بازدید 2191

فرار سارقان آماتور با خودروي پليس

کد خبر: ۷۸۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 09 April 2018

سه سارق هنگام انتقال به دادسرا با سرقت خودروي پليس فرار كردند. مأموران پليس دو نفر از متهمان را بازداشت كردند و تلاش براي دستگيري همدست آنها در جريان است.

به گزارش جوان، عصر روز شنبه 18 فروردين‌ماه امسال به مأموران پليس در يكي از مناطق جنوب غربي تهران خبر رسيد كه سه‌سارق هنگام انتقال به دادسرا با سرقت خودروي مأموران بدرقه از محل گريخته‌اند.

بررسي‌هاي مأموران پليس نشان داد مدتي قبل سرقت‌هاي مشابهي از فروشگاه‌هاي لوازم‌التحرير حوالي چهار‌راه سيروس در جنوب تهران به مأموران كلانتري و گشت‌هايي پليس گزارش مي‌شود تا اينكه مأموران پليس روز جمعه هنگام گشت‌زني در بازار لوازم التحرير سه مرد جوان را هنگام سرقت لوازم التحرير دستگير مي‌كنند. مأموران در بازرسي بدني از سارقان چند بسته خودكار، روان نويس و... كشف مي‌كنند.

متهمان پس از اعتراف به سرقت براي ادامه تحقيقات در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار مي‌گيرند تا اينكه عصر روز شنبه مأموران براي گرفتن دستور قضايي همراه سارقان راهي دادسرايي در جنوب تهران مي‌شوند.

لحظاتي بعد خودروي حامل سارقان در نزديكي دادسرا توقف مي‌كند و مأمور پليس براي هماهنگي از خودرو خارج مي‌شود و لحظاتي بعد هم سرباز بدرقه خودروي حامل سارقان براي انجام كاري خودرو را ترك مي‌كند. ثانيه‌هايي بعد سارقان از فرصت استفاده مي‌كنند و در حالي كه هر سه دستبند به دست بودند يكي از آنها خودش را به پشت فرمان مي‌رساند و با روشن كردن خودرو اقدام به فرار مي‌كنند. مأموران وقتي متوجه فرار متهمان با خودروي پليس مي‌شوند دستور ايست مي‌دهند اما سارقان بدون توجه به دستور ايست فرار مي‌كنند و از محل دور مي‌شوند.

پس از تحقيقات لازم، مأموران گشتي پليس با طرح مهار جست‌وجو براي دستگيري سارقان فراري را آغاز مي‌كنند تا اينكه ساعتي بعد خودروي سرقت شده را در كنار خياباني در جنوب تهران پيدا مي‌كنند و دقايقي بعد موفق مي‌شوند دو نفر از سارقان فراري را در يكي از خيابان‌هاي حوالي يافت‌آباد شناسايي و دستگير كنند‌. تحقيقات براي دستگيري همدست سارقان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی