بازدید 7694
لیگ قهرمانان

حذف سیتی و پپ بدست فرعون/ داور بازی تاریخی را کشت

در شبی که متئو لاهوز داور اسپانیایی بازی عملکرد پر حرف و حدیثی داشت و گواردیولا را هم بخاطر اعتراضاتش اخراج کرد، سیتی نتوانست شکست 3-0 دیدار رفت را جبران کند و با باخت 5-1 در مجموع دو دیدار، از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت.
کد خبر: ۷۸۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۸ 11 April 2018

منچسترسیتی در دیدار برگشت زیبای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در خانه و به رغم بازی هجومی و موقعیت های بسیار با نتیجه 2-1 مغلوب لیورپول شد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

به گزارش تابناک ورزشی، منچسترسیتی با گل ژسوس در دقیقه 2 امیدوار شد اما با وجود فشار فراوان و تحت تاثیر داوری بحث‌برانگیز گل دیگری به ثمر نرساند. اعتراض گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در پایان نیمه اول، منجر به اخراج او از زمین شد. در نیمه دوم لیورپول از فشار خارج شد و در یک ضدحمله توسط محمد صلاح در دقیقه 55 به گل تساوی دست یافت. در ادامه فرمینیو در دقیقه 77 گل دوم و تیر خلاص را به منچسترسیتی شلیک کرد و لیورپول با برتری 2 بریک برای اولین بار پس از سال 2008 به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان راه یافت.

حذف سیتی و پپ بدست فرعون/ داور بازی تاریخی را کشت

در شبی که متئو لاهوز داور اسپانیایی بازی عملکرد پر حرف و حدیثی داشت و گواردیولا را هم بخاطر اعتراضاتش اخراج کرد، سیتی نتوانست شکست 3-0 دیدار رفت را جبران کند و با باخت 5-1 در مجموع دو دیدار، از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت. 

بعد از اینکه بازیکنان لیورپول برای دقایقی پیش کشیدند اما بازیکنان میزبان خیلی زود بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفتند. برتری آبی ها ادامه داشت و هرچه دقایق بیشتری از نیمه اول سپری می شد، حملات این تیم شدت می گرفت. هرچند دفاع فشرده بازیکنان لیورپول مانع از لیجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد.

در دقیقه 42 چیزی نمانده بود که سیتی به گل دوم برسد اما ضربه تماشایی برناردوسیلوا که در بین راه با ضربه سر دژان لوورن منحرف شد، به تیر دروازه لیورپول برخورد کرد.یک دقیقه بعد سیتی توانست به گل برسد اما داور به اشتباه گل لروی سانه را آفساید اعلام کرد تا بازیکنان سیتی حسابی عصبانی شوند. در آخرین ثانیه های نیمه اول چیزی نمانده بود که لیورپول در تنها موقعیت جدی اش در این نیمه به گل برسد ولی ضربه الکس اکسلید چمبرلین که بعد از پشت سر گذاشتن ادرسون زده شد، از بالای دروازه به بیرون رفت و نیمه اول با همان یک گل به سود سیتی به پایان رسید در حالی که به طور واضح حق سیتی بیش از یک گل بود.

شرح گل‌ها
منچسترسیتی 1-0 لیورپول | ژسوس (2): اشتباه فن دایک در دفع توپ باعث شد تا توپ به بازیکنان سیتی برسند، استرلینگ در محوطه لیورپول صاحب توپ شد و پاس بغل او موجب تا ژسوس با یک ضربه بغل پا به سادگی دروازه حریف را باز کند.

منچسترسیتی 1-1 لیورپول | صلاح (56): پاس چمبرلین به مانه نرسید تا مانه دریبل‌زنی کند و در موقعیت تک به تک با ادرسون قرار بگیرد، ادرسون توپ اول را زد اما دفع ناقص او توپ را به صلاح رساند و صلاح نیز با یک ضربه چیپ دروازه سیتی را باز کرد.

منچسترسیتی 1-2 لیورپول | فیرمینو (77): پاس بد اوتامندی با توپ ربایی فیرمینو همراه شد، فیرمینو به داخل محوطه سیتی رفت و با یک بغل پای دقیق، باعث شد تا توپ با برخورد به تیر دروازه وارد گل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل