بازدید 7110

بایرن مونیخ هدایای شیرین مدافعان سویا را رد نکرد

بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه سویا به برتری 2-1 رسید تا خیالش از بازی برگشت تا حدودی راحت باشد.
کد خبر: ۷۸۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۶ 04 April 2018

سویای اسپانیا که می توانست شگفتی هایش را پس از حذف منچستریونایتد، با شکست بایرن تکمیل کند؛ بازی برده را به بایرن باخت و در سانچس پیسخوان با اشتباه مدافعان بخت صعودش را نابود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان مونتلا که با گل سارابیا پیش افتاده بودند، دو گل و چندین فرصت به ژرمن ها تقدیم کردند و در نقش مهاجم بایرن ظاهر شدند. آنها دو اشتباه مهلک داشتند و در نهایت تن به شکست 2 بر یک دادند تا میهمان ها شب خوبی را در لیگ قهرمانان با برد بیرون خانه پشت سر بگذارند. به این ترتیب بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه سویا به برتری 2-1 رسید تا خیالش از بازی برگشت تا حدودی راحت باشد.

بازیکنان بایرن می توانستند خیلی سریع به گل سوم هم برسند اما سه موقعیت خطرناک این تیم یکی بعد از دیگری از دست رفت. در مقابل در دقایق پایانی این تیم میزبان بود که موقعیت های بهتری روی دروازه بایرن ایجاد کرد اما در نهایت نتوانستند به گل برسند و بازی با برتری 2-1 بایرن به پایان رسید.

اسپانیا - آلمان - بایرن مونیخ - سویا - لیگ قهرمانان اروپا - گزارش بازی

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی