بازدید 7235
۱
فوتبال اروپا درشوک حذف آبی اناری ها

قتل بارسلونا به دست گلادیاتورهای رم/مسی اسیر چنگال گرگ ها

بارسا که با برتری 4-1 بازی رفت و خیالی آسوده پای به ورزشگاه الیمپیکوی رم گذاشته بود، در همان نیمه اول بازی ضعیفی از خود به نمایش گذاشت و تسلیم جالوروسی بود
کد خبر: ۷۸۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۳ 11 April 2018

تیم آاس رم در نهایت شگفتی و ناباوری شکست 4 بریک بازی رفت در نوکمپ را با برتری 3 بر صفر در بازی خانگی المپیکو دور برگشت جبران کرد و ضمن رقم زدن سنگین‌ترین شکست فصل بارسلونا، این تیم را از گردونه لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، این تیم در نیمه اول توسط ژکو در دقیقه 6 به گل رسید و دروسی در دقیقه 56 (از روی نقطه پنالتی) و مانولاس در دقیقه 82 دیگر گل‌های رم را به ثمر رساندند تا این تیم با تساوی 4 بر 4 در مجموع 2 بازی و به خاطر گل زده در خانه حریف صعود دراماتیکی به نیمه نهایی داشته باشد و تا حدودی غم حذف ایتالیا از جام جهانی را برای هواداران این باشگاه پایتخت نشین تخفیف بدهد.

بارسا که با برتری 4-1 بازی رفت و خیالی آسوده پای به ورزشگاه الیمپیکوی رم گذاشته بود، در همان نیمه اول بازی ضعیفی از خود به نمایش گذاشت و تسلیم جالوروسی بود و همین روند را در نیمه دوم ادامه داد در حالی که خستگی مفرط در زانوهای بازیکنان بارسا نمایان بود. شاید لغزش بارسا در دقایق پایانی بازی رفت و میدان داری رمی ها این اعتماد به نفس را به جالوروسی داده بود که می توان ماشین پاسکاری بارسا را خاموش کرد.

ادین ژکو - رم - بارسلونا - لیگ قهرمانان اروپا

آبی اناری ها که به وضوح از اعتماد به نفس بیش از اندازه برخوردار بودند، خیلی زود و دقیقه 6 با گل ژکو از رم عقب افتادند و این نتیجه تا پایان نیمه باقی ماند. در نیمه اول رمی ها 10 بار شوتزنی کردند یعنی دقیقا دو برابر بارسا که دو تای آنها داخل چارچوب بود و از 5 ضربه بارسا تنها یکی به دخل چارچوب زده شد. رم 4 کرنر داشت و بارسا کرنری به دست نیاورد. تنها 71 درصد پاس های بازیکنان بارسا صحبح بود که این ضعیف ترین آمار این تیم در فصل جاری بود. بارسا تنها در مالکیت توپ برتر از رم نشان داد.

شرح گل‌ها
رم 1-0 بارسلونا | ادین ژکو (6)  بازی مستقیم از سوی ده روسی با پاس او برای ژکو همراه شد تا ادین هم با یک کنترل عالی در میان غفلت اومتیتی تک به تک شده و گلزنی کند.

رم 2-0 بارسلونا | ده روسی (57) باز هم حرکت خوب و موثر از ژکو و سهل انگاری مدافعان بارسلونا بود که باعث شد پیکه روی این مهاجم خطا کند و پنالتی را ده روسی به گل تبدیل کرد.

رم 3-0 بارسلونا | مانولاس (82) کرنر ارسالی از سمت چپ را مانولاس روی تیر اول با یک ضربه سر دیدنی به گوشه دروازه بارسا فرستاد.

رم-3-0-بارسلونا؛-حذف-ناباورانه-آبی-و-اناری-پوشان-در-شب-تاریخی-المپیکو

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دمشون گرم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل