستاد اطلاع رسانی مرکزی جنگ سوریه امروز اعلام کرد که ارتش سوریه به عملیات نظامی خود در منطقه الحجر الاسود و اردوگاه الیرموک در جنوب شهر دمشق ادامه می‌دهد.

جبهه‌های نبرد در این منطقه شاهد حملات توپخانه‌ای و موشکی دقیق ارتش سوریه علیه مواضع داعش است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر