بازدید 2755

بازارهای آسیایی روز جمعه اوج گرفت

روز جمعه در حالی که بسیاری از بازارهای منطقه آسیا به علت تعطیلات رسمی بسته بودند، با سود دیشب وال‌استریت، سهام آسیایی اوج گرفتند.
کد خبر: ۷۸۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ 30 March 2018

روز جمعه در حالی که بسیاری از بازارهای منطقه آسیا به علت تعطیلات رسمی بسته بودند، با سود دیشب وال‌استریت، سهام آسیایی اوج گرفتند.

به گزارش مهر به نقل از مارکت‌واچ، روز جمعه در حالی که بسیاری از بازارهای منطقه آسیا به علت تعطیلات رسمی، بسته بودند، با سود دیشب وال‌استریت، سهام آسیایی اوج گرفتند.

سهام تحت نیکی ژاپن با سود سرشار ۱.۴ درصدی، در این منطقه پیشتاز بودند. سهام کره‌جنوبی ۰.۳۹ درصد، سهام تایوان ۰.۵۶ درصد و سهام شن‌زن چین ۱.۲۹ درصد به ارزش خود افزودند.

بازارهای هنگ‌کنگ، استرالیا، سنگاپور و نیوزلند به علت تعطیلات موسوم به «جمعه خوب» بسته بودند.

به دنبال هجوم به خرید سهام تکنولوژی آمریکا که در هفته قبل با نگرانی‌های مربوط به امکان اضافه شدن مقررات نظارتی بر این شرکت‌ها، به شدت افت کرده بودند، سهام تکنولوژی آمریکا جهش کرد و سهام صادرات محور ژاپن هم به اوج گرفتن شاخص نیکی کمک کرد.

بزرگترین سودآوران کره‌جنوبی هم بانک‌ها، شرکت‌های نرم‌افزاری و مالی بودند.

در معاملات دیشب درحالی که سرمایه‌گذاران تلاش می‌کردند بیشترین بهره را از قیمت‌های پایین سهام به دست آورند،  شاخص صنعتی داوجونز ۱.۱ درصد به ارزش خود افزود و کامپوزیت نزدک هم ۱.۶ درصد جهش کرد.

دلار که روزهای گذشته خود را با سود به پایان رسانده بود، روز جمعه تا به اینجای کار، در برابر رقیبان خارجی خود ۰.۲ درصد از ارزش خود را از دست داد و به ۸۹.۹۸۵ واحد رسید.

در برابر ین هم نرخ دلار ۰.۲ درصد افت کرد و به ۱۰۶.۲۴۵ ین رسید.

دلار در هفته گذشته ۱.۵ درصد افزایش یافت اما در این ربع سال ۵.۷ درصد سقوط داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار