بازدید 2458
۲

دستگیری سارقی برای یازدهمین بار

کد خبر: ۷۹۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 19 April 2018

رئیس کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم از دستگیری سارق حرفه‌ای منازل برای یازدهمین بار خبر داد.

به گزارش آرمان، سرهنگ محمد حسین امینی دراین باره گفت:ماموران کلانتری هنگام گشتزنی در سطح حوزه استحفاظی خود متوجه رفتار فردی شدند که از دیوار ساختمان وارد حیاط یک خانه شد که بلافاصله اقدامات لازم برای بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی ماموران در این خصوص اظهارکرد: در بررسی ماموران مشخص شد که سارق تعدادی از وسایل منزل صاحبخانه را در حیاط ساختمان جمع‌آوری کرده و به‌دنبال خارج کردن آن است که ماموران با اخذ مجوزهای لازم وارد عمل شدند.

رئیس کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم اضافه کرد: متهم به‌محض مشاهده ماموران، قصد فرار از محل را داشت که با عکس‌العمل سریع پلیس مواجه شد و ماموران موفق شدند این فرد را دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.

امینی با اشاره به بررسی سوابق فرد دستگیر شده،گفت: در تحقیقات مقدماتی مشخص شد که سارق تاکنون ۱۰ بار به اتهام ارتکاب جرائم مختلف دستگیر شده است و این بار نیز برای یازدهمین بار دستگیر شده است.

به گفته وی متهم دستگیر شده پس از اقرار به بزه‌انتسابی و تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده و از آنجا با قرار یک میلیارد ریالی به زندان برده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
باید روی درب ورودی منزل یا محل کار حتما قفل ضد دیلم نصب کنند که ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داشته باشه و مقابل بالکن و پنجره ها را هم حفاظ فولادی نصب کنند که قابل از هم باز شدن توسط جک و دیلم نباشه و حتما در هر دو مورد ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت را از فروشنده دریافت کنند وگرنه امنیت منزل و محل کارشون را به دست باد سپرده اند.
این بابا اگر حرفه ای بود که 11 بار دستگیر نمی شد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار