بازدید 3563

تعاملات سه فراکسیون مجلس دهم نمونه موفق گفت و گوی ملی است

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس معتقد است طرح «گفت و گوی ملی» نباید به گونه‌ای باشد که گویی جناح‌های سیاسی به صورت جزیره‌ای عمل می‌کنند.
کد خبر: ۷۸۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 30 March 2018

مهرداد بائوج لاهوتی، با اشاره به «گفت و گوی ملی» مطرح شده از سوی اصلاح طلبان، گفت: موضوع نباید به ن حوی انعکاس داده شود که گویی تا کنون گفتگویی میان جناح های سیاسی کشور نبوده است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه با یادآوری این مطلب که جریانات سیاسی کشور همواره با یکدیگر گفت و گو دارند، عنوان کرد: هدف تعالی جمهوری اسلامی است و قطعا راه ها برای رسیدن به این تعالی متفاوت است.

وی افزود: در مسیر تعالی کشور و رسیدن به آرمان های اسلام و انقلاب هر گروهی ممکن است به راهی را نشان دهد لذا نباید صرفا تمام جناح ها با هم هم نظر و هم عقیده باشند پس به جای اینکه بگوییم «گفت و گوی ملی» شکل بگیرد باید بگوییم تقویت گفتگو و گفتمان افزایش یابد.

بائوج لاهوتی ادامه داد: زمانی که از گفت و گوی ملی سخن به میان می آید یعنی قرار است کار نویی انجام دهیم و سه جریان سیاسی در حال حاضر به صورت سه جزیره بوده و دنیای آنها متفاوت است در حالی که اینگونه نیست.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: سه فراکسیون سیاسی نمایندگان ولایی و مستقلین و امید در مجلس در برخی مسائل نقاط مشترک داشته و تصمیم گیری مشترک دارند از این رو گفت گوی ملی وجود دارد صرفا ممکن است میزان آن کم یا ضعیف باشد که باید تقویت شود تا دشمن نتواند نفوذ کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار