بازدید 6925
لیگ قهرمانان

یوونتوس0-رئال مادرید3/قتل بانوی پیر به دست کریس قاتل

رونالدو دو بار دیگر می توانست هت تریک خود مقابل یووه را تکمیل کند اما در مصاف تک به تک با بوفون توپ را به بیرون چارچوب زد تا نتیجه سنگین تر نشود.
کد خبر: ۷۸۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۳ 04 April 2018

«قاتل» لقب بوفون به رونالدو امشب در ورزشگاه «جی‌آره‌نا»ی تورین، بانوی پیر را به قتل رساند و تقریبا هیچ شانسی برای بازی برگشت در مادرید برای یوونتوس باقی نگذاشت.

به گزارش تابناک ورزشی، رئال مادرید با برتری 3 بر صفر در زمین غول ایتالیایی در همین بازی رفت کار حریف را یکسره کرد و صعود خودش به دور بعد را قطعی نمود. کریس رونالدو در همان دقیقه 3 روی پاس عرضی و بریده مارسلو ، رئال را پیش انداخت. در ادامه کروس یک بار تیر دروازه یووه را لرزاند و پس از اینکه حملات میزبان تا پایان نیمه اول راه به جایی نبرد، ستاره پرتغالی با یک ضربه قیچی زیبا برای ثبت در تاریخ؛ در دقیقه 64 گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

یوونتوس0-رئال مادرید3/قتل بانوی پیر به دست کریس قاتل

جالب اینکه هواداران یوونتوس پس از این گل از جا بلند شدند و رونالدو را تشویق کردند. در ادامه دیبالای آرژانتینی در دقیقه 66 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا بر مصائب یوونتوس افزوده شود و این تیم شانس بازگشت در برنابئو را هم از دست بدهد. رئال که می‌دانست به خاطر کارت زرد راموس، کاپیتانش را در بازی برگشت خانگی از دست داده، دست از تلاش برنداشت و در نهایت مارسلو در موقعیت مشکوک به آفساید روی پاس کریس، گل سوم رئال را در دقیقه 72 به ثمر رساند. رونالدو دو بار دیگر می توانست هت تریک خود مقابل یووه را تکمیل کند اما در مصاف تک به تک با بوفون توپ را به بیرون چارچوب زد تا نتیجه سنگین تر نشود.

شرح گل ها

یوونتوس 0-1 رئال مادرید (رونالدو - دقیقه 3):  رئال مادرید، بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دومین دقیقه، روی غفلت دی شیلیو، ایسکو با یک پاس عرضی دفاع یوونتوس را به هم ریخت و کریستیانو رونالدو، ماشین گلزنی رئال مادرید با یک نوک پا درباره بوفون را بازهم باز کرد

یوونتوس 0-2 رئال مادرید (رونالدو - دقیقه 64): در شصت و چهارمین دقیقه، در حالی که یوونتوس در حال حمله بود، روی یک ضدحمله و سماجت رونالدو، کیه لینی دچار اشتباه شد، پاس رونالدو و ضربه مودریچ با واکنش بوفون همراه شد، امّا در ریباند ارسال توپ با سوپرگل رونالدو همراه شد و او با یک ضربه آکروباتیک خود و رئال مادرید را دو گله کرد.

یوونتوس 0-3 رئال مادرید (مارسلو - دقیقه 72): در هفتاد و دومین دقیقه، حرکت ترکیبی رونالدو و مارسلو، مارسلو را با بوفون تک به تک کرد و او موفق شد دروازه بوفون را برای بار سوم باز کند

یوونتوس0-رئال مادرید3/قتل بانوی پیر به دست کریس قاتل

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر