بازدید 1760
۲

۱۰۲ کیلو گرم تریاک در گلستان کشف شد

کد خبر: ۷۸۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ 09 April 2018

فرمانده انتظامی گلستان از کشف ۱۰۲ کیلوگرم تریاک در دو عملیات پلیسی در این استان خبر داد و گفت: در این خصوص ۶ نفر دستگیر شدند.

به گزارش مردم سالاری به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان گلستان، علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی رصد اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان‌های گرگان و رامیان، طی دو روز گذشته و در دو عملیات موفقیت‌آمیز ۱۰۲ کیلوگرم تریاک در این شهرستان‌ها کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۷ کیلوگرم تریاک در گرگان و ۲۲ کیلوگرم در رامیان کشف شده است، ادامه داد: در این دو عملیات ۶ نفر دستگیر و یک خودرو نیز توقیف شده است.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون سه تن و ۲۴۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز منهدم شده است.جاویدان بیان کرد: پلیس گلستان در حوزه مبارزه با مواد مخدر دارای جدیت و قاطعیت است و از تمام ظرفیت‌های قانونی خود در این راستا استفاده خواهد کرد.

وی تاکید کرد: سوداگران مرگ و مجرمان، تصور امن بودن استان گلستان برای اقدامات مجرمانه را از ذهن خود پاک کنند زیرا اشراف اطلاعاتی و اقدامات شبانه‌روزی کارکنان انتظامی گلستان به طور قطع اجازه نخواهد داد تا آنها این استان را محل امنی برای فعالیت‌های مجرمانه خود بدانند.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: گواه این ادعا افزایش قابل توجه و چشمگیر کشف مواد مخدر در سال ۱۳۹۶ نسبت به سال ۱۳۹۵ بوده که بیش از ۵۰ درصد بوده است و امیدواریم امسال نیز بتوانیم در این عرصه موفقیت‌های بیشتری را کسب کنیم.

جاویدان در پایان بیان کرد: به طور قطع گزارش‌های مردمی می‌تواند پلیس را در اجرای ماموریت‌های هدفمند و اثرگذار یاری دهد و تقاضای ما از شهروندان این است در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، موضوع را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تابناك كلا زدي تو خبرهاي حوادث.
77بعلاوه 22 میشه 99 اون سه کیلو کجاست؟؟؟؟ پیدا کنید پرتقال فروش را خخخ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها