بازدید 2067

دستگیری جاعلان چک پول

کد خبر: ۷۹۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ 19 April 2018

رئیس کلانتری۱۰۴ عباس‌آباد با اشاره به دستگیری چهار توزیع‌کننده چک‌های جعلی در تهران، گفت: این متهمان با خرید چک‌های جعلی از جاعلان اقدام به فروش آنان به مشتریان خود می‌کردند.

به گزارش ابتکار، سرگرد محمد آقااحمدی با اعلام این مطلب، گفت: تعدادی از شهروندان با مراجعه به کلانتری و طرح شکایت، اعلام کردند که چک‌پول‌های دریافتی در داد و ستدهایشان جعلی است که شناسایی جاعل یا جاعلان و همچنین توزیع‌کنندگان آن، به‌طور ویژه در دستورکار قرار گرفت تا اینکه ماموران انتظامی هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه، متوجه تردد مشکوک تعدادی از افراد به منزلی شدند که پس از مراقبت ویژه و مستمر، ظن ماموران برانگیخت که احتمال دارد منزل مسکونی، محل اختفای مجرمان باشد و بدین ترتیب نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تیمی از ماموران کلانتری برای بازرسی از مخفیگاه و دستگیری متهمان اعزام شدند، توضیح داد: ماموران موفق شدند تعداد چهار متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر و تعداد هفت برگ چک‌پول تقلبی در بازرسی از مخفیگاه آنان کشف کنند.

آقااحمدی تصریح کرد: متهمان به کلانتری منتقل و در بازجویی انجام شده اقرار کردند که این چک‌پول‌ها را از جاعلان خریداری کرده‌اند و قصد داشتند به مشتریان خود بفروشند.

رئیس کلانتری۱۰۴ خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل