بازدید 4329
۲

تسویه حساب با دختران دانشجو

کد خبر: ۷۸۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 11 April 2018

رئیس پلیس فتای استان اردبیل گفت: سه دختر که در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به نشر اکاذیب و توهین به سه دانشجو دختر کرده بودند، توسط پلیس فتا دستگیر شدند.

به گزارش ابتکار، سرگرد علی قهرمان‌طالع از شناسایی و دستگیری سه دختر متهم که پس از درگیری در خیابان اقدام به هتک حیثیت و نشر اکاذیب در شبکه اجتماعی کرده بودند خبر داد و اظهار کرد: در پی مراجعه سه دانشجو دختر و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه فرد یا افرادی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با عکس‌های جعلی و مشخصات واقعی آن‌ها اقدام به نشراکاذیب و هتک حیثیت آنها کرده‌اند، موضوع شناسایی و دستگیری عوامل این کار در دستورکار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی‌های فنی و اقدامات تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا، عوامل درج محتوا که سه متهم زن بودند، دستگیر و به همراه تجهیزات فنی به پلیس فتا انتقال یافتند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهمان در حین بازجویی و پس از روبرو شدن با ادله دیجیتال نسبت به عمل انجام داده اعتراف و انگیزه خود را تلافی درگیری خیابانی عنوان که پرونده به‌همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

سرگرد قهرمان‌طالع با یادآوری ماده ۷۴۶(هتک‌حیثیت و نشر اکاذیب) از هموطنان خواست نسبت به بارگذاری مطالب در فضای مجازی دقت داشته و قبل از هر عملی به عواقب آن فکر کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ادله دیجیتال
باحاله
حالا كه اين سه دختر خودسر بي شعور اينقدر كينه اي هستن به آنها تأكيد كنيد علاوه بر تنبيه خطاي مربوطه ايشان پرونده ايشان باز است و در صورت بروز مشكلي ديگر به انحاء مختلف با ايشان برخورد سخت و قاطعي خواهد شد.
بچه اينقدر پر روي و بي نزاكت نوبره!
بگيد مامان باباهاشون روي رفتارشون نظارت كنن و در تعهدنامه اخلاقي آنها دخيل باشند!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس